کانکس ویلایی

کانکس اتاقک پیش ساخته  ایی هستند که در شرایط آب و هوایی و مصارف مختلف استفاده می شوند .کانکس ویلایی به دلیل سبکی امکان جابجایی و حمل ونقل آسان دارند و برای کسانی که جابجایی هی مداوم دارند بسیار کاربردی هستند .

کانکس ها به صورت پیش ساخته تولید میشوند و مراحل تکمیلی مانند نصب شیشه و کف سازی بعد از استقرار در محل انجام میگیرد .

کف این سازه ها بلند میباشد و امکان اجرای آنها تا ارتفاع 4متری وجود دارد .اما اگر سفارش دهنده  تقاضای سقف بلندتری داشته باشد می توان به کمک اکیپ اجرایی در محل استقرار درخواست مورد نظر را انجام داد .

حمل این سازه ها با استفاده از وسایل نقلیه زمینی و هوایی و دریایی قابل انجام است.جهت اسکان موقت بسیار مناسب می باشند . نصب آنها آسان است.

کلا به دو صورت  ثابت و متحرک ساخته میشوند ودر موارد بسیاری قابل استفاده اند.کانکس به عنوان یکی ازساخته  های جدید ومدرن محسوب می شود، کانکس ها توانسته اند به صورت دائم و یا موقت جایگزین سازه های سنتی شوند و در مواقع ضروری کارایی خود را نشان می دهند.

 

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی چیست؟

کانکس ویلایی سازه هایی هستند  از پیش ساخته که با مواد و ابعاد و ارتفاع  مختلف طراحی و تولید می شوند . این کانکس ها را میتوان به سلیقه مشتری سفارشی  به صورت یک خوابه، دو خوابه و چند خوابه با امکانات رفاهی مختلف ساخت .

مواد اولیه  و ابعاد مختلف این ویلاها با توجه به درخواست سفارش  دهنده و کارشناسی، طراحی و تولید می شود. پروسه ساخت ویلاهای سنتی زمان زیادی میبرد و ممکن است یک یا دو سال زمان ببرد بنابراین افرادی که میخواهند در زمان کوتاهی صاحب یک ویلای شیک شوند میتوانند از کانکس ویلایی استفاده کنند.

کانکس ویلایی مثل خانه های ویلایی است  فقط در ابعادی کوچکتر ولی با همان امکانات این نوع کانکس برای افرادی مناسب است . که می خواهند در کوتاه ترین زمان  صاحب یک ویلای خوب و با کیفیت باشند بدون این که بخواهند خود را درگیر پروژه ساخت کنندو مدت زیادی منتظر حصول نتیجه باشند. (کانکس اداری)

کانکس خانه ایی است که که با مواد اولیه با کیفیت مرغوب ساخته میشود . وقابل جابجایی است این کمپ فلزی از  انسان در برابر سرما، گرما، طوفان و سایر عوامل محیطی محافظت می کند .

کانکس ویلایی مانند خانه های ویلایی می باشد و دارای وسایلی نظیر: آشپزخانه، حمام، سرویس بهداشتی، پله (در صورت 2 طبقه بودن) و بقیه امکانات می باشد.

انواع کانکس های ویلاییانواع کانکس ویلایی

کانکس های ویلایی با کاربری مسکونی و ویلایی در مکان های بی استفاده  و مکان های ییلاقی مثل شمال کشور و شمال پایتخت و بسیاری نقاط دیگر مورد استفاده قرار می گیرند.

به طور کلی این کانکس ها را  از نظر محتوای ساخت میتوان به دو گروه کانکس های ویلایی ساندویچ پانل و کانکس های ویلایی سایدینگ تقسیم بندی نمود. (کانکس بزرگ)

کانکس های ویلایی ساندویچ پانل

این مدل کانکس  از پانل های سقفی و دیواری تشکیل شده اند  ضخامت آنها بر اساس درخواست مشتری  متغییر است و ممکن است بین 4 تا 10 سانتی متر باشد.

یکی از  مزیت های این نوع کانکس عایق بودن این سازه ها در مقابل سرما و گرمای شدید است که موجب می شود این نوع کانکس در نقاطی  که دارای آب و هوایی خاص هستند بیشتر استفاده شود.

این کانکسها در ابعاد واندازه های مختلف  و طرح های متنوع قابل اجرا ست و  هیچ محدودیتی در آن وجود ندارد . این کانکس ها را میتوان هم به شکل اجرا در محل قابل انجام داد و هم می توان آن را به صورت پیش ساخته در محل مورد نظر نصب کرد.

این نوع کانکس ها قابلیت جدا سازی دارند وبه آسانی قابل جابجایی هستند.

بیشتر بخوانیم : کانتینر ویلایی

کانکس های ویلایی سایدینگ

دومین نوع از این کانکس ها ، انواع سایدینگ هستند. سازه های سایدینگ نوعی سازه  از پیش آماده  هستند که از نظر روش اجرا با ساندویچ پانل تفاوت دارند.

این کانکس ها  به صورت  اسکلت فلزی مستحکم با ستون هایی است  که صفحه های دیوار و سقفی به شکل افقی بر روی این ستون ها سوار می شوند

کانس ویلایی سایدینگ ظاهری زیباتر از کانکس ساندویچ پانل دارند.

عایق بندی در این کنکس هاا از جنس پلی استایرن می باشد  که در حد فاصل ستون ها قرار می گیرند.

مزایای استفاده از کانکس ویلاییمزایا کانکس ویلایی

  • سرعت بالای اجرای این سازه ها به نسبت روش های سنتی
  • مقاوم بودن در مقابل زلزله ا
  • قابلیت جابجایی
  • حمل آسان
  • به صرفه بودن هزینه
  • مقاوم بودن در برابر سیل .آتش سوزی
  • ضد آب
  • قابل شستشو
  • درب و پنجره ضد سرقت
  • عایق بندی کف و دیوار کانکس

امکانات کانکس ویلایی

امکانات کانکس ها با توجه به سلیقه و سفارش افراد متفاوت است

  • تجهیز کانکس به اینترنت
  • آشپزخانه …
  • تانکر ذخیره آب
  • محیطی برای قرار دادن  پیانو
  • مجهز به سونا
  • کلید هایی برای راه اندازی اینترنت
  • سرویس های  بهداشتی
  • قابلیت نصب سرامیک در سرویس ها
  • امکان نصب آبگرمکن دیواری
  • امکان نصب لوستر و آویز
  • انواع چراغ های دیواری و جالباسی
  • سیم کشی برای آنتن
  • فضایی برای کفش کن

مقایسه كانكس ویلایی با ویلای سنتی

  1. کانکس ها قابلیت جابه جایی دارد
  2. کانکس های ویلایی سرعت اجرای بالایی نسبت به سازه های سنتی
  3. کانکس ویلایی که ملک ییلاقی نیز به آنها گفته می شود قابلیت اجرا مطابق سلیقه هر فردی را دارد.
  4. در سازه های سنتی زمان ساخت بین یک سال تا 2 سال است تا ساختمان مورد نظر تان اجرا شود و هزینه ی زیادی صرف نگهبان و مصالح ساختمانی نیز می شود.
  5. مصالح مصرفی در ویلاهای سنتی به دلیل وزن زیاد ممکن است در برابر زلزله مقاوم نباشند.
  6. امکان تخریب و خطر سقوط مصالح در سازه های سنتی وجود دارد
  7. ساخت سازه های سنتی در هر مکانی و هر فصلی امکان پذیر نیست.
  8. قابلیت فروش مجدد کانکس
  9. قابلیت جدا سازی
  10. مونتاژ و دمنتاژ کانکس
  11. تنوع در مواد مصرفی در اجرا کانکس
  12. مقرون بصرفه بودن کانکس

معایب کانکس ویلایی

  1. محدودیت در تعداد طبقات
  2. تنوع نه چندان بالا در شکل سازه
  3. کاهش قیمت هنگام فروش
  4. ابعاد کانکس‌ های ویلایی
  5. جابجایی کانکس ‌های ویلایی

    خرید کانکس ویلایی

    برای داشتن یک سوییت سیک کوچک با تمام امکانات مورد نیاز خرید کانکس ویلایی بهترین گزینه است. با این کار می توانید صاحب یک واحد مسکونی با یک هزینه مناسب شوید. در ادامه این مطلب شما را با کانکس ویلایی آشنا می کنیم.

    کانکس ویلایی در واقع یک بنای مسکونی با تمام امکانات یک زندگی است. تنها تفاوتی که با خانه های مسکونی قدیمی دارد، در نوع مصالح به کار رفته در آن است. استفاده از این مصالح توانسته مزیت های زیادی را به وجود بیاورد. مانند: کانکس در اردبیل

     

    مزیت های خرید کانکس ویلایی

    • قابلیت جابه جایی بنا: این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا بتوانبد کانکس خود را جا به جا کنید. این جابه جایی در موارد مختلف اتفاق میفتد.(کانتینر) برای مثال کانکس شما نیاز به تعمیر دارد می توانید به راحتی آن را تا محل تعمیرگاه حمل کنید.(خرید کانکس ویلایی)
    • مقاومت بیشتر در برابر زلزله: استفاده از مصالح سبک در این سازه ها مقاومت آن ها را در برابر زلزله بالا می برد. ایجاد خرابی در این سازه ها بسیار اندک است. اما اگر خرابی هم اتفاق بیفتد با توجه به سبک بودن مصالح خطرات جانی ساکنین را تهدید نمی کند.
    • سرعت در ساخت و ساز: این روز ها سرعت در ساخت و ساز یک گزینه بسیار مهم است. با توجه به این موضوع ساخت و ساز های سنتی به دلیل نیاز داشتن به زمان زیاد مورد توجه قرار نمی گیرند.

    تمام این مزایا در کنار هم باعث استقبال زیاد خریداران از این نوع سازه ها شده است. بررسی این مزیت ها این نکته را نشان می دهد که عامل اصلی گسترش آن ها در مناطق ییلاقی و باغات شهر ها همین مزیت ها هستند.(خرید کانکس ویلایی)

    در خرید کانکس های ویلایی محدودیتی وجود ندارد. این نوع سازه ها در ابعاد گوناگون قابل اجرا می باشند. اما نکته ای که وجود دارد این است که در ابعاد بزرگ با مشکل حمل و نقل مواجه می شوید.

    در ابعاد بزرگ به طور معمول این سازه ها یا به صورت چند قسمتی ساخته می شوند یا در محل مورد نظر شما تولید می شود.

    طراحی کانکس ویلایی

    این نوع سازه ها نیز مانند هر بنایی نیاز به طراحی دارند. این طراحی شامل: طراحی معماری، محاسبات سازه ای و بررسی های فنی است. همه این بررسی ها زیر نظر صاحب ملک انجام می شود. (انواع کانکس)

    در خرید این نوع سازه های ویلایی دو گزینه پیش روی شماست. شما می توانید از سازه های پیش ساخته استفاده کنید. در این شرایط باید نزدیک ترین شرایط به چیزی که می خواهید را انتخاب کنبد. البته این کار بیشتر در ابعاد کوچک انجام می شود. به سرعت می توانید سازه پیش ساخته خود را سفارش دهید و در کمتر از یک روز به محل مورد نظر منتقل کنید.

    اما گزینه دیگر این است که شما می توانید سازه را بر اساس سلیقه خود سفارش دهید. در این شرایط می توانید با ساتفاده از یک تیم فنی طراحی سازه را مطابق با سلیقه و نیاز خود طراحی کنید.ممکن است ساخت این سازه کمی زمان ببرد. حتی در این شرایط می توانید نوع مصالح مورد نیاز را انتخاب کنید.(خرید کانکس ویلایی)

    ساخت کانکس ویلایی

    زمانی که تصمیم به خرید کانکس  می گیرید باید تمام نکات مورد توجه را بررسی کنید.در ساخت این سازه ها بدون در نظر گرفتن مصالح دو روش ساخت وجود دارد. یکی ساخت در محل و دیگری ساخت در کارخانه.

    اگر محل مورد استفاده شما جایی باشد که بتوان بعد از ساخت به راحتی سازه را به آن جا منتقل کرد از روش ساخت در کارخانه استفاده می کنیم. به طوری که ساخت اصلی انجام می شود و فقط مقداری از اتصاللات در محل انجام می شود.

    حال اگر در شرایطی باشیم که نتوانیم سازه ها به محل مورد نظر شما منتقل کنیم و یا ابعاد به گونه ای باشند که امکان حمل و نقل آن ها سخت باشد از روش ساخت در محل استفاده می کنیم به گونه ای که تمام مراحل ساخت ، نصب و اجرا در محل قرار گیری سازه انجام می شود.

فروش کانکس ویلایی

کانکس را می‌توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین مدلهای کانکس در دنیا دانست. به گونه ای که این روزها بخش زیادی از تولید کنندگان نسبت به ساخت و فروش کانکس ویلایی اقدام می‌کنند. در این میان بسیاری از افراد هم در پی یافتن مدل مناسبی از این محصولات هستند تا بتوانند آنها را برای رفع نیاز خود به کار گیرند.

اما متاسفانه بخش زیادی از افراد اطلاعات صحیحی پیرامون این محصولات ندارند. به همین جهت است که در زمان خرید دچار اشتباهات مختلفی می‌شوند و مدل‌های نامناسب و یا غیر استاندارد را خریداری می‌کنند. همین عامل باعث می‌شود تا در نهایت به دنبال راهکارهایی برای فروش آن باشند. اما باید به عنوان کنیم که فروش کانکس تا حد زیادی نیازمند راهکارها و البته روش های مختص به خود است. اگر این شیوه ها را پیروی نکنید. ممکن است در طی پروسه دچار مشکل شوید. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا نکات مهم برای فروش کانکس ویلایی را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. لذا اگر شما هم در پی راهی هستید تا بتوانید کانکس خود را تعویض و یا آن را به فروش برسانید، حتما ما را تا انتها همراهی کنید.

قیمت گذاری دقیق

قیمت گذاری دقیق را می‌توان مهمترین مولفه برای فروش کانکس دانست. در حقیقت بسیاری از افراد در زمان فروش این محصولات، قیمت های بسیار بالایی را درخواست می کنند. همین مورد باعث می شود تا مشتریان نسبت به خرید این دسته از تولیدات مردد شوند. افزون بر این موارد بسیاری از فروشندگان تازه کار هم نمی دانند که چه قیمت هایی را ارائه دهند. چنانچه محصول شما دست دوم می باشد، بهتر است درصدی از قیمت اولیه را به عنوان قیمت فروش قرار دهید. این روش را می توان بهینه ترین و البته بهترین راهکار برای قیمت‌گذاری در کانکس دست دوم دانست کانکس در چهارمحال بختیاری

روش های فروش کانکس

 

برای فروش کانکس روش ها و مسیرهای مختلفی وجود دارد. در حقیقت اگر شما یکی از این محصولات را در اختیار داشته باشید، راه های مختلفی برای فروش آن در پیش دارید. اما متاسفانه تعداد زیادی از افراد از این راهکارها اطلاعی ندارند. ما در ادامه برخی از آنها را به صورت خلاصه خدمت شما گفته ایم تا بتوانید سریعتر و دقیق تر محصول خود را به فروش برسانید.

  • سایت های آگهی

سایت های آگهی و نیازمندی نظیر دیوار یا شیپور را می توان یکی از بهترین راهکارها برای فروش کانکس دانست. شما می توانید با قیمت مناسبی محصول مورد نظر خود را در این سایت آگهی کنید این فاکتور باعث می‌شود تا در مدت زمان اندکی تعداد زیادی از متقاضیان با شما تماس بگیرند. البته این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است چندان با مخاطب هدف سر و کار نداشته باشید. اما در عوض راهکار سریع برای فروش به حساب می‌آید.

  • تولید کنندگان و فروشندگان

در حالت عادی بسیاری از تولیدکنندگان و فروشندگان کانکس، خود نسبت به خرید مدل های دست دوم اقدام می کنند. این دسته از افراد می‌توانند کانکس های شما را با قیمت نسبتا پایین تری خریداری کنند. اما در عوض پروسه فروش آن ها سریعتر بوده و کانکس شما با سرعت بیشتری نقد می‌شود. به همین جهت این روش مناسب افرادی است که نیاز فوری به پول کانکس خود دارد کانکس در سمنان.

  • مراجعه به جامعه هدف

کانکس ویلایی عموما  توسط باغدار ها، کشاورزها و صاحبان زمین‌های خارج از شهر خریداری می‌شود. به همین جهت اگر بتوانید مستقیماً به این افراد مراجعه کرده و یا محصول خود را به آنها معرفی کنید. می‌توانید شانس بیشتری برای فروش آن داشته باشید. این روش، زمان و انرژی بیشتری صرف می کند اما غالباً محصول شما را با قیمتی به مراتب بالاتر از سایر روش‌های دیگر به فروش می‌رساند لذا بهتر از آن را هم دنبال کنید.

فروش کانکس ویلایی با قیمت مناسب

 

همانگونه که اشاره کردیم، این روستا تعداد زیادی از افراد به دلیل خرید مدل‌های اشتباه، در نهایت ناچار به فروش محصول خود می‌شوند. گروه کانکسی یکی از معتبرترین تولیدکنندگانی است که همواره سعی داشته تا محصولات با کیفیت و ایده آل را تولید کنند.

گروه ما به همراه تمام محصولات خود گارانتی و ضمانت نامه معتبر عرضه می کند تا مشتریان نسبت به کیفیت آن آسوده خاطر باشند. لذا اگر شما هم به دنبال یک مرکز مناسب برای فروش کانکس ویلایی هستید، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

قیمت کانکس ویلایی

در این مطلب میخواهیم بدانیم قیمت کانکس چقدر است؟ برای اطلاع از قیمت  و انواع کانکس ها بهتر است ابتدا با این سازه آشنا شویم و مزایای آن را بر شماریم و سپس به بررسی قیمت کانکس ویلایی بپردازیم.

کانکس ویلایی چیست

کانکس های ویلایی درست مانند یک سوییت یا بنای مسکونی با همه ی امکانات لازم برای زندگی هستند. در طراحی و تولید کانکس ویلایی همه ی شرایطی که محل زندگی باید داشته باشد را دارد و میتوان به طور موقتی یا برای مدت طولانی در آن زندگی کرد.

کانکس ویلایی در سال های اخیر بیشتر مورد استقبال قرار گرفت و علت آن کاهش هزینه ها ، کاهش زمان ساخت و ساز در خانه باغ ها و مناطق ییلاقی و قابلیت جابجا کردن کانکس ها است.

تعیین قیمت کانکس ویلایی

قیمت کانکس ویلایی به صورت دقیق قابل محاسبه نیست زیرا قیمت کانکس ویلایی را میتوان بعد از ساخت و با توجه به امکانات، ابعاد و موادی که در ساخت آن به کار رفته است تعیین کرد. ایجاد تغییر در هر یک از این موارد بر قیمت کانکس ویلایی اثر گذار است.

کانکس ویلایی معمولا امکاناتی چون: اتاق خواب، سرویس بهداشتی و حمام، وسایل آشپزخانه مثل گاز و ظرفشویی و یخچال، تلوزیون، وسایل گرمایشی و سرمایشی، لوله کشی آب و لوله کشی فاضلاب، مبلمان و تخت خواب و …دارد.

برای اطلاع دقیق از قیمت کانکس ویلایی میتوان به شرکت های تولید کننده ی کانکس مراجعه کنید. و با بازدید حضوری از ابعاد و تجهیزات و امکانات آن مطلع شوید.

ابعاد در قیمت کانکس ویلایی مهم و تاثیر گذار است. هر چقدر ابعاد بزرگتر باشد قیمت کانکس نیز بالاتر می رود. گاهی کانکس های ویلایی به صورت چند تکه ساخته میشوند. سپس در مکان مورد نظر در کنار هم قرار داده میشوند.

گاهی نیز پیش می آید که مسیر خانه باغ یا مکانی که قرار است کانکس در آنجا نصب شود باریک است. و امکان حمل کانکس به صورت پیش ساخته وجود ندارد. در این شرایط شرکت های تولید کننده ی کانکس قطعات مورد نیاز برای ساخت کانکس را به آن جا حمل میکنند و در همان مکان نسبت به ساخت کانکس ویلایی اقدام میکنند.

بیشتر بخوانیم : کانکس ساندویچ پانل

کانکس ویلایی مزایای زیادی دارد که به آن ها اشاره میکنیم:

با خرید کانکس ویلایی در کمترین زمان ممکن صاحب سر پناهی امن و با امکانات کافی میشوید. ساخت و ساز با مصالح بنایی یکی از کارهای زمان بر است که هزینه ی زیادی نیز دارد. اما کانکس ویلایی شما را از صرف این هزینه ها رهایی میبخشد.

همچنین کانکس ویلایی با استفاده از متریالی ساخته میشوند. که در برابر ضربه و فشار و رطوبت و … مقاوم است و ضد زلزله نیز هست.

یکی از مهم ترین ویژگی های کانکس ویلایی این است که میتوان آن را به مکان مورد نظر منتقل کرد. یعنی متحرک است و به کمک کامیون ها یا جرثقیل ها حمل میشود و بر خلاف سازه های ساختمانی که هیچ راهی جز تخریب ندارند میتوان آن ها را جابجا کرد.

کانکس ویلایی برای مکان هایی که امکان ساخت و ساز سنتی در آن جا وجود ندارد بسیار کاربرد دارند.

برای مثال در مناطق سردسیری که اگر با مصالح بنایی بخواهید ساختمان سازی کنید. ممکن است همه ی بتن ها و دیوار ها یخ بزند میتوان با نصب کانکس ویلایی بدون نیاز به ساخت و ساز صاحب خانه ای با امکانات لازم برای زندگی شوید.

قیمت کانکس ویلایی دست دوم

همه ی کانکس ها به خصوص کانکس ویلایی را میتوان سال های سال استفاده کرد زیرا مواد به کار رفته برای ساخت آن ها با کیفیت و مقاوم هستند. و به طور میانگین هر کانکس بین 25 تا 30 طول عمر مفید دارد. البته باید از کانکس به خوبی محافظت کرد و ماندگاری آن را بالا برد.

در صورتی که نیاز به تعمیر یا بازسازی دارد نیز باید برای انجام آن اقدام کرد. قیمت کانکس ویلایی در برابر طول عمر بالای آن مناسب است. و میتوان بعد از اتمام کار با کانکس آن را به صورت دست دوم به فروش رساند.

قیمت کانکس ویلایی دسته دوم مناسب تر از نو است. اگر کانکس نیاز به بازسازی دارد میتوان با صرف هزینه ی اندک کارایی و طول عمر آن را بالا برد و به عنوان کانکس دسته دوم آن را به فروش رساند.

در غیر این صورت هزینه ی تعمیرات از قیمت کانکس دسته دوم کسر خواهد شد. برای خرید کانکس دسته دوم باید به صورت حضوری از آن بازدید کنید و از میزان سلامت آن مطمئن شوید. سپس از یک کارشناس بخواهید کانکس را ارزش گذاری کند و با خریدار بر سر قیمت کانکس دسته دوم به توافق برسید. در خرید کانکس دسته دوم باید دقت کنید که کانکس نیاز به تعمیر اساسی نداشته باشد و هزینه ی بازسازی آن با هزینه ی خرید کانکس نو برابری نکند.

بیشتر بخوانیم : کانکس مسکونی

خرید کانکس ویلایی

برای خرید کانکس ویلایی با شرکت تولید کننده تماس بگیرید. و در مورد انواع کانکس ها و همچنین قیمت کانکس ویلایی مشاوره شوید. در صورت تمایل برای خرید کانکس ویلایی میتوانید با مراجعه حضوری به نمایشگاه محصولات شرکت مراجعه کنید. و همه ی نمونه های کانکس ویلایی با امکانات و شرایط متفاوت را بررسی کنید.

اگر کانکس های آماده یا کانکس پیش ساخته از نظر کیفیت و امکانات مورد تایید شما بود میتوانید همان روز آن را خریداری کنید. اما در صورتی که بخواهید کانکس را به صورت سفارشی و با ابعادی که در نظر دارید برایتان بسازند. باید طبق سفارش تان هزینه و وقت بیشتری صرف کنید و اطلاعات لازم در مورد نصب آن را نیز جویا شوید.

شرکت کانکس دات آی آر (conexe.ir)  یکی از شرکت های ایرانی تولید کننده ی انواع کانکس و کانتینر می باشد. که سالهاست در این زمینه فعالیت دارند.

تمامی محصولات این شرکت با بهترین کیفیت و مرغوب ترین متریال ساخته میشوند. همچنین قیمت کانکس های ساخته شده توسط این شرکت نسبت به سایر شرکت ها بسیار مناسب است.

شرکت کانکس دات آی آر طراح و تولید کننده ی انواع کانکس ویلایی، کانکس اداری، مسکونی، فروشگاهی، فست فودی، روزنامه فروشی، کانکس سرویس بهداشتی و حمام، کانکس کارگاهی، کانکس نگهبانی و … می باشد.

همچنین محصولات ساخته شده توسط این شرکت زیبا و با دوام هستند.

تعیین قیمت کانکس ویلایی به چه صورت است؟

قیمت کانکس ویلایی به صورت دقیق قابل محاسبه نیست. زیرا قیمت کانکس ویلایی را میتوان بعد از ساخت و با توجه به امکانات، ابعاد و موادی که در ساخت آن به کار رفته است تعیین کرد. ایجاد تغییر در هر یک از این موارد بر قیمت کانکس ویلایی اثر گذار است.

ویژگی کانکس ویلایی چیست؟

یکی از مهم ترین ویژگی های کانکس ویلایی این است که میتوان آن را به مکان مورد نظر منتقل کرد. یعنی متحرک است و به کمک کامیون ها یا جرثقیل ها حمل میشود. و بر خلاف سازه های ساختمانی که هیچ راهی جز تخریب ندارند میتوان آن ها را جابجا کرد.

میزان دوام کانکس ویلایی چقدر است؟

همه ی کانکس ها به خصوص کانکس ویلایی را میتوان سال های سال استفاده کرد. زیرا مواد به کار رفته برای ساخت آن ها با کیفیت و مقاوم هستند و به طور میانگین هر کانکس بین 25 تا 30 طول عمر مفید دارد.

خرید کانکس دست دوم به چه صورت است؟

برای خرید کانکس دسته دوم باید به صورت حضوری از آن بازدید کنید. و از میزان سلامت آن مطمئن شوید. سپس از یک کارشناس بخواهید کانکس را ارزش گذاری کند و با خریدار بر سر قیمت کانکس دسته دوم به توافق برسید. در خرید کانکس دسته دوم باید دقت کنید که کانکس نیاز به تعمیر اساسی نداشته باشد. و هزینه ی بازسازی آن با هزینه ی خرید کانکس نو برابری نکند.

b2n

yun

zaya

rizy

Conex