کانکس در اردبیل

کانکس در اردبیل جزو یکی از بهترین و اولین تولید کننده های کانکس در ایران می باشد. کانکس یک خانه پیش ساخته است که برای سکونت موقت بکار می رود. کانتینر امروزه بخاطر تنوع و کاربرد های آن تقاضا بسیار بالایی دارد.

انواع کانکس در اردبیل

کانکس در اردبیل بصورت انواع مختلفی تولید می شود. که ما چهار مورد از پرکاربردترین های آنها را براتون آورده ایم.

کانکس فروشگاهیکانکس فروشگاهی

  • کانکس آشپزخانه
  • کانکس گل فروشی
  • کانکس باجه بلیط

کانکس آشپزخانه

کانکس آشپزخانه یک کانکس برای تهیه و توزیع غذا می باشد. می تواند بصورت سیار یا ثابت باشد. این کانکس ها بصورت از لحاظ قیمت، اقتصادی و مورد تایید قوانین وزارت بهداشت می باشد.

 

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

کانکس گل فروشی

یکی از کانکس های پرفروش، کانکس گل فروشی می باشد. این کانکس زیبایی و جلوه خاصی به شهر می دهد و دسترسی به آن بسیار راحت است.

مزیت کانکس گل فروشی

یکی از مزیت های کانکس گل فروشی ایجاد اشتغال کنار اقتصادی بودن آن است. گل فروشی مکانی است که باعث می شود مردم انرژی مثبتی دریافت کنند و زیاد شدن این نوع کانکس در سطح شهر مزیت زیادی دارد.(کانکس در اردبیل)

مشخصات کانکس گل فروشی

کانکس گل فروشی باید عایق خوبی در برابر آب باشد چون این صنف از آب و شستشو بسیار استفاده می گردد و در غیر این صورت کف کانکس دچار فرسایش می شود. دمای کانکس نیز باید رعایت شود تا گل ها خراب نشوند.

کانکس باجه بلیط

کانکس باجه بلیط برای ارائه بلیط مترو و قطار و … در سطح شهر بکار می رود. این کانکس ها را در ایستگاه های مترو، قطار و میادین شهر دیده می شود.(کانکس در اردبیل)

بیشتر بخوانیم : کانتینر فروشگاهی

خرید و فروش کانکس

هنگام خرید کانکس باید توجه بسیار زیادی به : ابعاد و جنس و نوع کاربرد آن که تعیین کننده قیمت می باشد بکنید.

کانکس ها در جنس های مختلفی ساخته می شوند. هنگام خرید کانکس باید به مصالح و متریال بکار رفته در آن توجه گردد. عموما از جنس چوب، فلزات، پلاستیک، ساندویچ پانل، پی وی سی و… می باشد.

ساندویچ پانل نسبت به کانکس های دیگر سبک تر بوده و قیمت آن بالاتر است.

انواع کانکس اداری

کانکس اداری و مدیریتی برای پروژه هایی که در حال ساخت بوده استفاده می شود. و به عنوان اتاق مدیریت یا اتاق برای جلسات پروژه صورت می گیرد.(کانکس در اردبیل)

  • کانکس سالنی
  • کانکس پرسنلی
  • کانکس دو اتاقه

کانکس سالنیکانکس سالنی

کانکس سالنی برای کارفرمایان و پرسنل آن پروژه یا شرکت، برای جلسات یا خوابگاه کارگران  بکار می رود.

کانکس پرسنلی

این کانکس ظاهرا شبیه کانکس های معمولی است، که بنا به کاربردی که دارد، جوابگوی نیازهای مختلفی است. به عنوان اسکان موقت در ساختمان و کارگاه های عمرانی زیاد کاربرد دارد.

کانکس دو اتاقه

این کانس ها بصورت دوقسمت مساوی یا غیر مساوی تقسیم میشوند که بیشتر برای کانکس های اداری  و مسکونی بکار می روند. کانکس های دو اتاقه در ابعاد و طرح های مختلفی در شرکت کانکس در اردبیل تولید می شوند.

شرکت کانکس در اردبیل، یکی از بزرگترین واحد های تولید انواع کانکس و کانتینر در ایران می باشد.

کانکس ساندویچ پانل