کانکس در کردستان

شرایط جغرافیایی و وضعیت کردستان موجب شده است تا کانکس ها در این استان به محبوبیت بالایی برسند. در چنین شرایطی، کانکس ها می توانند بسیار بهینه تر از سایر سرپناه های امن باشند چرا که قیمت مناسب و البته سازگاری بالاتری دارند. به همین جهت بوده که طی ماه‌های گذشته میزان نفوذ کانکس در کردستان رشد بسیار بالایی را به خود گرفته است کانتینر در کردستان.

این موضوع با فرا رسیدن فصل هایی همچون بهار و تابستان، شدت بیشتری به خود می گیرد. اما چرا در بین تمام گزینه های موجود، بخش زیادی از مردم به سمت خرید کانکس می روند؟ در واقع این محصولات چه چیزی را در خود دارند که باعث می‌شود تا مردم در شرایط اقتصادی اولویت خود را بر روی آنها بگذارند؟ ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا در پی پاسخی برای این پرسش ها باشیم. لذا اگر شما هم به دنبال خرید کانکس در کردستان هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

ویژگی کانکس

 

ویژگی کانکس

ویژگی کانکس

کانکس ها دارای ویژگی های بسیار منحصر به فردی هستند. در حقیقت وجود همین ویژگی ها نخستین فاکتوری بوده که موجب نفوذ کانکس در کردستان شده است. در حال حاضر این دسته از محصولات دارای طیف وسیعی از مزایا و نقاط قوت هستند که آنها را برای انجام وظایف شان مناسب کرده است. با این وجود بخش زیادی از مردم به خوبی بر روی این مزیت ها و ویژگی ها اشراف ندارند. ما در ادامه چند مورد از شاخص ترین مزیت های این محصولات را برای شما ذکر کرده ایم تا به خوبی دلیل آن را درک کنید.

 

 

 

 

 

  • برپایی سریع

برپایی سریع را می‌توان از جمله شاخص‌ترین ویژگی‌هایی دانست که کانکس ها محبوب کرده است. در واقع شما می توانید یک کانکس را تنها در مدت زمانی چند ساعت یا چند روز برپا کنید. این در حالی است که یک خانه آجری، زمان به مراتب بیشتر از این ها را به خود اختصاص دهد. به همین جهت است که اغلب افراد استفاده از این محصولات را در اولویت خود قرار می‌دهند خرید کانکس آماده.

  • امکانات مختلف

بر خلاف تصور عموم مردم، کانکس آن محصولاتی با امکانات محدود نیستند. در واقع شما می توانید امکانات مختلف و متنوعی را درون این محصولات جای دهید. به عبارت ساده‌تر می توان گفت که این روزها می شود تمام امکاناتی که درون یک خانه معمولی وجود دارد را هم درون کانکس جای داد. این به نوبه خود یک مزیت بسیار منحصر به فرد است که موجب نفوذ کانکس در کردستان شده است.

  • مقاومت بالا

 

مقاومت بالا

مقاومت بالا

مقاومت بالای کانکس را می‌توان از دیگر مولفه‌هایی دانست که این محصولات را برای شرایط جوی کردستان مناسب کرده است. این دسته از محصولات عموماً دارای یک اسکلت از جنس پروفیل های آهنی هستند. افزون بر این موارد لایه ای از جنس فلز، چوب یا ساندویچ پنل بر روی آنها استفاده شده است. وجود این ترکیبات در کنار هم اجازه می‌دهد تا این محصولات در برابر هرگونه شرایط خارجی آمادگی لازم را داشته باشند.

 

 

 

 

 

ابعاد کانکس ها

کانکس ها می توانند ابعاد بسیار متغیر ای داشته باشند. در واقع همین تنوع در ابعاد هم باعث شده تا این محصولات برای طیف زیادی از افراد مناسب باشد. در واقع می توان گفت که این روزها می توان کانتینرها را در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید نمود. البته این موضوع تا حد زیادی محدودیت دارد. به گونه ای که نمی‌توان کانتینری را بیشتر از ۲۰۰ متر مربع و کوچکتر از سه متر مربع تولید نمود.

از طرفی دیگر ارتفاع را هم نمی توان بیش از ۴۰ فوت افزایش داد چراکه حمل و نقل و بر پایی آن دشوار می‌شود. اما در هر حال این میزان برای ایجاد هر نوع کانکسی مناسب است. نکته قابل توجه این است که شما می توانید این ابعاد را متناسب با نیاز و شرایط خود تغییر دهید. در حقیقت چنانچه به دنبال ساخت کانکس به صورت سفارشی باشید، می توانید ابعاد دلخواه خود را هم به تولیدکننده سفارش دهید.

قیمت مناسب کانکس

 

قیمت مناسب کانکس

قیمت مناسب کانکس

قیمت مناسب فاکتور دیگری است که توانسته بر روی محبوبیت کانکس در کردستان موثر باشد. در حقیقت کانکس ها قیمت های به مراتب پایین تری نسبت به بناهای آجری دارند. برای مثال قیمت یک مترمربع کانکس در حالت معمولی از یک و نیم میلیون تومان شروع می شود. حال اینکه چنین قیمتی برای خانه های آجری کمتر از ۷ میلیون تومان نیست قیمت کانتینر 20 فوت.

نکته قابل توجه این است که می توان کانکس ها را نیز جابجا نمود و به همین جهت گزینه هایی به مراتب اقتصادی تری هستند. البته باید این موضوع را خاطرنشان کرد که قیمت این محصولات به مولفه های بسیار زیادی بستگی دارد. ما در گروه کانکسی سعی داریم تا منصفانه ترین و بهترین قیمت ها را برای مشتریان خود در نظر بگیریم. چنانچه شما هم به دنبال قیمت کانکس در کردستان هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کانکس ساندویچ پانل

Conex in Kurdistan

b2n

yun