کانکس در سمنان

کانکس ها را می توان به عنوان یکی از ایده آل ترین و البته منحصر به فرد ترین محصولات برای سکونت دانست. این محصولات قیمت و البته مقاومت مناسبی دارند. همین مورد سبب شده تا تقاضای زیادی برای خرید کانکس در سمنان و سایر نقاط کشور ایجاد شود کانتینر.

ما در این مقاله روی سمنان متمرکز می شویم . چرا که شرایط جغرافیایی و اقتصادی این استان موجب شده است تا این دسته از محصولات متقاضیان بیشتری داشته باشد. در واقع سمنان آب و هوای نسبتا خشکی دارد و کمتر باران های سیل آسا یا طوفان ها را در خود دارد.

از طرفی دیگر زمستان های این استان ها در مقایسه با مناطق غربی چندان سنگین نیست. به همین جهت استفاده از کانتینر ها می تواند بهترین انتخاب برای این ناحیه باشد. البته باید بدانید که قیمت مناسب و ویژگی های ساختاری این محصولات هم برای نفوذ کانکس در سمنان بی تاثیر نبوده است. ما در این مقاله قصد داریم تا به شیوه ای دقیق مهمترین موضوعات پیرامون این محصول را خدمت شما عزیزان بیان کنیم.

اسکلت بندی کانکس

اسکلت بندی را می توان به عنوان یکی از بهترین و البته مطرح ترین مزیت ها در رابطه با کانکس ها دانست. در واقع این بخش مبنای تمام مزیت های کانکس می باشد. در حالت کلی کانکس ها دارای بدنه ای فلزی هستند . این بدنه فلزی از پروفیل های آهنی تشکیل شده که اسکلت کلی را تشکیل می دهند.

این اسکلت بندی می تواند کانکس ها را از هرگونه آسیبی دور نگه دارد. از طرفی دیگر این ساختار باعث می شود تا گنجایش داخلی کانکس ها به حداکثر میزان ممکن برسد. این موضوع به نوبه خود می تواند تاثیرات بسیار بالایی را بر روی میزان کارایی کانکس ها داشته باشد.

البته باید بدانید که ساختار کانکس ها می تواند در مدل های مختلف تغییر کند، اما در حالت کلی یکسان بوده و از پروفیل آهنی و ورق های ضخیم تشکیل می شود. افزون بر این دو مورد، از متریال های دیگر نظیر چوب و پی وی سی، پلی اورتان و… نیز در بدنه داخلی این محصولات استفاده می شود. مجموع این موارد در کنار همدیگر باعث شده تا نفوذ محبوبیت کانکس در سمنان به بالاترین حد ممکن برسد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

تنوع کانکس در سمنان

تنوع کانکس در سمنان

تنوع کانکس در سمنان

کانکس ها تنوع بسیار بالایی دارند. همین تنوع بالا سبب شده است تا کانکس ها بتوانند در حوزه های مختلفی نفوذ نمایند. در حالت کلی هر جایی که نیاز به سکونت موقت و یا سرپناهی ایمن باشد و می تواند از کانکس ها استفاده نمود.

مواردی همچون ساخت غذا خوری موقت، سرویس بهداشتی ، منزل و ویلا ، انباری، کارگاه و… همه و همه به یک سرپناه ایمن نیاز دارند. کانکس ها ارزان ترین و سریع ترین راهکاری است که می تواند این نیاز را برطرف سازد. همین مورد هم باعث شده تا تقاضای زیادی برای خرید کانکس در سمنان ایجاد شود.

البته متناسب با این تقاضا، محصولات مناسبی هم در بازار سمنان عرضه شده است. در حالت کلی می تواند گفت که قریبا به 11 نوع کانکس در بازار این استان وجود دارد . این موارد به شرح زیر هستند .

  • کانکس اداری
  • کانکس مسکونی
  • کانکس ویلایی
  • کانکس کارگاهی
  • کانکس سرویس بهداشتی
  • کانکس رستوران
  • کانکس انباری
  • کانکس پلیس
  • کانکس نگهبانی
  • کانکس کاروان
  • کانکس دوبلکس
  • و…

این موارد را می توان رایج ترین مدل های کانکس در سمنان دانست. البته باید بدانید که هر کدام از این مدل ها خود می توانند چندین زیر دسته دیگر هم داشته باشند. در حالت کلی تمام مدل در یکی از این چند دسته جای می گیرند .

ابعاد کانکس

ابعاد کانکس ها از دیگر فاکتورهایی است که باعث شده تا نفوذ آنها در سمنان و مابقی استان های کشور افزایش یابد. کانکس ها در ابعاد مختلف ارائه می شوند. این ابعاد به گونه ای است که گنجایش بالایی را برای مشتریان رقم زده است کانکس در کرمان.

این گنجایش سبب شده تا فضای لازم برای هر نوع فعالیتی فراهم شود . از سکونت گرفته تا انجام امور کارگاهی، پخت و پز و… را می توان در چهار چوب این فضا انجام داد .

نکته قابل توجه این است که می توان فضا را مطابق نیاز و خواسته مشتریان تغییر داد. البته باید عنوان کنیم که در این زمینه محدودیت های مختلفی وجود دارد. برای مثال نمی توان ارتفاع کانکس ها را بیشتر از 40 فوت ساخت. از طرفی دیگر نمی توان مساحت آن ها را کمتر از 3 و یا بیشتر از 200 متر مربع نمود . اما همین محدوده نیز برای انجام هر نوع فعالیتی مناسب است .

کانکس دست دوم در سمنان

کانکس دست دوم در سمنان

کانکس دست دوم در سمنان

همزمان با افزایش تقاضا برای خرید کانکس در سمنان، طیف زیادی از مشتریان به دنبال خرید مدل های دست دوم از این محصول هستند. در واقع افرادی که می خواهند به قیمت های کمتر برسند، به سمت خرید مدل های دست دوم روی می آورند.

این عمل اگرچه باعث می شود تا شما در نخستین گام به قیمت های مناسبی برسید، اما در نهایت به زیان شما تمام می شود. لازم به ذکر است که تمامی مدل های دست دوم به میزان شخصی استهلاک دارند . این استهلاک باعث می شود تا در دراز مدت طول عمر مفید محصول شما کاهش یابد.

از طرفی دیگر برخی از مدل های دست دوم دارای مشکلات ویژه ای هستند که لزوما باید تعمیر شود. این تعمیرات هم می تواند هزینه های بیشتری را روی دست شما بگذارد. مجموع این موارد در کنار همدیگر باعث شده است تا خرید کانکس دست دوم امری منطقی نباشد .

اما اگر شما به دنبال خرید کانکس در سمنان هستید دیگر نیاز نیست بخاطر هزینه به سمت مدل دست دوم روی بیاورید . گروه کانکسی یکی از معتبر ترین تولید کنندگان کانکس در سمنان می باشد. گروه ما در طی چند سال گذشته توانسته طرف مختلفی از انواع کانکس ها را تولید نماید .

از طرفی دیگر ما تمام محصولاتمان را با مناسبترین قیمت و البته بالاترین کیفیت ها عرضه می کنیم . چنانچه تمایل دارید را در این رابطه اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید فروش کانکس انباری.

کانکس ساندویچ پانل