خرید کانتینر دو طبقه

کانتینر دو طبقه را می توان جزو بهترین محصولاتی دانست که در طی چند دهه اخیر برای ایجاد سرپناه خلق شده‌اند. قابلیت های آن باعث شده تا تقاضای زیادی برای خرید کانتینر دو طبقه ایجاد شود. در واقع این دسته از تولیدات می توانند در کمترین فضای ممکن، بیشترین گنجایش را ایجاد نمایند. این موضوع برای شهرهای پرجمعیت و محیط‌هایی که محدودیت فضا وجود دارد، یک امتیاز بسیار منحصر به فرد است.

نکته قابل توجه در رابطه با این محصولات، توانایی بالای آنها در ایجاد گنجایش و البته سازگاری با نیاز مشتریان است. کانتینرهای دوطبقه می‌توانند در ساده‌ترین وجه ممکن نیاز افراد به یک سرپناه امن را برطرف سازند. نکته قابل توجه این است که رفع این نیاز در سریع‌ترین زمان ممکن و البته با کمترین قیمت انجام می‌شود.

همین مورد هم بوده که خرید کانتینر دو طبقه را در اولویت متقاضیان قرار داده است. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا مروری واضح تر بر روی این محصولات داشته باشیم. بدون شک این موضوع می‌تواند دلیل محبوبیت کانتینر های دو طبقه را برای شما بهتر مشخص سازد.

کانتینر دو طبقه چیست؟

نخستین مولفه ای که می‌تواند دلیل افزایش تقاضا برای خرید کانتینر دو طبقه را شرح دهد، ماهیت این دسته از محصولات است. که در حقیقت اغلب افرادی که از خرید آن سر باز می‌زنند، درک صحیحی از ماهیت آن ندارند. به همین جهت است که نمی‌توانند مقایسه ای صحیح نداشته باشند کانکس دو طبقه.

در واقع این دسته از محصولات دو کانتینر عادی هستند که بر روی همدیگر سوار شده‌اند. راه ارتباطی این دو کانتینر هم از طریق راه پله هایی تامین می شود که در فضای داخل و یا خارج قرار دارند. افزون بر این موارد در داخل این محصولات ستون‌های محکمی قرار گرفته که می تواند وزن طبقات های بالایی را به خوبی به زمین منتقل کند. به همین جهت است که امنیت و مقاومت آن نیز به بالاترین حد ممکن می رسد. گنجایش بالا در کنار این دو مولفه سبب شده تا کانتینر های دوطبقه در نوع خود یک گزینه بسیار بی نظیر باشند.

ویژگی کانتینر های دو طبقه

ویژگی کانتینر های دو طبقه

ویژگی کانتینر های دو طبقه

کانتینرهای دوطبقه دارای ویژگی های مختص به خود هستند. در حقیقت وجود همین ویژگی ها نیز باعث شده تا این محصولات بسیار خاص و یونیک باشند. ما در ادامه چند مورد از شاخص ترین ویژگی های آن را برای شما بیان کرده ایم. این فاکتور می‌تواند به خوبی دلیل رشد تقاضا برای خرید کانتینر دو طبقه را بیان کند.

  • گنجایش بالا

همانگونه که قبلاً هم بدان اشاره کردیم، نخستین و مهمترین مولفه در رابطه با کانتینر های دو طبقه، گنجایش بسیار بالای آن است. در حقیقت این دسته از محصولات از یک فضای محدود، گنجایش دو برابری را خلق می‌کنند. همین مورد سبب شده است تا بخش زیادی از مردم در شهرهای بزرگ نسبت به استفاده از آنها ترغیب شوند.

  • طراحی منحصر به فرد

 

طراحی منحصر به فرد

طراحی منحصر به فرد

طراحی کانتینر ها از دیگر فاکتورهایی است که باعث شده تا این محصولات نسبت به سایر مدل های کانتینر متمایز باشند. در واقع کانتینر های دو طبقه ارتفاعی دو برابر مدل های عادی دارند. با این وجود در بدنه داخلی آن‌ها، ستون هایی ویژه قرار گرفته که می‌تواند این ارتفاع را به خوبی هندل کند خرید کانکس دو طبقه.

از طرفی دیگر راه پله هایی در بخش داخلی یا خارجی قرار می گیرد که می تواند ارتباط این دو طبقه را ممکن کند. به همین جهت این محصولات مانند یک خانه دو طبقه عادی خواهند بود که می تواند تمام امکانات و مزیت های لازم را در خود داشته باشد.

  • مقاومت عالی

یکی از مهمترین فاکتورهایی که میزان تقاضا برای خرید کانتینر دو طبقه را افزایش داده، میزان مقاومت آنها می باشد. در حقیقت این دسته از تولیدات نسبت به مدل های عادی دارای مقاومت بیشتری هستند. دلیل این موضوع را می توان اسکلت بندی متراکم تر آنها دانست.

به گونه ای که تعداد پروفیل های بکار رفته در بطن آنها بیشتر از مدل های معمولی می باشد. در در بخش های داخلی و کناری این محصولات ستون های محکمی از جنس آهن قرار گرفته که می‌تواند شکل و ساختار کلی را حفظ کند.

قیمت کانتینر دو طبقه

 

قیمت کانتینر دو طبقه

قیمت کانتینر دو طبقه

کانتینرهای دو طبقه در مقایسه با مدل های عادی دارای قیمت به مراتب پایین تری هستند. همین قیمت مناسب هم باعث شده تا این دسته از تولیدات گزینه های بسیار ایده آل تری برای شرکت‌ها و یا کسب و کارهای نوپا باشند. چنانچه به دنبال قیمت این محصولات و یا خرید کانتینر دو طبقه هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانکسی تماس حاصل فرمایید خرید کانتینر دوبلکس.

چرا که ما بهترین قیمت ها را در این زمینه به مشتریان ارائه می‌دهیم. از طرفی دیگر شرایط پرداخت اقساط را نیز مهیا کرده ایم که در اوضاع اقتصادی این روزها می تواند بسیار مفید باشد.

کانکس ساندویچ پانل