کانتینر دو طبقه

کانتینر دو طبقه از دسته کانتینر های پر کاربرد و پر فروش است که اکثرا در پروژه های تجهیز کارگاه ها استفاده می‌کنند. از این سازه دو طبقه در مکان‌هایی که فضایی کمی دارند کاربرد بسیاری دارد.

کانتینر های دو طبقه ای در هر ابعادی ساخته می‌شوند که آن  به سلیقه خود مشتری بستگی دارد. از این کانتینر به عنوان ویلاهای پیش ساخته هم استفاده می‌کنند که در باغ ها قرار می‌گیرد و به راحتی نصب و جدا سازی می‌شود.

از این کانتینر دو طبقه به عنوان کانتینر ویلایی هم استفاده می‌کنند که هم قابل حمل بوده و هم این سازه دارای نمای بسیار زیبایی میباشد. از این سازه اکثرا در مناطق باغچه ای و زمین های کشاورزی  که در این مکان ها اجازه ساخت نمی دهند کاربرد زیادی دارد.

بیشتر بخوانید : کانکس ساندویچ پانل

 

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

 

کانتینر های دو طبقه کانتینر هایی اند که می‌ توانید تعدادی سرویس آبدار خانه و اتاق خواب و سرویس بهداشتی در قسمت طبقه هم کف و دیگر اتاق ها در طبقه دوم طراحی کرد.

این سازه ها دارای یک راه پله فلزی است که همراه با یک تراسه. برای زیباتر تر شدن این نوع سازه های پیش ساخته میتوانید سقف آنها را به طور شیب مانند به طول همراه با ورقه های طرح سفالی رنگ طراحی کرد. (کانکس مسکونی)

این کانتینر برای ارگان های مختلف دیگر هم می تواند کاربرد های مختلفی را به همراه داشته باشد. مانند کانتینر دو طبقه با کاربرد خوابگاه های مهندسی. که از این نوع جایی برای استراحت مهندسان قرار می‌گیرد.

انواع کاربری کانتینر دو طبقهانواع کاربری کانتینر دو طبقه

سازه دو طبقه با کاربرد اداری. در این نوع کانتینر میتوانید برای دفاتر کارمندان و یا دفتر مدیر عامل و یا همچینین اتاق جلسات و همایش هم مورد استفاده قرار داد.

سازه دو طبقه با کاربرد دفاتر کار پیش ساخته: در این نوع هم جهت مستقر شدن کارمندان یک شرکت مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سازه دو طبقه با کاربرد خوابگاه کار گری: این نوع هم برای جهت استراحت کردن و اقامت کردن موقت کارگران ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

سازه دو طبقه با کاربرد کمپ های استراحت گاهی: این نوع سازه در مراکز های تفریحی، سیاحتی و یا حتی زیارتی برای اسکان موقت مسافرین برای استراحت کردن استفاده می‌کنند.

سازه دو طبقه با کاربری مسکونی: یکی از زیبا ترین سازه هایی وجود دارد نوع مسکونی آن است. در این نوع سازه ها   میتوان از طبقه اول و یا همان همکف به عناون اتاق پذیرایی و یا نشیمن استفاده کرد. طبقه بالا نیز مجهز به اتاق خواب و سرویس بهداشتی باشد.

ازاین نوع سازه های دو طبقه مسکونی می توان ب عنوان یک ویلای دوبلکس شیک نیز استفاده کرد.

کاربرد کانتینر دو طبقهکاربرد کانتینر دو طبقه

از این سازه یپش ساخته در باغ ها و زمین های کشاورزی و باغچه های شخصی ک اجازه هیچ گونه ساخت و ساز را ندارند بسیار مناسب است. این کانتینر فضای کمی را هم اشغال می‌ کند.

همچین از این کانتینر می توان در پروژه های عمرانی و تجهیز کارگاه ها  که با کمبود فضا مواجه اند هم استفاده کرد.

کانتینر دو طبقه در زمین های تجاری و صنعتی هم کاربرد دارد. در این جاها برای انبار کردن و خرید و فروش کالا که اغلب طبقه اول را به عنوان مغازه و یا فروشگاه قرار می دهند . و طبقه دوم را به عنوان انباری استفاده می‌کنند و اجناس خود را در آنجا قرار می‌ دهند

کانتینر های دو طبقه از انواع مختلفی برخوردار اند و هر کدام از مدل های آن دارای ویژگی خاصی هستند. این سازه ها در مکان های  مختلف کاربرد دارند. مثلا کانتینر های کارگاهی، کانتینر های مهندسی، کانتینر های ویلایی وکانتینر های دیگر نمونه هایی از کانتینر های دو طبقه هستند.

نمای کانتینر دو طبقهنمای کانتینر دو طبقه

در این سازه ها بخاطر این که از متریال های مختلف در ساخت کانتینر ها استفاده می‌کنند . و همچنین  استفاده از انواع مختلف رنگ ها و غیره در این مورد با توجه به سلیقه خود مشتری می تواند کانتینر دو طبقه مورد نظر خودتان را بسازید. همچنین از لحاظ رنگ و جنس مواد هم قابلیت تغییر را دارد.

این سازه پیش ساخته را می‌توانند در هر نمایی مطابق با کاربرد آن طراحی می‌شود. از نمای ساندویچ پانل برای کانتینر هایی که به عنوان دفاتر مهندسی و اسکان کارگری استفاده می شود مناسب است. که اکثرا این کانتینر را با نام کانتینر دو طبقه ای کارگاهی هم میشناسند و کاربرد دارد. (کانکس بزرگ)

نمای کامپوزیتی از جمله نما هایی است که به عنوان ارزان ترین نمای کانتینر ها شناخته شده است. نماهای اجرایی دیگر مانند نمای طرح آجری مانند هم وجود دارد . که از این نوع طرح برای کانتینر های دو طبقه مسکونی بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

امکانات کانتینر دو طبقهامکانات کانتینر دو طبقه

این سازه از قابلیت حمل و نقل آسان و سریع برخوردار است. و قابلیت این را هم دارد که هر طبقه دارای روی هم نصب و طراحی شود.

استفاده از دیواره های ساندویچ پانل در این سازه ها بخاطر جهت سبک سازی و عایق دار بودن آن است. همچنین می‌ توان طبقه های بالایی هر کانتینر در طبقه را تراس و بالکن هم نصب کرد.

همچنین می توان از پله های بیرونی هم برای وصل کردن طبقه های کانتینر استفاده کرد . و راحت تر به طبقات بالا دسترسی داشته باشند. (کانکس دو طبقه)

از سقف های کانتینر زیرین برای کف کانتینر های بالایی استفاده می‌کنند. این سازه ها از تارا بودن آشپزخانه ای با کابینت های تمام ام دی اف و لوله کشی و شیر آلات سرد و گرم جود دارد.

از کانتینر های دو طبقه ای هم می‌ توان به عنوان یک سوئیت کامل هم استفاده کرد. در این سازه ها میتوانید در هر طبقه به صورت جداگانه سرویس های بهداشتی را طراحی کنید و مورد استفاده قرار دهید.

از عایق های پلی استایرن در محل اتصالبین دو سازه جهت جلوگیری از هدر رفتن انرژی استفاده می‌کنند. در طبقه های بالایی هر کانتینر از نرده و حفاظ برای امنیت بیشتری استفاده می‌کنند.

مشخصات فنی کانتینر دو طبقهمشخصات فنی کانتینر دو طبقه

این سازه در ابعاد و ارتفاع های بزرگی قابل ساخت است . که بر خلاف کانتینر های دیگر هیچ محدودیتی در ابعاد و سایز ان وجود ندارد.

نمای بیرونی کانتینر دو طبقه بسیار متنوع است که در قسمت های بالا توضیح داده شده است. نمای داخلی این سازه از متریال  های متفاوتی طراحی شده است که آن هم بستگی به کاربرد کانتینر ها دارد.

قسمت های بالایی ویلاهای دو طبقه از نمای  پی وی سی طرحدار استفاده کرده است . که برخی از کانتینر ها هم از نمای گچ برگ و یا ام دی اف ساخته می‌شود. (انواع کانکس)

کف این سازه ها از ورقه های عرشه فولادی با یک فون بتن طراحی شده که ضخامت آن ها 8 سانتی متر است. و پس از زیر سازی میتوانید از سرامیک ها یا پارکت جهت کف پوشی سازه استفاده کنید.

جمع بندی نهایی

کانتینر های دو طبقه با ابعاد مورد نظر مشتری قابل ساخت هستند. این نوع سازه ها به صورت دو طبقه و چند قلو قابل تولید است. این نوع سازه ها می توانند کاربری های گوناگونی داشته باشند و دیده شده است . که ارگان های مختلفی از آن ها استفاده می کنند. مانند:

شرکت های نفت و گاز و پتروشیمی ، نوسازی مدارس استان ها ، جمعیت هلال احمر استان ها ، اورژانس های کشور ، ادارات و مراکز نظامی ، شرکت های عمرانی و ساختنیروگاه ها ، فرودگاه ، شهرداری، مراکز تحقیقاتی ، پالایشگاه ها ، مدارس و غیره. امکان ساخت این نوع کانتینر ها با هر نوع طراحی و پلان های مختلف امکان پذیر است. برای دریافت اطلاعات بیشتر د رمورد کانتینر دو طبقه با ما همراه باشید.

 

b2n

rizy