کانتینر دوبلکس

کانتینر دوبلکس یک سازه پیش ساخته ای است ک به صورت عملی و آسان است. اجزای این سازه های دوبلکس خارج از محل نصب ساخته می شوند. بعد از ساخت این سازه ها ی پیش ساخته آن را به محلی که قرار است آنجا نصب شود حمل می کنید و آن را در جایی که قرار است مستقر شود نصب می کنید. این سازه ها را باید به صورت دقیق و مقاومی طراحی کنند چون که قرار است کانتینر پایینی، وزن حجیم کانتینر بالایی را تحمل کند. کانتینر های دوبلکسی در هر طبقه اش از سقف های کاذب استفاده شده است. ارتفاع استاندارد  این سقف های کاذب حداقل 2.4است.شاسی این سازه های پیش ساخته از جنس تیر آهن است که به صورت دور کلاف طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید : کانکس ساندویچ پانل

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره ۰۹۱۲۰۵۵۴۰۰۱ تماس حاصل فرمایید.

نحوه طراحی کانتینر دوبلکس

کف طبقه اول سازه هم کاذب است پله های سازه پیش ساخته دوبلکسی از جنس فلزی است. که از این پله ها برای اتصال طبقه اول به دوم استفاده می کنند. برای این که این سازه ها زیبا تر با نظر برسند سقف های آنها را به طور شیب دار طراحی می کنند. که به طول است و برای زیبا شدن آنها از ورقه های طرح سفالی استفاده می کنند.

در برخی از مواقع ها از این سازه ها برای بخش های اداری و مدیرتی  هم استفاده می کنند. تا به راحتی بتوانند بخش های مدیریتی را از بخش های کار کنان جدا کنند. این کار باعث منظم بودن شرکت و همین طور می توانند کار های خود را سریع تر به پایان برسانند بدون هیچ اذرحامی و یا بی نظمی.

امکانات کانتینر دوبلکسامکانات کانتینر دو بلکس

سازه های پیش ساخته دوبلکسی دارای قابلیت حمل و نقل های آسان و سریع می باشند. در این کانتینر ها دیوار های سازه از جنس ساندویچ پانل است. در طبقه های بالایی کانتینر ها ی دوبلکس می توان  تراس و بالکن هم نصب کرد. تا بتوانید از آن بالا همه جا را ببینید. (کانتینر مسکونی)

از سقف های کانتینر زیرین به عنوان کفی کانتینر قسمت بالایی استفاده می کنند. این سازه های پیش ساخته دارای سیستم های آشپز خانه ای می باشند. داخل این آشپز خانه ها کابینت هایی از جنس فلزی با طرح های آن دی افی و کابینت های ام دی افی ساخته شده است. و دارای لوله های آب سرد و گرم می باشند.

از این سازه های دوبلکسی می توان برای سوئیت هم از آن استفاده کرد . در هر طبقه این سازه ها امکاناتی همچون سرویس بهداشتی هایی به صورت جدا وجود دارد. در برخی مواقع همراه با حمام و توالت های مشترک و یا به صورت تکی می باشند.

امکانات سرویس بهداشتی در کانتینر دوبلکس

این سرویس بهداشتی ها از امکاناتی مانند آیینه، توالت های فرهنگی و یا توالت های ایرانی، هوا کش های برقی، خشکن دست ، مخزن هایی مخصوص مایع ها را دارا می باشند. همچنین می توان در هر کدام از طبقات سازه چند اتاق خواب ساخت و در هر کدام از این اتاق ها امکانات سرویس بهداشتی و حمام را هم بدهند. (کانکس مدیریتی)

در محل های اتصال دو سازه به یک دیگر از عایق های پلی استایرن استفاده می کنند. تا از هدر رفتن انرژی به بیرون جلو گیری کند. در طبقات بالایی این سازه ها برای این که از امنیت بیشتری برخوردار باشند از نره ها و حفاظ ها استفاده می کنند. همان طور که گفته شد برای اتصال این دو سازه به یک دیگر می توان از پله ا کمک گرفت، جنس این پله ها می تواند از چوب، فلز و یا ام دی اف باشد.

ویژگی های کانتینر دوبلکسویژگی های کانتینر دوبلکس

در ساخت این سازه های آماده دوبلکسی  هیچ گونه نگرانی در سایز و ابعادش نداشته باشید. این سازه ها از نظر ابعاد و سایزش هیچ گونه محدودیتی را دارا نمی باشد. می توان این سازه ها را در هر گونه ابعادی که می خواهید طراحی کنید.

البته این را هم به یاد داشته باشید که در برخی مواقع ممکن است در ابعاد و سایز. های بزرگش محدودیتی ایجاد شود آن هم بخاطر این است که باعث تردد در جاده ها می شود.

کانتینر سازان برای آن که این مشکل را هم حل کنند.این سازه ها ی دوبلکسی بزرگ را طوری طراحی می‌کنند. که بتوان آنها را به راحتی از هم جدا کرد و به قطعات کوچکتری تقسیم کرد و مجددا در محل نصب و برقراری سازه آن ها را به یک دیگر اتصال دهند. بعد از این که ساخت این سازه ها به اتمام رسید آن ها را اول مورد برسی مهندسان و کار شناسان قرار می دهند. و آنها  اول از محل قرار گیری سازه باز دید می کنند تا ببیند که با شرایط آب و هوایی و موقعیت محلی سازگاری دارد یا نه.

طراحی نمونه کانتینر دوبلکس قبل از ساخت

بعد از باز دید از محل آن ها اتود اولیه سازه پیش ساخته دوبلکسی را روی کاغذ در می آورند. بعد از این کار از کارشناسان در باره برنامه هایی مانند تری دی کلس به شکل سه بعدی نظر و پیشنهاد می گیرند. تا قبل از ساخت آن شکل کلی سازه مورد نظر را به دست بیاورند. (کانتینر سرویس بهداشتی)

این را هم بدانی که مهندسین قبل از ایجاد کردن طراح های سه بعدی، پلان ها در نرم افزاری پیش رفته. مانند اتوکد را توسط کار شناس ها ترسیم می کنند.

در نما های این سازه این را هم بدانید که نما هایی که در ساخت سازه مورد نظر استفاده می شوند. بستگی به نوع کار برد آن دارد. برای مثال نما هایی که از جنس ساندویچ پانل است در سازه های کارگاهی مورد استفاده قرار می گیرند. این نوع سازه ها با مصالحی که در سازه های ویلایی دوبکلسی به کار می رود متفاوت است.

در نماهایی که برای سازه های مسکونی و یا سازه های ویلایی می سازند می تواند. از نما های آجری و یا نما های چوبی برای زیبا سازه کانتینر ها استفاده کنند.

مشخصات کانتینر دوبلکسمشخصات کانتینر دوبلکس

کانتینر های دوبلکس از کانتینر های بسیار پر طرفدار به حساب می آیند. در این سازه ها بخاطر این که بتوانند از بالای کانتینر مناظر را به خوبی تماشا کنند از تراس و بالکن استفاده می کنند. (تعمیرات کانتینر)

در ساخت درب و پنجره های این سازه از مصالح یو پی وی سی تک جداره ای و یا دو جداره ای استفاده می‌کنند. برای آن که از امنیت بیشتری بر خود دار باشد می توانند از درب های ضد سرقت استفاده کنند. و یا از حفاظ برای در و پنجره ها استفاده کنند.

کف سازه های دوبلکس از صفحات عرشه فولادی همراه با یک لایه فوم بتنی تولید شده است. ضخامت این کفی ها 8 سانتی متری است. برای زیبا سازی این کفی  ها هم می توانید از پارکت های طرح دار و یا سرامیک استفاده کنید. نما های داخل ساین ساز از متریال های متفاوتی ساخته شده است البته این هم بستگی به نوع کاربرد کانتینر دارد.

این سازه ها بخاطر این که وزن بالایی دارند برای حمل و جا به جایی آن ها از جرثقیل استفاده می کنند.

خرید کانتینر دوبلکس

امروزه خرید کانتینر دوبلکس در ایالات متحده و آسیا رواج یافته است . تقاضا برای ساختمانهای مسکونی در کشور ما به طور تصاعدی افزایش یافته است.

یکی از دلایل عمده ای خرید کانتینر بسیار مورد توجه قرار می گیرند. کم هزینه بودن و مقرون به صرفه بودن آنها در مقایسه با سایر سازه ها است.

کانتینر دوبلکس یکی از پرکاربردترین ساختارها در ابزارهای محل کار  است. (کانکس) از ساختمانهای دو طبقه اغلب در مکان محدود استفاده می شود. کانتینر دوبلکس با توجه به ترجیحات مشتری در هر اندازه ای قابل استفاده است. این اتاق دو طبقه همچنین می تواند به عنوان یک اتاق نشیمن اضافی به باغ استفاده شود.

این سازه پیش ساخته به راحتی قابل نصب و تقسیم بندی مجدد است. سازه پیش ساخته تنها سازه ای است که برای انواع مختلف کاربری ساخته شده است.

کانتینر دوبلکس یکی از ساختمانهای پرفروش است. به عنوان یک آپارتمان ویلا قابل حمل در صنعت پیش ساخته است.

از آپارتمان دو طبقه پیش ساخته معمولاً برای باغها و زمین های کشاورزی استفاده می شود که ساخت و ساز در آنها مجاز نیست. یک کانتینر دوبلکس بخرید.

کاربرد کانتینر دوبلکس

کانتینر دوبلکس را می‌توان  در باغهایی که آپارتمانهای دو طبقه فضای کمتری را اشغال می کنند، زمین های کشاورزی و باغ های خصوصی استفاده می شود.

در فضاهایی که بسیار کم است مهندسان ناظر این سازه را بعنوان یک کارگاه استفاده می کنند.پیشنهاد ما به شما این است خرید کانتینر دوبلکس است زیرا در همه جا می توان  از آن استفاده کرد.

در زمین های تجاری و صنعتی برای انبار و فروش کالا ، معمولاً به عنوان فروشگاه در طبقه اول و انبار در طبقه دوم استفاده می شود.

ساختمان دو طبقه پیش ساخته می تواند به عنوان مکمل ساختمان های بلند مرتبه مورد استفاده قرار گیرد.

نمای کانتینر دوبلکس

نمای کانتینر دو طبقه را می توان  ساندویچ پنل  میتوان استفاده کرد .

اکثرا از نمای آجری در این سازه استفاده می کنند. (خرید کانتینر دوبلکس)

نمای چوب نیز بعنوان یکی از زیباترین نماهایی است که اغلب به عنوان کانکس دو طبقه ساخته میشود.

یکی دیگر از نماهایی که در این سازه مورد استفاده می شود نمای کامپوزیت است.

امکانات کانتینر دوبلکس

  • ساخت سریع و تحویل آسان
  • کف را جداگانه روی هم نصب کنید
  • تراس و بالکن را در طبقات فوقانی ساختمان دو طبقه انجام دهید
  • برای دسترسی به طبقات فوقانی از پله های خارجی استفاده کنید
  • از سقف پایین به عنوان طبقه بالا استفاده کنید
  • خرید کانتینر دوبلکس
  • کلیه سیستم های آشپزخانه MDF را با لوله کشی و شیر آب سرد و گرم انجام دهید
  • از یک ساختمان دو طبقه به عنوان یک مجموعه کامل استفاده کنید
  • به عنوان یک استاد جداگانه ، یک سیستم بهداشتی در هر طبقه قرار دهید
  • از عایق پلی استایرن برای جلوگیری از اتلاف انرژی در اتصالات دو سازه استفاده می شود
  • محافظ ها و یاتاقان ها را در طبقه دوم هر ساختمان نصب کنید
  • استفاده از سیستم گرمایش زیرزمینی
  • (کانکس دوبلکس)

مشخصات فنی کانتینر دوبلکس

مشخصات فنی یک کانکس دو طبقه را در اختیار شما کاربران قرار می دهیم

ابعاد: برخلاف سایر ساختمان ها ، می توان آن را با ابعاد و ارتفاع بسیار بزرگ و بدون محدودیت ابعاد ساخت.

شکل ظاهری ساختمان دو طبقه بسیار متنوع است . (خرید کانتینر دوبلکس)

نمای داخل: مواد مختلف بسته به استفاده از سایبان متفاوت است.

کانتینرهای دو طبقه از نمای پی وی سی طرح دار استفاده می کنند ، در حالی که در بلوک های دیگر از ورق های گچ یا نمای MDF استفاده می شود.

طبقات: خانه های تعطیلات اغلب از ورق های عرشه فولادی با لایه ای از بتن فوم به ضخامت 8 سانتی متر ساخته می شوند و پس از اتمام پایه می توان از سرامیک یا پارکت روی زمین استفاده کرد.

سیستم روشنایی: بسیار تخصصی است و اغلب به عنوان یک سیم ساخته شده در درجه 2.5 اجرا می شود.

ضمانت خرید کانتینر دو طبقه 10 ساله است. (کانتینر دو طبقه)

انواع کانتینر دوبلکس پیش ساخته

به طور کلی ، ما دو نوع کانتینردو طبقه داریم که در زیر توضیح خواهیم داد:

  1. کانتینر دوطبقه ثابت:

این نوع کانتینر دو طبقه ثایت برای افرادی که نیازی به جابجایی ندارند مناسب است. بنابراین ، به دلیل پایداری سازه ، اقدامات بیشتری باید در عایق بندی و بازسازی سازه در نظر گرفته شود.

  1. کانتینر دو طبقه متحرک :

اگر نیاز به جابجایی از یک مکان به مکان دیگر دارید ، بهتر است از کانتینر دو طبقه سیار استفاده کنید. از آنجا که این سازه بر روی چرخ طراحی و ساخته می شوند ، این امر به راحتی در هنگام حمل و نقل آسان انجام می شود.

 

امروزه به دلیل افزایش هزینه ها و زمان ساخت و ساز استفاده از این نوع سازه ها بسیار مورد توجه قرار گرفته است. با استفاده از کانتینر ها در انواع مختلف می توانید به راحتی در زمان و هزینه های اضافی صرفه جویی کنید.

البته لازم به ذکر است است که در مورد دیگر مزایای این سازه ها توضیحاتی داده ایم. سرعت در اجرا نیز یکی از بهترین مزیت های این سازه ها می باشد. برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

duplex container