کانکس در گلستان

طی چند سال گذشته طیف زیادی از هم استانی های عزیز به دنبال خرید کانکس در گلستان بوده اند. در واقع بیشتر مردم دریافته اند که این محصولات تا چه اندازه می تواند برای آنها مفید باشد کانکس در گیلان.

کانکس ها می توانند هزینه ای کمتر و مقاومت عالی داشته باشند. از طرفی دیگر می توان بعد از اتمام کار، آن را به منطقه دیگری انتقال داد. این در حالی است که بنا های معمولی چنین مزیتی ندارند. همین مورد هم سبب شده است بسیاری از هم استانی های عزیز ، خرید کانکس در گلستان را بر ساخت یک خانه در این استان ترجیح دهند.

چرا که این کار هزینه های کمتر و البته مزایای بیشتری را به دنبال خود می آورد. ما در ادامه این متن مروری جامع تر بر روی آن خواهیم داشت تا شما هم دلیل محبوبیت این دسته از تولیدات را بهتر درک نمایید. لذا اگر شما هم به دنبال خرید کانکس در گلستان هستید ، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

مزایای کانکس

کانکس ها دارای مزیت های منحصر به فرد فراوانی هستند. همین مزیت ها باعث شده است تا این دسته از تولیدات بیش از پیش در بین عامه مردم شناخته شوند. این در حالی است که بسیاری از مردم هیچ گونه اطلاعی از این مزیت ها ندارند. ما در ادامه چند مورد از آن ها را خدمت شما عزیزان بیان کرده ایم تا بهتر دلیل این محبوبیت را درک کنید.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

  • قابلیت حمل و نقل

قابلیت حمل و نقل

قابلیت حمل و نقل

قابلیت حمل و نقل را می توان به عنوان یکی از ایده آل ترین و البته بهترین ویژگی کانکس ها دانست. در واقع شما می توانید بعد از برپایی یک کانکس ، آن را به ناحیه دیگری انتقال دهید.

این مورد با توجه به شرایط آب و هوایی شمال کشور اهمیت بالایی دارد. همین موضوع هم سبب شده است تا محبوبیت کانکس در گلستان رشد چشمگیری داشته باشد .

  • مقاومت بالا

مقاومت بالا از دیگر مولفه هایی بوده که نفوذ کانکس در گلستان را افزایش داده است. در واقع بدنه کانکس ها یک اسکلت بندی مقاوم از جنس پروفیل های آهنی دارد.

این اسکلت بندی هم به وسیله ورقه های بسیار ضخیم پوشیده شده است. به همین جهت است که در برابر ضربات و فشار های مختلف دوام بسیار بالایی دارد انواع کانکس.

  • امکانات متنوع کانکس در گلستان

وجود امکانات مختلف از دیگر مولفه هایی بوده که به محبوبیت کانکس در گلستان کمک کرده است. در واقع کانکس ها دارای طیف زیادی از امکانات هستند.

تقریبا می توان تمام امکانات موجود در یک خانه معمولی را هم درون یک کانکس جای داد. به همین جهت است که این دسته از تولیدات بیش از پیش مورد توجه مردم قرار گرفته اند.

معایب کانکس ها

معایب کانکس ها

معایب کانکس ها

کانکس ها نیز ماند هر نوع محصول دیگری دارای نقطه ضعف و قوت ویژه خود هستند . به همین جهت می توان گفت که این محصولات هم مانند تمامی دست ساخته های بشر دارای معایب ویژه خود می باشند.

البته این معایب به حدی ناچیز است که نتوانسته مانع از نفوذ کانکس در گلستان شود. ما در ادامه آن ها را برای شما ذکر کرده یم تا خود به صحت این گفته پی ببرید.

  1. استهلاک در طول زمان
  2. کاهش قیمت بعد از استفاده
  3. احتمال آسیب دیدن در صورت جابه جایی غیر اصولی
  4. غیر قابل حمل بودن مدل های دو طبقه

ابعاد کانکس ها

ابعاد را می توان از دیگر مولفه هایی دانست که باعث شده تا نفوذ کانکس در گلستان به حداکثر میزان خود برسد .

در واقع کانکس ها انعطاف بسیار زیادی برای ابعاد دارند . این محصولات را میتوان تا مساحت 200 متر مربع و یا ارتفاع 40 فوت گسترش داد . این میزان می تواند فضای کافی برای هر نوع فعالیتی را داشته باشد کانتینر دست دوم.

خرید کانکس در گلستان

خرید کانکس در گلستان

خرید کانکس در گلستان

ترکیب موارد فوق باعث شده است تا طی چند سال گذشته میزان خرید کانکس در گلستان رشد چشمگیری را تجربه نماید . به همین جهت است که این روز ها بیشتر کسب و کار ها در تلاش هستند تا دست کم برای بخشی از فعالیت ها خود از کانکس ها استفاده نمایند.

اگرچه این تقاضا به شیوه ای سالم رشد نموده اما همچنان مشکلاتی در زمینه عرضه وجود دارد . برای مثال بسیاری از تولید کنندگان کانکس در گلستان با استانداردهای این حیطه آشنایی ندارند و یا نمیتوانند مدل های متنوع آن را تولید نمایند.

به همین جهت است که خریداران در این زمینه دچار مشکل می  شوند. گروه کانکسی جزو قدیمی ترین تولید کنندگان کانکس در گلستان می باشد.

ما نه تنها محصولات خود را بر پایه استاندارد های جهانی تولید میکنیم ، بلکه تمام مدل های این محصول را نیز ارائه می کنیم. برای اطلاعات بیشتر در این زمینه، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید خرید کانتینر کوچک.

کانکس ساندویچ پانل