کانکس در گیلان

کانکس ها را می توان جزو منحصر به فرد ترین البته ایده آل ترین محصولات برای سکونت موقت دانست . کاربرد این محصول در استان های شمالی همچون گیلان بیشتر نمود پیدا می کند . به همین جهت است که این روزها تقاضای زیادی برای خرید کانکس در گیلان ایجاد شده است

در واقع این دسته از محصولات می توانند به واسطه مزیت های بی نظیر خود ، در صدر انتخاب های مردم قرار گیرند . مواردی همچون مقاومت بالا ، قابلیت جابه جایی، قیمت مناسب ، امکانات بالا و… از جمله این مزیت ها می باشد .البته در این بین هم کم نیستند افرادی که تنها نام کانکس را شنیده اند خرید کانکس آماده.

ما قصد داریم تا در این مقاله تمام جنبه های مهم پیرامون کانکس ها را خدمت شما عزیزان بیان کنیم . لذا اگر شما هم به دنبال خرید کانکس در گیلان هستید ، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید .

ویژگی کانکس ها

ویژگی کانکس ها را می توان به عنوان یکی از مهم ترین دلایل نفوذ کانکس در گیلان دانست . در واقع این محصولات دارای ویژگی ها منحصر به فرد فراوانی هستند که باعث شده تا بیش از پیش در بین مردم نفوذ کنند . ما در ادامه چند مورد از این ویژگی ها را خدمت شما عزیزان بیان می کنیم .

  • قابلیت حمل و نقل

قابلیت حمل و نقل

قابلیت حمل و نقل

امکان حمل و نقل یا جابه جایی را می توان به عنوان یکی از حیاتی ترین مزیت ها برای کانکس ها دانست .شما می توانید یک کانکس را بعد از برپایی به ناحیه ای دیگر انتقال دهید . این مزیت سبب شده تا کانکس ها بهترین  انتخاب برای کسب و کار ها و یا امور فصلی باشند .

  • مقاومت بالا

مقاومت فاکتور دیگری است که نفوذ کانکس در گیلان را افزایش داده است . در واقع کانکس ها دارای یک بدنه از جنس اسکلت فلزی هستند . این بدنه توسط ورقه ای ضخیم پوشیده می شود . به همین جهت است که بدنه آن ها می تواند در برابر فشار های وارده و یا آسیب های فیزیکی مقاومت عالی از خود نشان دهد .

  • امکانات متنوع

امکانات از دیگر ویژگی هایی است که باعث شده تا کانکس ها بیش از پیش در بین مردم شناخته شده باشند. اگر بخواهیم این مولفه را به شیوه ای ساده توضیح دهیم ، باید بگوییم که می توان تمام امکانات موجود در یک خانه را ، در داخل کانکس ها نیز جای داد . مواردی همچون سینک ظرفشویی، تلویزیون ، یخچال ، سیستم های سرمایش و گرمایش ، تخت خواب و.. از جمله مطرح ترین امکانات است .

انواع کانکس در گیلان

انواع کانکس در گیلان

انواع کانکس در گیلان

کانکس ها تنوع بسیار بالایی دارند . در واقع این محصولات صرفا محدود به یک مدل و یا یک نوع نیستند . تقریبا در هر زمینه ای که نیاز به سرپناهی ایمن باشد، می توان به کانکس ها تکیه نمود .انواع مختلفی از کانکس در گیلان تولید می شود که ما در ادامه رایج ترین آنها را خدمت شما عزیزان بیان کرده ایم کانکس در خراسان شمالی.

  • کانکس اداری
  • کانکس مسکونی
  • کانکس کاروان
  • کانکس ویلایی
  • کانکس سرویس بهداشتی
  • کانکس نگهبانی
  • کانکس پلیس
  • کانکس رستوران
  • کانکس کارگاهی
  • کانکس انباری
  • و…..

این مدل ها را می توان جزو رایج ترین و البته محبوب ترین مدل های کانکس در گیلان دانست . در واقع این محصولات می توانند با توجه به مزیت هایی که دارند ، بهترین انتخاب برای حوزه مربوطه باشند .

ابعاد کانکس ها

ابعاد کانکس ها یکی از مولفه های قابل توجه آن می باشد. این مولفه تاثیر زیادی در نفوذ کانکس در گیلان داشته است . در حالت کلی می توان گفت که کانکس ها را می توان در هر ابعادی تولید نمود . اما یک سری بازه وجود دارد که نمیتوان از آن تجاوز نمود .

برای مثال برای ساخت نمیتوان مدل هایی با مساحت بیش از ۲۰۰ متر مربع تولید نمود . از طرفی دیگر برای ارتفاع هم نمی توان از ۴۰ فوت تجاوز کرد . البته همین مقدار هم می تواند برای ساخت هر نوع کانکسی مناسب باشد .

خرید کانکس در گیلان

خرید کانکس در گیلان

خرید کانکس در گیلان

بدون شک با مطالعه موارد فوق شما هم تا حد زیادی دلیل محبوبیت کانکس در گیلان را دریافته اید . البته لازم به ذکر است که با وجود این محبوبیت ، اما هنوز هم مردم این استان به مدل های با کیفیت از کانکس دسترسی ندارند .

گروه کانکسی جزو با تجربه ترین تولید کنندگان کانکس در گیلان می باشد . گروه ما میتواند بهترین مدل های کانکس را با مناسب ترین قیمت ها در اختیار شما عزیزان قرار دهد . از طرفی ما برای تمام محصولات هم گارانتی چندین ساله ارائه می کنیم . برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید خرید کانکس پیش ساخته.

کانکس ساندویچ پانل