خرید کانتینر کوچک

این روز ها دیگر عملکرد کانتینر ها تنها به حمل بار محدود نمی شود. نگهبانی، سکونت، انجام امور اداری، انبار کردن وسایل و… از دیگر مواردی بوده که تقاضا برای خرید کانتینر کوچک را افزایش داده است . دلیل این موضوع را ماهیت این فعالیت ها دانست که باعث می شود تا به کانتینر های کوچکی نیاز باشد .

ما در ادامه مرور کامل و دقیقی بر اموری داشته ایم که نیازمند کانتینر های کوچک هستند. البته باید بدانید که این محصولات متناسب با نوع عملکردشان می توانند در سایز های بزرگ هم تولید شوند کانکس. اما عموما در مقیاس های کوچکی تولید می شوند. لذا اگر در پی خرید کانتینر کوچک هستید، حتما ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

کانتینر کوچک برای نگهبانیکانتینر کوچک برای نگهبانی

طیف زیادی از متقاضیان خرید کانتینر کوچک، میخواهند این محصولات را برای امور نگهبانی استفاده نمایند. در واقع کانتینر های کوچک گزینه ای ایده آل برای زندگی و استراحت نگهبانان پروژه های ساخت و ساز هستند . در این دسته از محصولات حداقل امکانات لازم برای زندگی تعبیه شده است.

به همین جهت است که افراد می توانند تا اتمام پروژه در آن ها زندگی نمایند. باید این نکته را در نظر داشته باشید که بیشتر این محصولات برای زندگی یک نفر ساخته شده اند. به همین جهت فضا و امکاناتی محدود دارند. همین مورد سبب شده تا برای تولید آنها از کانتینر های کوچک استفاده شود.

کانتینر پلیس

کانتینر های پلیس هم مانند کانتینر نگهبانی به فضای زیادی احتیاج ندارد. در بیشتر این محصولات نهایتا یک یا چند سرباز حضور خواهند داشت. از طرفی دیگر اغلب این کانتینر ها در ایست بازرسی ها مستقر می شوند و لذا باید حتما اندازه های کوچکی داشته باشند.

همین فاکتور سبب شده تا بسیاری از سازمان های نظامی در پی خرید کانتینر کوچک باشند. البته باید این نکته را خاطر نشان کرد که این محصولات عموما دارای بدنه ای محکم تر هستند.
از طرفی دیگر بخش بندی و نوع طراحی آن ها نیز متفاوت است. این موضوع به دلیل شرایط اضطراری یا جنگی اعمال می شود. لذا اگر به دنبال خرید کانتینر کوچک پلیس هستید، می بایست حتما آن را از تولید کننده های با تجربه خریداری نمایید .

بیشتر بخوانیم : کانکس پلیس

کانتینر کوچک سرویس بهداشتیکانتینر کوچک سرویس بهداشتی

بیشتر مراکز گردشگری، خرید کانتینر کوچک برای سرویس بهداشتی را به ساخت یک فضا برای آن ترجیح می دهند. دلیلی این موضوع قیمت پایین تر و قابلیت جابه جایی آن است.

در واقع برای سرویس بهداشتی ها نیاز به فضای بزرگی نیست و لذا از کانتینر های کوچک برای ساخت آنها استفاده می شود. همین کوچک بودن کانتینر باعث شده تا قیمت ها کاهش یافته و حمل و نقل آن نیز سریع تر شود. این موضوع در حالی است که احداث ساختمان برای سرویس بهداشتی، شرایطی کاملا برعکس دارد.

یعنی نه تنها قابلیت جابه جایی ندارد، بلکه قیمت زیادی هم دارند. این فاکتور سبب شده تا علاوه بر مراکز گردشگری، بسیاری از آموزشگاه های موقت ، کمپ های بزرگ فصلی و…. خرید کانتینر کوچک برای سرویس بهداشتی را در اولویت خود قرار دهند .

قیمت کانتینر کوچک

قیمت مولفه دیگری است که تقاضا برای خرید کانتینر کوچک را افزایش داده است . در واقع این دسته از محصولات به دلیل ابعاد کوچکشان؛ متریال و مواد کمتری دارند . از طرفی دیگر بسیاری از امکانات تجملاتی هم در آن ها دیده نمی شود . ترکیب این دو فاکتور باعث شده تا قیمت نهایی این دسته از کانتینر ها به حداقل مقدار ممکن برسد .

البته باید این نکته را خاطر نشان کرد که نوع محصول و نوع تولید کننده هم بر روی قیمت کانتینر کوچک تاثیرگذار است. برای مثال کانتینر پلیس به دلیل بدنه مقاوم تر ، قیمت بیشتری نسبت به کانتینر نگهبانی دارد. از طرفی دیگر برخی از تولیدکنندگان تجربه کافی در این زمینه ندارند و می کوشند تا با پایین آوردن کیفیت متریال، قیمت های رقابتی ایجاد نمایند.

حال این کار می تواند بر روی طول عمر کانتینر تاثیر منفی بگذارد. گروه صنعتی کانکس جزو قدیمی ترین و البته معروف ترین گروه های کشور در زمینه تولید کانتینر و کانکس می باشد. چنانچه متمایل به خرید کانتینر کوچک هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان گروه ما تماس حاصل فرمایید تا مشاوره های لازم را خدمت شما را ارائه نمایند.

کانکس ساندویچ پانل