کانکس در زنجان

این روز ها نمی توان  محبوبیت و رشد کانکس در زنجان را انکار نمود. در واقع کانکس ها در چند سال اخیر توانسته اند جای پای خود را در بین مردم این استان محکم نمایند . کانکس ها می توانند مزیت های منحصر به فردی را در اختیار صاحبان خود قرار دهد .

از طرفی دیگر آن ها مزیت های بسیار مناسبی دارند و می توانند تا چندین سال عمر مفید داشته باشند . مجموع این موارد در کنار همدیگر محبوبیت کانکس در زنجان را بیشتر کرده است.  به همین جهت ما قصد داریم تا در این مطلب نکات مهمی را پیرامون این محصول بی نظیر در اختیار شما عزیزان قرار دهیم کانکس در اردبیل.

طراحی کانکس

طراحی را می توان مهم ترین و البته حیاتی ترین فاکتور در رابطه با کانکس ها دانست. در واقع این طرحی است که بدنه و ساختار کلی کانکس ها را تعیین می کند . به طور کلی کانکس ها در یک حالت مکعب مستطیل طراحی می شوند.

این ساختار باعث می شود تا کانکس ها گنجایش بسیار منحصر به فردی داشته باشند. این گنجایش مهم ترین فاکتوری بوده که نفوذ کانکس در زنجان و صنایع آن را افزایش داده است. چرا که طراحان استفاده های مختلفی از این گنجایش می کنند.

تولیدکنندگان آن را به مکانی برای سکونت تبدیل می کنند و یا از آن یک رستوران سیار می سازند . به همین جهت است که طراحی محصولات عموما به شیوه ای انجام می شود که کمترین هدر رفت فضا در آن دیده شود.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

انواع کانکس در زنجان

انواع کانکس کانکس در زنجان

انواع کانکس کانکس در زنجان

طراحی های مختلفی که بر روی کانکس ها صورت می گیرد ، باعث شده تا مدل های مختلفی از این محصول وارد بازار شود . این مورد به نوبه خود فاکتوری است که محبوبیت و البته کارایی آن ها را به شدت افزایش داده است . از آنجایی که در زنجان طیف زیادی از تولید کنندگان حضور دارند، لذا می توان گفت که انواع مختلفی از کانکس در زنجان وجود دارد . برخی از این مدل ها به شرح زیر است .

  1. کانکس ویلایی
  2. کانکس مسکونی
  3. کانکس اداری
  4. کانکس سرویس بهداشتی
  5. کانکس پلیس
  6. کانکس نگهبانی
  7. کانکس رستوران
  8. کانکس کارگاهی
  9. کانکس انباری
  10. و…

این موارد را می توان رایج ترین مدل های کانکس در زنجان دانست . لازم به ذکر است که هر یک از مدل های فوق دارای طراحی خاصی هستند. این طراحی باعث می شود تا برای یک امر ویژه به کار گرفته شوند .

حمل و نقل کانکس

یکی از دلایل اصلی محبوبیت کانکس در زنجان ، قابلیت حمل و نقل این محصول می باشد. در حقیقت کانکس ها می توانند به عنوان یک سرپناه سیار عمل نمایند. به عبارت ساده تر  شما می توانید آنها را در صورت نیاز به نواحی دیگر انتقال دهید.

این در حالی است که بنا های معمولی چنین ویژگی ندارند . به همین جهت است که کانکس ها به عنوان بهترین گزینه برای کشاورزان ، نگهبانان پروژه های عمرانی ، کسب و کار های فصلی  و… به حساب می آیند . با توجه به حجم بالای این دسته از کسب کار ها در زنجان، می توان به سادگی دلیل محبوبیت کانکس در زنجان را متوجه شد.

چرا که این مدل از کسب و کار ها چنین محصولی را ترجیح می دهند . البته لازم به ذکر است که کانکس های دوبلکس قابلیت جابه جایی ندارند. از طرفی دیگر چنانچه حمل و نقل کانکس ها به شیوه ای غیر اصولی باشد، احتمال آسیب دیدن آنها افزایش می یابد کانکس در ارومیه.

خرید کانکس در زنجان

خرید کانکس در زنجان

خرید کانکس در زنجان

همانگونه که گفتیم ، روز به روز تقاضا برای خرید کانکس در زنجان افزایش می یابد. اما میزان عرضه این محصول به گونه ای نیست که بتواند مشتریان را راضی نگه دارد. در واقع بیشتر عرضه کنندگان این محصول تازه کار هستند که به خوبی با نیاز مشتریان آشنایی ندارند. این مورد سبب شده تا مشتریان تجربه تلخی از خرید کانکس در زنجان داشته باشند .

گروه کانکسی مجموعه ای است که قصد دارد تا این مشکل را برطرف سازد . ما تمام محصولاتمان را با گارانتی معتبر و قیمت های مناسب عرضه می کنیم . چنانچه تمایل دارید تا از این قیمت ها مطلع شوید، بهتر است هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید خرید کانتینر بزرگ.

کانکس ساندویچ پانل