کانکس در ارومیه

کانکس در ارومیه این شکل می شود تعریف کرد. که از یک سازه آماده که در زبان های مختلف به آن شلتر گفته می شود. کانکس در ارومیه دارای استفاده های زیادی می تواند باشد اما ایده اولیه آن برای استفاده به عنوان زندگی کردن گاهی موقت که به صورت سریع ساخته شده است و در محل مستقر شود بوده است. که با گذشت زمان کاربرد هایی مانند فروشگاهی و خدماتی نیز به آن افزوده می شود. در ایران استفاده از کانکس کاربرد های مختلفی دارد که یکی از مهم ترین آنها استفاده برای اسکان سریع آسیب دیدگان زلزله می باشد.

کاربرد کانکس در ارومیه

کاربرد کانکس ارومیه

کاربرد کانکس ارومیه

مهمترین کاربرد کانکس در ارومیه در زمینه اسکان موقت می باشد. اما کاربرد های دیگری نیز بعد ها به آن اضافه می شود. که باعث رشد این صنعت و تعامل آن با شهروندان گردید از جمله مهمترین انها استفاده به عنوان کیوسک تلفن عمومی بوده. که خدمات مختلفی را به مردم ارائه می کردند. کانتینر کمی بعد تر نیز کاربردهایی برای اسکان دائم خانواده مانند ویلایی و خانه های قابل حمل نیز در زیر شاخه محصولات. تولید کنندگان سازه های پیش ساخته قرار گرفته است.

و  استقبال مشتریان از آن باعث گسترش فرهنگ پیش ساختگی در همه جای جهان از جمله ارومیه گردید.

 

 

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

روش های تولید کانکس در ارومیه

سبک ها و راه و روش های متفاوتی برای ساخت کانکس در ارومیه وجود دارد. و این تنوع و تفاوتی در این نوع سبک به دلیل متنوع بودن آن هاست. در گزینه های موجود برای انتخاب مصالح اولیه می باشد. اما چیزی که در اکثر روش های تولید کانکس در ارومیه مشترک است. ساخت شاسی کف با تیرآهن و اسکلت فلزی از با پروفیل های آهنی در ابعاد 40*40 میلی متری می باشد. که ساخت به ابعاد و نوع درجه کیفی ضخامت ها بکار می رود.

اتصالات در اکثر مواقع از طریق جوش ممتد بوده. اما در بعضی از موارد نیز با روش پیچ و مهره نیز جهت تغغیر شکل و دمونتاژ آنها را تولید می کنند. پوشش بدنه و سقف نیز از مصالح متفاوتی مانند ورق های فولادی گالوانیزه شده چوب و فایبر گلاس و پانل های پیش ساخته می باشد. که خریداران کانکس در هنگام سفارش و ثبت محصول یکی از آنها را انتخاب می کنند.

چرا که هر کدام دارای ویژگی ها و مزایایی بوده. و از لحاظ هزینه با یکدیگر متفاوت هستند.

بیشتر بخوانیم : کانکس پیش ساخته

مزایای کانکس در ارومیه

مزایای کانکس ارومیه

مزایای کانکس ارومیه

مهمترین مزایای استفاده از کانکس در ارومیه خلاصه شده. در صرفه جویی زمان و هزینه ها اما در کنار آن دارای خوبی های دیگری نیز می باشد. سرعت در ساخت کانکس در ارومیه به طور کلی سرعت در ساخت و ساز با سبک پیش ساختگی بسیار بیشتر از روش های معمول و سنتی می باشد. که سرعت زیاد برابر با بازگشت سریع تر سرمایه و صرفه جویی در زمان و هزینه ها می باشد.

و مزایای دیگری که دارد مقاومت در برابر به دلیل استفاده از تکنیک پیش ساختگی و مصالح با تایل های بزرگ و سبک مقاومت. این سازه ها در برابر زلزله بسیار بالا و از طرفی در صورت تخریب آوار ان برای انسان خطرناک نبوده است. زیرا که چگالی انها نسبت به مصالح ساختمانی بسیار کمتر است. کانکس آماده و دیگرین مزایا نیز امکان جا به جایی را می توان نام برد اینکه بتوان یک سازه یا خانه پیش ساخته ار به راحتی جا به جا نمود مزیت بسیار خوبی بوده است.

به خصوص در کارگاه های ساختمانی و عمرانی که می توانند پس از اتمام پروژه سریعا سازه ها را جهت تجهیز کارگاه جدید به محل دیگری منتقل کنند.

معایب کانکس در ارومیه

معایب کانکس ارومیه

معایب کانکس ارومیه

از رایج ترین عیب های این کانکس ها به وجود نداشتن کنترل کیفی در اکثر واحد های تولید کننده در مرحله اول ها باید نام برد. زیرا که بسیاری از تولید کنندگان آن ها را در کارگاه های کوچک و غیر استاندارد تشکیل داده اند. که بدون در نظر گرفتن اصلول مهندسی در صنعت پیش ساختگی اقدام به تولید کرده اند.

و با استفاده از مصالح بی کیفیت یک سازه نامرغوب را تولید می کنند.

کانکس ساندویچ پانل