کانتینر در بلوچستان

این روزها میزان محبوبیت و البته استفاده از کانتینر در بلوچستان رشد بسیار بالایی به خود گرفته است. اغلب هم استانی های عزیز به جای به کارگیری محصولات دیگر برای ایجاد سرپناه، مستقیماً به کانتینرها رجوع می کنند چرا که این محصولات می توانند به شیوه‌ای بهینه تر نیاز آن را پوشش دهند کانکس در بلوچستان.

بر همین اساس است که آنها هم چنین تولیداتی را در صدر انتخاب‌های خود قرار می‌دهند. اما واقعا این مزایا کدامند؟ این محصولات چه ویژگی هایی دارند که می تواند ساده تر نیاز افراد را پوشش دهند. ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا این موضوع را به شیوه‌ای بهتر بررسی کنیم تا شما هم دلیل محبوبیت کانکس در بلوچستان را درک نمایید.

 

شما می توانید برای استعلام قیمت و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554001 تماس بگیرید.

 

طراحی منحصر به فرد

 

طراحی منحصر به فرد

طراحی منحصر به فرد

طراحی منحصر به فرد را می‌توان یکی از عوامل موثر بر روی محبوبیت کانتینر در بلوچستان دانست. در واقع این دسته از تولیدات به گونه ای طراحی شده اند که می تواند برای شرایط فعلی افراد بهترین انتخاب ممکن باشند. در حقیقت کانتینرها به صورت مکعب مستطیل طراحی می شود. این نحوه طراحی می‌تواند حداکثر گنجایش را به همراه داشته باشد. این ساختار همان چیزی است که می‌تواند برای ذخیره وسایل و یا اسکان افراد بسیار ایده آل باشد.

 

 

 

مقاومت بالا

مقاومت بالا را می توان عامل دیگری دانست که توانست تا حد زیادی موجب نفوذ کانتینر در بلوچستان شود. در واقع این دسته از تولیدات، بدنه مقاوم و فلزی دارند. از طرفی دیگر وجود پروفیل فلزی در چهارگوش و البته بخش های کناری آن باعث می شود تا در برابر ضربات مختلف، مقاومت ایده آلی داشته باشند. وجود لایه های مختلفی از ورقه های فلزی، دومین عاملی است که می‌تواند به این مقاومت کمک کند. همین فاکتور هم سبب شده تا کانتینر ها در برابر ضربات خارجی و فشارهای مختلف مقاومت مناسبی از خود نشان دهند کانتینر پیش ساخته.

کاربردهای مختلف

 

کاربردهای مختلف

کاربردهای مختلف

داشتن کاربردهای مختلف یکی دیگر از عواملی است که تاثیر زیادی بر روی میزان نفوذ کانتینر در بلوچستان داشته است. در واقع این کانتینرها برای امور مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله این امور می‌توان به انبار کردن وسایل، اسکان نیروهای امنیتی، ایجاد کارگاه، ایجاد رستوران، انجام امور اداری و موارد مشابه اشاره نمود. نکته قابل توجه این است که برای هر یک از این کاربردها، مدل ویژه‌ای از کانتینرها تولید می‌شود.

به عبارت ساده‌تر می توان گفت که کانتینرها مطابق با کاربردشان سفارشی سازی می شوند. این خود عاملی است که باعث می‌شود تا این محصولات انطباق بیشتری و با نیاز عامه مردم داشته باشند. این فاکتور به حدی موثر بوده که این روزها بیش از ۲۰ نوع کانتینر در بلوچستان یافت می شود که هر کدام از آنها برای امر خاصی کاربرد دارند. به همین جهت می‌توان گفت که اغلب اقشار جامعه برای رفع نیازهای خود دست‌کم یک انتخاب در بین کانتینرها دارند.

ابعاد کانتینر

ابعاد کانتینر از دیگر عواملی است که باعث شده تا این محصولات محبوبیت بیشتری در بین مردم داشته باشند. در حقیقت بر خلاف سایر پناهگاههای موقت، محدودیت چندانی ندارند. این محصولات را می توان در محدوده بین ۳ تا ۲۰۰ متر مربع تولید نمود. این میزان برای انجام هرگونه اقدامی کافی و مناسب است. به همین جهت است که افراد می‌توانند متناسب با نیاز خود از این محصولات استفاده نمایند.

تعداد تولید کنندگان کانتینر در بلوچستان

 

تعداد تولید کنندگان کانتینر در بلوچستان

تعداد تولید کنندگان کانتینر در بلوچستان

تعداد بالای تولیدکنندگان کانتینر در بلوچستان یکی دیگر از فاکتورهایی بوده که تاثیر زیادی بر روی نفوذ این محصولات داشته است. در واقع با افزایش تقاضا برای کانتینرها، طیف زیادی از کارگاه ها به سمت تولید آنها گرایش پیدا کرده اند این فاکتور باعث شد تا رقابت قیمتی ایجاد شده و قیمت نهایی برای مشتریان کاهش یابد فروش کانتینر ویلایی.

این یک امتیاز منحصر به فرد برای آنها بوده است. اما متاسفانه در این بین، بخش زیادی از تولید کنندگان اولویت خود را صرفاً بر روی ایجاد قیمت رقابتی گذاشته از کیفیت غافل شدند.

به همین جهت است که بسیاری از مدلهای تولید شده توسط آنها نمی‌تواند نیاز مشتریان را برآورده نماید. در این میان گروه کانکسی سعی داشته تا روند مخالفی را در پیش گیرد. ما هزینه های اضافی را کاهش داده و مواد اولیه را نیز در حجم بالا خریداری می‌کنیم. این دو موضوع باعث شده تا هزینه‌های ما نسبت به سایر رقبا کاهش یافته و همچنان کیفیت بالایی هم داشته باشیم. چنانچه شما هم به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید کانتینر در بلوچستان هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کانکس ساندویچ پانل

Container in Balochistan

b2n

yun