فروش کانتینر ویلایی

کانتینر ویلایی را می توان به عنوان منحصر به فرد ترین و البته بهترین مدل های ویلای آماده در ایران تلقی نمود . این دسته از محصولات می توانند جایگزین مناسبی برای خانه های ویلایی باشند. به همین جهت هم بوده که در سال های اخیر تقاضای زیادی برای خرید و فروش کانتینر ویلایی ایجاد شده است.

در حقیقت این محصولات مزایای منحصر به فردی دارند که آنها را نسبت به سایر مدل ها متمایز می کند. ما در ادامه این متن مروری بر این مزایا خواهیم داشت. لذا اگر شما هم به دنبال خرید فروش کانتینر ویلایی هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

کانتینر ویلایی چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم به نکات مهم برای خرید و فروش کانتینر ویلایی بپردازیم، بهتر است ابتدا مروری بر روی ماهیت این محصول داشته باشیم . این مورد می تواند درک شما از مقاله پیش رو را افزایش دهد. در حقیقت کانتینرهای ویلایی به محصولاتی گفته می شود که ساختاری مشابه خانه های ویلایی و مستقل دارند. در این محصولات امکاناتی همچون هود،  سینک ظرفشویی، بخش پذیرایی و…. دارند خرید کانتینر ویلایی.

این امکانات باعث شده تا سکونت در این جعبه های فلزی لذت و تجربه ای ویژه داشته باشد. افزون بر این رفاه، قیمت مناسب و البته کارایی متعدد هم از دیگر مولفه های بی نظیری است که باعث شده تا این دسته از کانتینرها مخاطبان بیشتری را به سمت خود جلب نمایند. در واقع قیمت نهایی کانتینر ویلایی در مقایسه با یک ویلای عادی به مراتب کمتر است. همین مورد هم سبب شده تا بسیاری از مردم این دسته از تولیدات را جایگزین مدل های سنتی نمایند.

نکات مهم برای خرید و فروش کانتینر ویلایی

نکات مهم برای خرید و فروش کانتینر ویلایی

نکات مهم برای خرید و فروش کانتینر ویلایی

کانتینر های ویلایی دارای نکات و ریزه کاری های مختلفی هستند. هر یک از این نکات به نوبه خود می تواند تاثیرات متفاوتی بر روی قیمت داشته باشد. به همین جهت است که باید قبل از خرید یا فروش کانتینر ویلایی، تمام آن ها را در نظر گرفت. ما در ادامه این مطلب برخی از این نکات را خدمت شما عزیزان بیان کرده ایم.

ابعاد کانتینر ویلایی

ابعاد را می توان جزو مهم ترین و البته حیاتی ترین فاکتورهایی دانست که باید قبل از خرید یا  فروش این سازه به آن دقت نمایید. در حقیقت کانتینر های ویلایی در ابعاد مختلفی تولید می شوند. بیشترین میزان ابعاد در بین تمام کانتینر ها نیز متعلق به این دسته می باشد. این ابعاد می تواند تا ۲۰۰ متر مربع هم افزایش یابد. از طرفی دیگر میزان ارتفاع هم می بایست لحاظ شود. این ارتفاع گاهاً تا ۴۰ فوت هم افزایش پیدا می کند. بدیهی است که هرچه این ارقام بیشتر باشد، قیمت نهایی هم افزایش پیدا می کند.

امکانات کانتینر ویلایی

امکانات کانتینر ویلایی

امکانات کانتینر ویلایی

همانگونه که عنوان کردیم، کانتینر های ویلایی دارای امکانات مختلفی هستند. در حقیقت باید بگوییم که می توان تمام امکانات موجود در یک کانتینر مسکونی را هم می توان درون کانتینر های ویلایی جای داد. این در نوع خود باعث میشود تا این دسته از تولیدات رفاه بیشتری داشته باشند. بدیهی است که هر اندازه این امکانات بیشتر شود، قیمت آن هم افزایش پیدا می کند. بدین منظور شما هم باید قبل از خرید یا فروش کانتینر ویلایی خود بدان دقت کافی داشته باشید.

مقاومت کانتینر ویلایی

میزان مقاومت از دیگر فاکتورهای مهمی است که بایستی در زمان خرید یا فروش کانتینر ویلایی بدان دقت کنید. عموما کانتینر های ویلایی در محیط های خارج از شهر قرار می گیرند.

به همین جهت هم پیوسته در معرض ورزش باد و باران قرار دارند. بدیهی است که داشتن مقاومت بیشتر یک امتیاز منحصر به فرد برای آنها می باشد. بدین منظور مدل هایی که دارای اسکلت بندی متراکم تری بوده و یا جنس بدنه آن ها محکم تر است را می توان به عنوان مناسب ترین و البته ایده آل ترین انتخاب ها در نظر گرفت.

تعیین قیمت فروش کانتینر ویلایی

تعیین قیمت فروش کانتینر ویلایی

تعیین قیمت فروش کانتینر ویلایی

بدیهی است که اگر به دنبال خرید یا فروش فروش کانتینر ویلایی باشید، باید در ابتدا رنج قیمتی مدل مورد نظر خود را تعیین کنید. این موضوع به شما کمک می کند تا با دید بازتری انتخاب های خود را انجام دهید. اما متاسفانه این روز ها طیف زیادی از مردم اطلاعات دقیقی در رابطه با رنج قیمت کانتینر های ویلایی ندارند چرا که این قیمت به فاکتور های بسیاری بستگی دارد قیمت کانکس ویلایی.

چنانچه تمایل دارید تا قیمت دقیق این محصولات را بدانید، می تواند با مشاورین ما در گروه کانکسی تماس حاصل فرمایید چرا که گروه ما یکی از بزرگترین مراکز فروش کانتینر ویلایی در کشور به حساب می آید.

کانکس ساندویچ پانل

Sale of villa containers