کانکس سرویس بهداشتی

در مورد ویژگی های فنی کانکس سرویس بهداشتی می توان اشاره کرد. که کف این نوع کانکس معمولا سرامیک بوده است.با ملات فایبر گلاس کار شده درجه یک و با ویژگی های ویژه ای نصب می گردد.

سازه و ساختمان این نوع کانکس از جنس آهن است.طراحی آن با لوله کشی ، برق کشی ، نصب کردن شیرآلات اهرمی رده بالا ، روشویی ، آینه و جا مایعی به کار برده شده است.

سرویس توالت هم از نوع ایرانی و فرنگی موجود است و همچنین می توانند مکان قرار گیری تهویه ی هوای مجزا چه به بیرون چه به داخل در نظر گرفت.

معمولا جاهایی که هزینه زیادی می کند می توانند هم از داخلی و هم از خارجی استفاده کنند.داخلی هوای داخل را به بیرون عوض می کند و خارجی هوای داخل را به درون می فرستد تا تهویه مطبوع صورت گیرد.

کانکس سرویس بهداشتی انواعی دارد و در جاهای مختلف قرار می گیرد که به این انواع اشاره می کنیم.که یکی از این نوع ها سرویس بهداشتی تک چشمه است ویژگی های این نوع کانکس در واقع می توان اشاره کرد.

حتی از یک کیوسک کوچک ساخته شده است که دارای یک چشمه توالت و یا حمام است.

بعضی اوقات هم آن دو ویژگی را به طور مشترک و هماهنگ کنار یکدیگر دارد. که در این حالت می بایست از ابعاد و طول های بزرگتری برای این دو کنار همدیگر در نظر گرفت. معمولا این نوع کانکس ها چه به صورت تکی و چه به صورت مشترک در پروژه های ساختمانی قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید : کانکس ویلایی

انوع کانکس سرویس بهداشتیانواع کانکس سرویس بهداشتی

سازه سرویس بهداشتی سبک

در پارک ها یا در ایستگاهای پلیس موجود می باشند که همه این امکاناتی که نام برده شد هم سبک دارند هم سنگین است. یعنی جزئی از ویژگی هایشان هستند در تک چشمه سبک دارای شاسی از پروفیل های آهنی در ابعاد 8*8 سانتیمتر می باشد. اسکلت از پروفیل های آهنی در ابعاد 4*4 سانتیمتر طراحی میگردد.

پوشش خارجی بدنه دارای ورق گالوانیزه با رنگ استاتیک به ضخامت 30% میلیمتر می باشد.عایق جداره ها دارای نوع پلی استایرن بضخامت 4 سانتیمتر است.

پوشش داخلی دارای دیوارپوش پی وی سی سفید یا مشکی موجود است.کف دارای نوع فایبر سرامیک می باشد و با کیفیت بالا برخوردار است.(قیمت کانکس)

دارای سیستم برق کشی بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری در کنار آن کلید و پریز های مورد نیاز قرار دارد.دارای لوله کشی بصورت روکار با لوله های پلیمری می باشد.

سازه سرویس بهداشتی سنگین

حال می رسیم به بررسی و ویژگی های کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه سنگین دارای شاسی از پروفیل های آهنی در ابعاد 8*8 سانتیمترو می باشد. اسکلت دارای پروفیل های آهنی در ابعاد 4*4 سانتیمتر سنگین بضخامت 2 میلیمتر موجود است.

پوشش خارجی بدنه از ورق گالوانیزه با رنگ استاتیک بضخامت 50% میلیمتر که خیلی ویژگی ای به خصوصی برخوردار است.

ویژگی این نوع جداره ها به شرح زیر است:

  1. عایق آن ها از نوع پلی استارین با ضخامت 4 سانتی متر است.
  2. پوشش داخلی دیوار پوش ها از جنس پی وی سی درجه 1 است.
  3. کف مجهز به انواع فایبر سرامیک است.
  4. برق کشی در این سازه ها به صورت روکار انجام می شود و از طرق داکت وصل می شوند.
  5. لوله کشی روکار است و جنس لوله ها پلیمر می باشد.
  6. (کانکس اداری)

کاربرد کانکس های سرویس بهداشتیکاربرد کانکس سرویس بهداشتی

یکی از جاهای دیگری که این کانکس های سرویس بهداشتی در آن کاربرد دارد در باغ ها است. منطور در این جهت است که در ویلا ها یا باغ ها قرار می گیرند که درون باغ ها و خارج از ویلاها قرار میگیرد. طراحی این نوع کانکس ها معمولا از نوع طرح های کلبه ای شکل دارد استفاده می شود.

این نوع کانکس ها ذر شهر های شمالی برای شستن ماسه های ساحلی قبل از ورود به داخل ویلا کاربرد چندانی دارد.ویژگی های کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه برای باغ دارای شاسی از جنس پروفیل های آهنی در ابعاد 8*8 سانتیمتر است.

که دارای اسکلت از جنس پروفیل های آهنی در ابعاد 4*4 سانتیمتر سنگین به ضخامت 2 میلیمتر قرار می گیرد.

پوشش خارجی دارای بدنه ای از ورق گالوانیزه با رنگ استاتیک طرح سایدینگ می باشد.سقف دارای طرح سفال شکل می باشد ، عایق جداره ها از نوع پلی استایرن بضخامت 4 سانتیمتر می باشد.

پوشش داخلی دیوارپوش پی وی سی روکش دار که جنس بسیار ویژه ای قرار دارد. (کانکس رستوران)

کف دارای نوع فایبر سرامیک می باشد، دارای سیستم برق کشی بصورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری در کنار آن کلید و پریز های مورد نیازاست.دارای لوله کشی با استفاده از لوله های پلیمری و شیرآلات درجه 1 ساخته شده است

یکی دیگر از جنس های موجود در بازار در کانکس های سرویس بهداشتی به نام ساندویچ پانل موجود است . که دارای دوام بالایی برخوردار است.کاملا صنعتی بودن دیواره ها و سقف آن از جنس ساندویچ پانل به ضخامت 4 سانتی متر بوده است.

در دو نوع راهرو دار و بدون راهرو موجود می باشد که قابل تجهیز کردن از حمام،توالت ایرانی و فرنگی را دارد.

ویژگی های فنی کانکس سرویس بهداشتیویژگی های فنی کانکس سرویس بهداشتی

ویژگی های فنی این نوع کانکس که از جنس ساندویچ پانل است که دارای شاسی از پروفیل های آهنی در ابعاد 8*8 سانتیمتر می باشد.

اسکلت از پروفیل های آهنی در ابعاد 4*4 سانتیمتر ، پوشش خارجی بدنه بدنه است.سقف از نوع ساندویچ پانل به ضخامت 4 سانتیمتر با عایق پلی اورتان بصورت تزریق می باشد.

دارای لوله کشی بصورت روکار با لوله های پلیمری ، شیر آلات اهرمی درجه یک ، روشویی و آینه در کنار آن مخزن مایع دستشویی ، فن تهویه هوا و سرویس از نوع ایرانی با فلاشتانک است

کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه یکی دیگر از نوع هاست که این سرویس بهداشتی تعداد بالایی برخوردار است.زیرا استفاده زیادی هم به کار میبرند که معمولا بیشتر از یکی باشد بهتر است.

معمولا از این سازه استفاده می شود این کار باعث هم کاهش هزینه ها نسبت به تهیه چند سازه تک چشمه بصورت جداد جدا شده است. (کانکس پیش ساخته)

هم باعث می شود تمامی وسیله های بکار برده شده در تاسیسات مربوط به لوله کشی و فاضلاب در یکجا متمرکز می گردد.باعث کاهش هزینه ای تعمیر و باز سازی و نگهداری آن می شود که می توانیم به کانکس راهرو دار اشاره کنیم.

بیشتر بخوانید : کانکس ساندویچ پانل

بخش های اصلی کانکس سرویس بهداشتی

این سازه از دو بخش اصلی که یکی راهرو ورودی که  از ورود به درون کانکس با این قسمت رو به رو می شود.

در آن روشویی، آینه و مایع دستشویی در آن وجود دارد و درب سرویس ها نیز به این بخش باز می شود.

یا حتی تعداد آنها توالت و همچنین حمام و یا توسط یک قسمت جداکننده تفکیک شده است.

با درب های مجزا از هم بصورت زنانه و مردانه مورد استفاده قرار گیرد.یک چشمه هم وجود دارد. در اتاق نظافت و محل جایگذاری تاسیساتی مانند آبگرمکن و یا تانکر ذخیره آب تعبیه می گردد.

کانکس توالت سیار سرویس بهداشتی نیز در کانکس های سرویس بهداشتی وجود دارد . که برای جابه جایی مکرر سازه ها کاربرد فراوانی دارد. یعنی به منظور راحت شدن سازه ها می شود درشرایطی کاربرد دارد.

که ممکن است به دلیل فصول مختلف جابه جایی مکان صورت گردد بهترین گزینه توالت سیار می تواند باشد.

این سازه دارای دو محور چرخدار بوده که هم با فضای تفکیک شده توان خدمات رسانی به آقایان و خانم ها را داشته است . و هم می توان برای هرکدام توالت سیار مجزایی در نظر گرفت.

خرید کانکس سرویس بهداشتی

این کانکس در واقع یک کیوسک کوچک است. که دارای یک چشمه توالت یا حمام و گاها خرید کانکس سرویس بهداشتی مشترک یعنی دارای حمام و توالت می باشد. که در این حالت می باید کمی اندازه آن بزرگتر در نظر گرفته شود.

خرید کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

این کانکس در واقع یک کیوسک کوچک می باشد. کانتینر که دارای یک چشمه توالت یا حمام و یا بعضا کانکس سرویس بهداشتی مشترک یعنی دارای حمام و دستشویی می باشد.که در این حالت می بایست کمی ابعاد آن بیشتر در نظر گرفته شود.

کانکس سرویس بهداشتی کارگاهی

این نوع کانکس برای خرید گاها فقط به عنوان توالت و گاها بصورت مشترک با حمام و یا حمام خالی تولید می شود. که محل استفاده از آن ها بیشتر در پروژه های ساختمانی و کارگاهی بوده است. و دارای دو نوع سبک و سنگین می باشند.

مشخصات کانکس سرویس بهداشتی

شاسی از پروفیل های آهنی در ابعاد 8*8 سانتی متر مربع اسکلت از پروفیل های آهنی در ابعاد 4*4 سانتی متر مربع است. کف از نوع فایبر سرامیک و دارای سیستم کشی برق بصورت روکار شده با داکت به همراه کلید و روشویی و آینه به همراه مخزن مایع دستشویی می باشد

خرید کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه

در بسیاری از موارد یک کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه برای مستقر نمودن در خارج ویلا و درون باغ های بزرگ مناسب است. که برای این منظور معمولا از نوع های طرح دار که ظاهری مانند کلبه ای شکل دارند استفاده می شود. این محصول به خصوص در شهرهای شمالی برای شستن ماسه های ساحلی قبل از ورود به داخل ویلا کاربرد دارد.

خرید کانکس سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

این نوع کانکس معمولا دارای کاربری صنعتی بوده و از دوام بسیار بالایی برخوردار است.دیواره ها و سقف آن از جنس ساندویچ پانل به ضخامت 4 سانتی متر مربع و در نوع راهرو دار و بدون راهرو تولید می گردد. کانتینر سرویس بهداشتی که قابلیت تجهیز حمام ، توالت ایرانی و فرنگی را دارد

خرید کانکس سرویس بهداشتی چند چشمه

در برخی موارد که تعداد استفاده کنندگان از سرویس بهداشتی بالا بوده و نیاز به چشمه های بیشتر از یکی باشد. معمولا از این کانکس استفاده می شود.این کار باعث هم کاهش هزینه ها مسبت به تهیه چند کانکس تک چشمه به صورت مجزا شده. و هم باعث می شود تمامی تاسیسات مربوط به لوله کشی و فاضلاب در یکجا متمرکز گردد. که کتهش هزینه های تعمیر و نگهداری را نیز در پی دارد. این کانکس ها از کانکس سرویس بهداشتی دو چشمه را دارا باشد. که در دونوع راهرو دار و بدون راهرو موجود است.

خرید کانکس سرویس بهداشتی راهرودار

این نوع کانکس تشکیل شده از دو بخش اصلی که یکی راهرو دار ورودی بوده. که بعد از ورود به درون کانکس با این قسمت مواجع شده و در آن روشویی و آینه و مایع دستشویی وجود دارد. و درب سرویس ها نیز به این بخش باز می شود کانکس سرویس بهداشتی راهرو دار می تواند دارای تعداد سرویس هایی مختلفی از یک چشمه تا دوازده چشمه سرویس باشد. و یا تعدادی از آنها توالت و به صورت حمام و یا توسط یک پارتیشن جدا کننده تفکیک شده. و درب های جدا از هم به صورت اقایان و خانم ها مورد استفاده قرار می گیرد.

خرید کانکس توالت سیار

در برخی موارد هم مانند در نمایشگاه های فصلی نمونه ای از این نوع کاربرد می باشد. در چنین شرایطی استفاده از کانکس توالت سیار توصیه می شود در چنین شرایطی استفاده از توالت سیار پیشنهاد می شود. این کانکس دارای دو نوع  محور چرخدار بوده است که هم با فضای تفکیک شده توان خدمات رسانی به آقایان و بانوان را داشته است.

اصلی ترین تفاوت با نوع های دیگر دارا بودن مخزن آب و مخزن تخلیه فاضلاب است. که باید در موعد های مشخص تخیله گردد.

فروش کانکس سرویس بهداشتی

این روزها میزان نفوذی کانکس سرویس بهداشتی بیش از هر دوره دیگری در تاریخ احساس می شود. برای مثال شما می توانید این محصولات را به سادگی در مراکز تفریحی خارج از شهر، رستوران های بین راهی، اماکن تفریحی و موارد مشابه ببینید. این در نوع خود نشان می‌دهد که بازار خرید و فروش کانکس سرویس بهداشتی تا چه اندازه پرطرفدار است. اما این محصولات چه مزایایی دارند که توانسته اند تا این اندازه مردم را به سمت خود جذب کنند.

اما مزایا و ویژگی های منحصر به فرد این محصولات در چه مواردی خلاصه می شود؟ ما در ادامه این مقاله قصد داریم پاسخی به این سوالات بدهیم در ضمن اگر شما هم به دنبال این هستید تا دلایل نفوذ و محبوبیت این محصولات را بدانید و یا اینکه در پی خرید و فروش کانکس سرویس بهداشتی هستید، این مقاله را از دست ندهید.

ماهیت کانکس سرویس بهداشتی

ماهیت کانکس سرویس بهداشتی، نخستین عاملی است که می‌تواند به دلیل این محدودیت را برای شما مشخص می ساز. در حقیقت کانکس های سرویس بهداشتی را می‌توان جعبه های فلزی دانست که امکانات لازم برای رفع حاجت را در خود دارند. این محصولات قیمت اندک و بر پایی سریعی دارند.

به همین جهت است که برای پروژه های فوری یا با محدودیت زمانی، بسیار مناسب هستند. افزون بر این موارد کانکس های سرویس بهداشتی قابلیت حمل و نقل دارند. به عبارتی شما می توانید بعد از برپایی آن ها را به ناحیه دیگری هم انتقال دهید. همین عامل سبب می‌شود که تا گزینه های بسیار اقتصادی و ایده آلی باشند. مقاومت بالا، قابلیت سفارشی سازی و موارد مشابه از دیگر مولفه هایی است که باعث شده تا بازار خرید و فروش کانکس سرویس بهداشتی بسیار منحصر به فرد و البته پرطرفدار باشد.

  • برپایی سریع

برپایی سریع را می‌توان یکی از مهمترین و البته اصلی ترین عواملی دانست که موجب محبوبیت این محصولات شده است. کانکس های سرویس بهداشتی را می توان در مدت زمان چند ساعت یا نهایتا چند روز برپا نمود. برای برپایی این محصولات تنها کافی است تا سیستم لوله کشی و برق رسانی آنها را به شبکه اصلی متصل نمایید.

به همین سادگی محصول شما آماده استفاده خواهد بود. این در حالی است که اگر اگر بخواهید به وسیله آجر و یا سنگ یک سرویس بهداشتی مناسب را بر پا کنید، حداقل باید چند روز تا چند هفته از زمان خود را هدر دهید. این تفاوت زمانی باعث شده تا بخش زیادی از متقاضیان به سمت خرید و فروش کانکس سرویس بهداشتی گرایش پیدا کنند.

  • قابلیت حمل و نقل

قابلیت حمل و نقل را می توان یکی دیگر از مهمترین فاکتورهایی دانست که بر میزان خرید و فروش کانکس سرویس بهداشتی تاثیر مثبتی داشته است. در حقیقت مشتریان می‌توانند کانکس مورد نظر خود را بعد از برپایی هم به ناحیه دیگری انتقال دهند.

این موضوع باعث می‌شود تا این محصولات برای کسب و کارهای فصلی و یا اموری که وابسته به زمان هستند، بسیار ایده آل باشد. از طرفی دیگر چنانچه افراد بخواهند بعد از مدت زمانی نسبت به فروش کانکس سرویس بهداشتی خود اقدام نمایند. می توانند به سادگی آن را به محل مورد نظر مشتری هم انتقال دهند. این یک امتیاز بسیار منحصر به فرد در مقایسه با بناهای معمولی است.

قیمت مناسب کانکس سرویس بهداشتی

اگر چه عوامل و مولفه های فوق تاثیر زیادی بر روی میزان فروش کانکس سرویس بهداشتی داشته‌اند. اما باید عنوان کنیم که هیچ کدام از آنها به اندازه قیمت تاثیر ایده آلی از خود نشان نداده است. در حقیقت این دسته از محصولات دارای قیمت های بسیار عالی در مقایسه با سایر محصولات مشابه هستند فروش کانتینر سرویس بهداشتی.

در واقع کانکس سرویس بهداشتی دارای قیمت کمتری نسبت به سرویس بهداشتی های آجری هستند. این موضوع در کنار قابلیت جابجایی آن باعث شده تا این تولیدات گزینه‌های بسیار اقتصادی تری برای شرایط فعلی مردم کشور ما باشند.

گروه کانکسی یکی از معتبرترین تولیدکنندگانی است که این محصولات را با قیمت ایده آل و البته ضمانتنامه معتبر ارائه می‌کند. ما برای تفکیک تولیداتمان، ضمانتنامه های چندین ساله ارائه می دهیم. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

b2n

yun