کانتینر در گلستان

این روزها دیگر نمی توان میزان محبوبیت کانتینر در گلستان را انکار نمود. در حقیقت این روزها انواع زیادی از کانتینرها در این استان تولید می شود که هر کدام از آنها برای امر خاصی کاربرد دارند. مازاد بر این، هم استانی های عزیز نیز بهتر اهمیت و کاربرد این محصولات را درک کرده اند. مجموع این دو فاکتور در کنار هم دیگر باعث شده تا این محصولات به محبوبیت زیادی برسند. اما متاسفانه در این بین بخش زیادی از متقاضیان، اطلاعات تخصصی در این رابطه ندارند  کانکس در گلستان.

همین عدم اطلاعات هم باعث می شود تا در زمان خرید، در دام افرادی سودجو گرفتار شوند و مدل های بی کیفیت را با قیمت‌های بالا خریداری نمایند. ما در ادامه قصد داریم تا برخی از نکات مهم در این زمینه را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. بدون شک این موضوع به شما کمک می‌کند که تا خریدهایی دقیق تر و بهینه تری داشته باشید.

ساختار و بدنه

ساختار و بدنه را می‌توان یکی از مهمترین مولفه هایی دانست که بایستی در زمان خرید کانتینر در گلستان به آن دقت کنید. در واقع یک کانتینر استاندارد باید حتماً اسکلت بندی در بدنه داخلی خود داشته باشد. این اسکلت بندی حداقل باید از جنس پروفیل های ۵۰ در ۵۰ باشد. متاسفانه بسیاری از تولیدکنندگان وجود این اسکلت بندی را نادیده گرفته و یا تراکم مناسبی را برای آن در نظر نمی‌گیرند. همین عامل باعث می‌شود تا کانکس تولید شده توسط آنها مقاومت مناسبی نداشته باشد. افزون بر این موارد بایستی بر روی این اسکلت بندی یک یا دو لایه از ورقه های فلزی بسیار ضخیم استفاده شود. ضخامت این ورقه ها در کمترین حالت ممکن باید ۵ میلیمتر باشد. مواردی که ضخامت کمتر از این میزان را دارند، به هیچ عنوان توصیه نمی شود کانکس پیش ساخته.

ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه

ابعاد و اندازه عامل دیگری است که باید در زمان خرید کانتینر در گلستان بدان توجه داشته باشید. در حالت کلی کانکس ها در محدوده بین ۳ تا ۲۰۰ متر مربع تولید می شوند. اما هر اندازه که این مساحت بیشتر شود، قیمت نهایی هم افزایش پیدا می‌کند. از طرفی دیگر با افزایش ابعاد، جابجایی این محصولات هم دشوارتر می‌شود. به گونه‌ای که نمی‌توان مدل های بیش از ۵۰ متر مربع را به سادگی جابجا نمود. این در نهایت باعث می‌شود تا استفاده این محصولات برای شما بسیار دشوارتر شود. به همین جهت توصیه می‌کنیم تا صرفاً محصولاتی را خریداری کنید که ابعاد و اندازه های پایینی دارند، اما از همین ابعاد هم بیشترین بهره وری ممکن صورت گرفته باشد. این فاکتور باعث می‌شود تا تولیدات انتخابی شما بهترین گزینه ممکن برای انجام وظایف شان باشند.

 

 

 

 

 

نوع کانتینر

نوع کانتینر

نوع کانتینر

همانگونه که در ابتدای متن هم اشاره کردیم، این روزها انواع مختلفی از کانتینر در گلستان تولید می شود. هر یک از این مدل ها دارای ویژگی ها و البته ساختار مختص به خود هستند. این ساختار تخصصی باعث می‌شود تا این محصولات صرفاً برای انجام آن کار خاص مناسب باشند. لذا اگر برای موضوعی خارج از آن استفاده شود، ممکن است کارآیی آنچنانی نداشته باشد. از انواع کانتینر هایی که در این استان تولید می‌شود می‌توان به مدل‌های باری، انباری، مسکونی، ویلایی، اداری، سرویس بهداشتی، رستوران، کارگاهی و …. اشاره نمود. چنانچه مدل انتخابی شما وظیفه ای متفاوت با کار مورد نظر شما را داشته باشد، یقیناً هزینه هایتان را هدر داده اید؛ چرا نمی‌تواند انتظارات شما را به شیوه‌ای مناسب هندل نماید انواع کانکس.

 

 

 

 

 

نوع تولید کننده کانتینر در گلستان

نوع تولید کننده کانتینر در گلستان

نوع تولید کننده کانتینر در گلستان

همانگونه که اشاره کردیم، با افزایش محبوبیت این محصولات در استان گلستان، تعداد زیادی از تولید کنندگان به سمت ساخت آنها روی آوردند. اما متاسفانه بخش زیادی از این تولید کنندگان، اطلاعات و دانش کافی را در این زمینه نداشتند و به همین جهت هم بود که محصولات آنها نمی توانست نیازهای مخاطبان را به شیوه‌ای مناسب برطرف سازد. برای مثال بسیاری از آنها برای ایجاد قیمت های رقابتی، اسکلت بندی را حذف می کردند و یا تراکم آن را کاهش می‌دادند.

این موضوع اگرچه در دید مشتریان نبود اما در نهایت باعث کاهش عمر مفید این محصولات می شد ما در گروه تاکسی سعی داشتیم تا با کاهش هزینه با حذف هزینه های اضافی به این قیمت های رقابتی دست پیدا کنیم ا.ین در حالی است که ما همچنان کیفیت خود را هم در بالاترین سطح ممکن نگه داشته ایم. ما برای تضمین کیفیت، گارانتی های چندین ساله ارائه می‌دهیم. چنانچه شما هم قصد دارید تا از این گارانتی ها مطلع شوید و یا اینکه به دنبال خرید کانتینر در گلستان هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کانکس ساندویچ پانل

Container in Golestan

b2n

yun