کانتینر در کرمان

کانتینر ها را می توان جزو ایده آل ترین و البته منحصر به فرد ترین محصولات برای حمل و نقل و یا ایجاد سرپناه دانست. در واقع مزایا و ویژگی های این محصول باعث شده است تا نفوذ کانتینر در کرمان رشد روز افزونی را تجربه نماید کانکس در کرمان.

مواردی همچون قیمت مناسب ، قابلیت حمل و نقل ، مقاومت بالا ، امکانات مختلف و…. از جمله مهمترین و البته شایع ترین دلایلی بوده که این نفوذ را بیشتر کرده است. با این وجود اما هنوز هم طیف زیادی از متقاضیان این محصول نمی دانند که در حین خرید آن به چه نکاتی دقت نمایند.

این همان موضوعی است که ما قصد داریم تا در این مقاله به آن بپردازیم. لذا اگر شما هم قصد خرید کانتینر در کرمان را دارید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

بدنه کانتینر

بدنه کانتینر اولین و مهمترین چیزی است که باید به آن دقت کنید. کانتینر انتخابی شما باید دارای مقاومت بالا و البته گنجایش عالی باشد. بدین منظور طراحان بدنه کانتینر ها را از یک اسکلت با جنس پروفیل آهنی تولید می کنند. بر روی این پروفایل ها نیز یک لایه ورقه ضخیم قرار می دهند .

در حین خرید کانتینر در کرمان حتما دقت داشته باشید که پروفیل های بکار رفته دست کم ۵۰ در ۵۰ باشد. ضخامت ورقه ها نیز کمتر از ۳ میلی متر نباشد.

وجود این دو مولفه باعث میشود تا یک محصول مقاوم را انتخاب نمایید . البته باید طراحی و بدنه نیر مطابق خواست و البته نیاز شما باشد . لذا در این رابطه حتما به نیاز خود دقت کنید کانکس در کرمانشاه.

نوع کانتینر

نوع کانتینر

نوع کانتینر

برخلاف تصور بیشتر مردم، کانتینر ها تنها محدود با مدل های باری نیستند. در واقع این دسته از تولیدات تنوع بسیار بالایی دارند که باعث می شود تا مشتریان انتخاب های بیشتری داشته باشند.

در حقیقت هر زمان که نیاز به یک سرپناه امن باشد، می توان کانتینر ها را به کار گرفت. به همین جهت است که کانتینر ها در مدل های مختلفی از جمله مسکونی ، ویلایی، اداری، انباری، پلیس، نگهبانی، رستوران ، کارگاه ،سرویس بهداشتی و.. تولید می شوند.

چنانچه شما قصد خرید کانتینر در کرمان را دارید ، می بایست ابتدا نیاز خود را تعیین و سپس بر اساس آن اقدام به خرید نمایید. به یاد داشته باشید که نمی توان یک کانتینر را برای امری غیر از حوزه تخصصی آن بکار گرفت.

برای مثال نمی توان یک کانتینر اداری را برای سکونت و یا امور ویلایی استفاده نمود. چرا که بصورت تخصصی برای این حوزه توسعه یافته است.

ابعاد کانتینر

ابعاد از دیگر مولفه های بسیار مهمی است که متقاضیان کانتینر در کرمان توجه بسیاری بدان دارند. عموما ابعاد کانتینر ها در بازه بین 3 الی ۲۰۰ متر مربع ساخته می شود. ارتفاع نیز بین ۱۰ الی ۴۰ فوت می باشد .

به همین جهت می توان گفت که هرگونه نیاز به سکونت را می توان به کمک کانتینر ها برطرف نمود. اما باید بدانید که این ابعاد رابطه مستقیمی با قیمت دارد.

بدین صورت که هر اندازه که ابعاد بیشتر شود، قیمت هم افزایش می یابد . لذا دقت داشته باشید که حتما در این زمینه بر اساس نیاز خود عمل کنید.

قیمت کانتینر در کرمان

قیمت کانتینر در کرمان

قیمت کانتینر در کرمان

قیمت آخرین و حساس ترین فاکتور در زمینه خرید کانتینر در کرمان می باشد . در واقع می توان گفت که قیمت کانتینرها ترکیبی از موارد فوق می باشد . این فاکتور از تمام مولفه های فوق تاثیر می پذیرد خرید کانتینر کوچک.

به همین جهت نمی توان یک قیمت دقیق را برای آن تعیین کرد.اما در حالت کلی می توان گفت که قیمت کانتینر در کرمان از یک و نیم میلیون به ازای یک متر مربع شروع شده و تا ارقام بالاتر هم ادامه پیدا می کند.

چنانچه تمایل دارید تا قیمت دقیق را بدانید، می تواند هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانکسی تماس حاصل فرمایید.

کانکس ساندویچ پانل