کانتینر در تهران

کانتینر در تهران ، کانتینر یا بنا بر تعریف ذکر شده در ویکی پدیا (بارگنج )،مجموعه فضایی مستحکم و امن ،با اسکلت فلزی در اندازه های استاندارد جهانی است که برای بارگیری اجناس و کالاهای متنوع و انتقال این محصولات به  نقاط مختلف دنیا مورد بهره برداری قرار می گیرند.در پی پیشرفتهای علم و تکنولوژی،اهداف و کاربردهای کانتینرها نیز تغییرات قابل توجهی کرده اند و امروزه شاهد مفهوم گسترده و کاربردی تری از کانتینر ها می باشیم.بنابراین به نسبت این تغییرات ،جایگاه و موارد کاربردش نیز تغییر کرده و در حمل و نقل های دریایی و کشتیرانی بیشتر استفاده می شوند.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

خصوصیات اساسی کانتینرها

  1. از استحکام کافی و امنیت لازم برخوردار باشند
  2. به گونه ای طراحی شوند که برای بارگیری و تخلیه،مناسب و سریع باشند
  3. متناسب با جایگاه مورد استفاده،طراحی و پیاده سازی شوند
  4. هماهنگی مناسبی بین گنجایش کانتینر و کالاهای ارسالی وجود داشته باشد

انواع کانتینرانواع کانتینر

انواع و موارد بسیاری از کانتینرها،متناسب با شرایط بکارگیری هرکدام در صنعت حمل و نقل وجود دارند. کانکس که در ادامه به مهمترین و کاربردی ترین آنها اشاره کوتاهی خواهیم کرد.

کانتینر 20 فوت

کانتینرهای 20 فوت یکی از متداول ترین های این نوع سازه برای انبار کالا واجناس  در صنعت حمل و نقل هستند. که شامل ابعاد مناسب و امکانات ضد سرقت می باشند و از محصولات بارگیری شده محافظت کافی می نمایند. کانکس ویلایی این نوع کانتینرها بیشتر به عنوان فروشگاه،کیوسک های خدماتی و یا سازه های مسکونی کاربرد دارند.(کانتینر در تهران)

کانتینر 40 فوت

کانتینرهای 40 فوت به علت دارا بودن ابعاد استاندارد و فضای خوبی که برای بارگیری بهینه محصولات در صنعت حمل و نقل دریایی، هوایی و زمینی دراختیارمجریان این حوزه از مشاغل قرار میدهند، پرطرفدار و همچنین پرفروش هستند.به دلیل اینکه این سازه ها دارای فضای قابل ملاحظه ای نسبت به سایر محصولات هستند .می توان محصولات را به طور کامل و یکپارچه بارگیری نمود و در عین حال سرعت انتقال و عمل بارگذاری و سوار شدن روی جرثقیل نیز کاهش چشمگیری می یابد و یک امتیاز مثبت برای این نوع از کانتینرها محسوب می شود.

کانتینر سر بازکانتینر سر باز

کانتینرهای سر باز یا در اصطلاح عامیانه روباز،فاقد سقف هستند. و به کمک یک پارچه برزنتی محتویات بارگیری شده را پوشش میدهند و بیشتر برای کالاهای با ارتفاع زیاد و بلند مناسب هستند.(کانتینر در تهران)

کانتینر تانکری

این مدل از کانتینرها دارای فضای مناسب برای حمل و انتقال مایعات به نقاط مختلف می باشند.

کانتنر یخچالی

همانطور که از نامش مشخص هست کانتینرهای یخچالی بیشتر برای بارگیری موارد فاسد شدنی تعبیه شده اند. و مجهز به سیستم خنک کننده قوی و متناسب با کالای بارگیری شده می باشند.

کانتینر عایق دار

در بعضی از کشورها که حوزه فعالیتشان بیشتر بر مبنای صنعت حمل و نقل دریایی پایه گذاری شده اند.بسته به شرایط محیطی موجود، نیاز به کانتینرهایی با عایق بندی استاندارد و مستحکم در برابر آب و طوفان و … می باشد.به همین دلیل با توجه به شدت و گستردگی جایگاه مورد استفاده،نوع خاصی از عایق بندی برای آن ها انتخاب و در اختیار عوامل اجرایی این امر قرار می گیرد.(کانتینر در تهران)

کانتینر حمل گازکانتینر حمل گاز

این مدل از کانتینرها برای حمل گاز در نظر گرفته شده اند. و به هر حال بسته به شرایط موجود باید بدنه کانتینرها به گونه ای برنامه ریزی و استاندارد طراحی شوند. که تحمل فشار بالا را داشته و کاملا مسائل امنیتی در آن ها رعایت شوند.

کانتینر تهویه دار

برای حمل مواد غذایی مختلفی که نیاز به محیط خنک و خاصی برای نگهداری از آن ها است . ازجمله انواع میوه ها و سبزیجات کاربرد اساسی دارند.

بیشتر بخوانیم : کانتینر ویلایی

ویژگی های قابل بررسی در کانتیرهای استاندارد

کانتینرها در ابعاد و ویژگی های گوناگونی ساخته و براساس نوع استفاده با روش های مختلفی عرضه می شوند.ولی از نظر اندازه،معیارهای مورد نظر کالا،خصوصیات فیزیکی،حداکثر وزن بارگیری شدن کالا،تعداد درب ورودی و خروجی و اندازه ی آن و … باید اصول استانداردسازی در انها رعایت و پیاده سازی شوند.(کانتینر در تهران)

بنابراین بیشتر کانتینرها در اندازه ی استاندارد و مشتری پسند کانتینر 20 فوت ساخته می شود. لازم به ذکر هست که استقبال گسترده ای هم از کانتینر 40 فوت از طرف مشتریان صورت گرفته است.

خرید کانتینر در تهرانخرید کانتینر در تهران

اجاره کانتینر در تهران به منظور نگهداری لوازم و اثاثیه منزل و دفتر کار ، روش نوین انبارداری میباشد. که کانتینرهای در محل به عنوان یک انبار،محلی است تا شهروندان و تجار بتوانند کالای تجاری و بازرگانی خود را در آن قرار بدهند. و با پرداخت وجه بسیار مناسب و مقرون به صرفه و متناسب با مدت زمان اجاره و اندازه کانتینر ، کانتینر را به مالکیت خود در آورند. البته در برخی مواقع نیاز به اجاره انبار در محل نمی باشد و کانتینرها برای امور ترانزیتی و حمل‌و‌نقل کالاها اجاره میشود. که البته به دلیل بالا بودن قیمت در این روش ، به صرفه نمی باشد.

شرکت های تهران کانتین،ایران کانتینر و آرتا بازرگان از جمله شرکت هایی هستند. که برای خرید کانتینر نو یا دست دوم می توان به آن ها مراجعه کرد و از خدمات آن ها بهره مند شد.

کانکس ساندویچ پانل