خرید کانتینر مسکونی

امروزه افراد زیادی برای اقامت موقت خرید کانتینر مسکونی را انتخاب مینمایند . در ادامه تعریف مختصری از کانتینر ، کانتینر مسکونی ، مزایای استفاده از آن خواهیم داشت .

در واقع کانتینر یک سازه فلزی بزرگ به شکل مکعب مستطیل است. (کانکس) که در ابعاد و اندازه های استاندارد جهانی تولید شده و به مصرف میرسد .

از این سازه برای جابه جایی کالا و بار در حجم زیاد و مسافت های طولانی استفاده میشود . (کانتینر) و در تمام مسیرهای دریایی ، زمینی و هوایی قابل بهره برداری است . جدای از صنعت حمل و نقل از کانتینرهای دست دوم (و گاها نو) به عنوان ماده اولیه برای ساخت سازه های پیش ساخته نیز استفاده میشود .

یکی از انواع این سازه های کانتینر مسکونی است ، همانطور که از نام این سازه مشخص است از آن برای استفاده به عنوان یک سکونت گاه استفاده میشود .

 

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

 

مزایای خرید کانتینر مسکونیمزایای خرید کانتینر مسکونی

همانطور که پیشتر اشاره شد در اغلب موارد از کانتینر دست دوم برای ساخت این سازه استفاده میشود و نیز متریال استفاده شده در این سازه با سایر سازه ها متفاوت است .

به همین دلیل خرید کانتینر مسکونی به نسبت ساخت و یا خرید یک سازه از نوع متداول آن بسیار مقرون به صرفه تر است .

صرفه جویی در زمان مورد دیگری از مزایای خرید کانتینر مسکونی است چرا که این سازه یا آماده است یا حداکثر ظرف مدت یک ماه آماده میشود . به علاوه نصب آن در چند ساعت قابل انجام است . (کانکس مسکونی)

قابلیت جابه جایی برتری دیگری است که کانتینرهای مسکونی نسبت به سازه های سنتی دارند . این مساله سبب شده است تا انتقال کانتینر به محیط مورد نظر-خصوصا اگر صعب العبور باشد- منطقی تر از ساخت یک سازه سنتی باشد .

خوب است بدانید که سازه های کانتینری به دلیل یکپارچه بودن متریالشان از استحکام بالاتری نسبت به سازه های سنتی برخوردارند . کانتینرها حتی در برابر زلزله هم مقاومت بالایی از خود نشان میدهند . این مساله خیال افراد را تا اندازه زیادی بابت امنیت جانی و مالی راحت مینماید . (خرید کانتینر مسکونی)

از آن جایی که قرار است از کانتینر به عنوان سکونت گاه استفاده شود. و ساعات زیادی در آن گذرانده شود ، وجود امکاناتی مثل سرویس بهداشتی و آشپزخانه در آن اجتناب ناپذیر است . با تعبیه این موارد در یک کانتینر مسکونی ، سازه چیزی کم از سایر سازه ها نخواهد داشت .

 

بیشتر بخوانیم : کانکس ویلایی

 

نکات قابل توجه در خرید کانتینر مسکونینکات قابل توجه در خرید کانتینر مسکونی

کانتینر مسکونی با تغییر کاربری کانتینری که در صنعت حمل و نقل استفاده میشود ساخته میشود . این تغییر کاربری باید توسط افراد متخصص انجام شود . مواردی مثل عایق سازی ، نمای بیرونی و … در تبدیل کانتینر به یک سازه مسکونی بسیار اهمیت دارد. و باید به دست افراد خبره سپرده شود تا از مشکلات احتمالی آینده جلوگیری به عمل آید .

از آنجاییکه کانتینر هم مثل سایر سازه هاست باید پیش از خرید کانتینر مسکونی اقدام به تهیه مجوزهای لازم از مراجع ذی صلاح نمایید . در گذشته سازه های پیش ساخته از نمای بیرونی و ظاهر چندان جذابی برخوردار نبودند. اما امروزه به کمک پیشرفت علم معماری این مساله حل شده است .

با کمی خلاقیت و هزینه میتوان نمای بیرونی و داخلی سازه را به صورتی طراحی کرد. که هم زیبا باشد و هم آرامش لازم را برای افراد حاضر در کانتینر مسکونی به ارمغان بیاورد . (خرید کانتینر مسکونی)

کانتینر مسکونی مجهز به سیم کشی برق ، لوله کشی آب ، سیم کشی تلفن و … است. این مساله باعث میشود تا بتوان امکانات مورد نیاز را در سازه داشت . این امکانات شامل سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، تهویه هوا ، هود ، گاز ، یخچال ، لامپ و … خواهد بود .

با وجودی که بخشی از زیرساخت های لازم در کانتینر مسکونی فراهم است. و شما با استفاده از آن میتوانید به امکاناتی که در یک خانه نیاز دارید دست یابید لازم است. امکانات مورد نیاز در زمینی که سازه در آن قرار میگیرد هم فراهم باشد .

این امکانات شامل آب یا منبع آب ، برق شهری ، چاه فاضلاب -برای تخلیه پس آب و فاضلاب سرویس بهداشتی و آشپزخانه – میباشد .

با وجودی که کانتینرها ابعاد استاندارد و ثابتی دارند در صورتی که نیاز به فضای بیشتری دارید. میتوانید به این فضا با استفاده از کانتینر دوقلو یا چند قلو و کانتینر دوبلکس یا دو طبقه دست یابید .

بیشتر بخوانید : کانکس ساندویچ پانل

b2n

rizy