خرید کانتینر اداری

برخی مواقع یپش آمده  که نیاز به یک دفتر و اداره جمع و جور و قابل انتقال داریم . مثلا (کانکس) در پروژه های مهندسی و عمرانی خرید کانتینر اداری و تبدیل آن به دفتر باعث میشود تا بتوان در زمان ، هزینه و انرژی صرفه جویی کرد .

چندان به صرفه و عقلانی نیست که برای یک پروژه موقت یک دفتر ساخت و پس از تمام شدن کار  آن را خراب کنند. ولی کانتینر های اداری را می توان  به هر جایی که پروژه و یا عملیات در حال انجام است انتقال داد .

بیشتر بخوانید : کانکس ساندویچ پانل

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

 

مزایا کانتینر اداریمزایا کانتینر اداری

یکی از مزیت مهم  این سازه پیش ساخته  پایین بودن هزینه کانتینر می باشد. که به  نسبت یک ساختمان اداری است . با این انتخاب  این سازه ها هزینه های شما تا چند برابر کم تر می شود.  حتی در صورت اجاره یک ساختمان اداری باز هم خرید و تهیه یک کانتینر اداری به صرفه تر است .

استفاده از کانتینر اداری باعث می شود  تا بتوانید در زمان صرفه جویی کنید . و سرعت انتقال و نصب غیرقابل مقایسه ای برای شما را ایجاد کند.  ترمیم ، تعمیر و بازسازی کانتینر هزینه ی کمتری نسبت به تعمیر دیگر سکونت گاه ها دارد .

از دیگر مزایای کانتینر اداری می‌ توان به این نکته اشاره کرد. که از آن ها می‌ توان به دو صورت سیار و ثابت هم استفاده کرد. البته این سیار بودن یا نبودن سازه به درخواست خود مشتری بستگی دارد. (خرید کانتینر اداری)

کانتینر اداری فضای لازم برای جای گیری تمام ملزومات اداری شامل میز ، صندلی ، فایل و… را دارد . هم چنینی این سازه می تواند دارای امکاناتی مختلف باشد. این امکانات شامل سرویس بهداشتی و آبدار خانه  است .

کانتینر اداری از دسته کانتینر های استاندارد می باشد.ولی به علت این که  برای استفاده در دفاتر کار  و فضاهای اداری  استفاده می شوند باید از عایق حرارتی داشته باشند.

پارتیشن بندی کانتینر اداری

نحوه  کار به این گونه  است که اول  کانتینر رفع عیب آهنگری می گردد. و بعد  کانتینر زنگ زدائی می شود و بعد از داخل با استفاده از پروفیل هایی در ابعاد  40*40 قید بندی می شود.

هم چنین در صورت لازم پارتیشن بندی انجام می گردد. سپس برش کاران ماهر جای درب و پنجره ها روی بندها مشخص می کنند و بعد در مرحله عایق کاری قرار می گیرد. (کانکس دو طبقه)

بعد از قرارگرفتن 4سانتی متر عایق پلاستوفوم بر روی آن ها. تخته های نواری با ضخامت 12 میلی متر نصب می شود. این تخته ها مانع فرو ریختن عایق ها شود. و با اضافه شدن یک لایه چوب به ضریب حرارتی مطلوبی نیز دسترسی یافت.

بعد از مرحله تخته کوبی به  مرحله نصب دیوار پوش ها می پردازند. که بعد از نصب دیوار پوش هایی از جنس ام دی افی و پی وی سی کار به مرحله نصب کفپوش منتقل می شود. (خرید کانتینر اداری)

در آنجا پس از تمیز کردن  کف ،  کف پوش ها را با کمک هم  نصب می کنند. و بعد از نظافت کلی کار به  مرحله آب بندی  می رسد. این آب بندی ها توسط چسب های پلی اورتان و سیلیکونی صورت می گیرد.

بعد  کار وارد مرحله نقاشی می شود. و پس از رنگ آمیزی توسط نقاشان کار به کارگاه برق کشی می رود. و در آنجا امکانات برقی مربوطه نصب و تست می شود و به به این صورت  کانتینر اداری آماده بهره برداری می شود.

برتری خرید کانتینر اداری نسبت به کانکس اداریبرتری خرید کانتینر اداری

  • استحکام بسیار بالا نسبت به کانکس اداری
  • عمر بسیار بالا نسبت به کانکس
  • قابلیت تعمیر و بازسازی چند باره
  • به دلیل اینکه دیوارها از بیرون ورق 2 هستند بسیار ایمن است. نسبت به کانکس مناسب برای جا به جایی های متعدد
  • مقاوم نسبت به ضربه و هر نوع حادثه
  • سهولت رنگ آمیزی های مجدد

بدنه آج دار  کانتینر باعث می شود استحکام و مقاومت سازه بالا تر برود. هرچند به طور عادی نیز این سازه از مقاومت بالایی برخوردار است و این مقاومت حتی در برابر زلزله نیز وجود دارد .

حتی در صورت خراب کردن سازه هم به دلیل چگالی پایین تر نسبت به مصالح ساختمانی خطرات جانی را در پی ندارد. عمر مفید کانتینر اداری و به طور کلی کانتینر بیشتر از ساختمان های معمولی است . و این از جالب ترین فواید استفاده از کانتینر می باشد  .

 

b2n

rizy