کانکس پیش ساخته

در این مطلب میخواهیم بدانیم کانکس پیش ساخته چیست و انواع آن کدامند؟ همچنین میخواهیم بدانیم این نوع از کانکس ها را از کجا میتوان تهیه کرد؟ این کانکس ها برای صرفه جویی در وقت و زمانی که صرف ساخت و ساز یک سازه با مصالح ساختمانی میشود مورد استفاده قرار میگیرد.

با استفاده از این کانکس ها در کمترین زمان میتوان صاحب سرپناهی امن و مطمئن شد.

کانکس پیش ساخته همانطور که از اسمش پیداست از قبل و بدون سفارش مشتری آماده میشود و برای کاربری خاصی از آن استفاده میشود.

شرکت های تولید کننده ابتدا به طراحی و مشخص کردن نوع کاربری کانکس میپردازند سپس برای تولید و عرضه ی آن اقدام میکنند، به همین دلیل است که تنوع بالایی در آن ها مشاهده میشود.

کانکس پیش ساخته _canexe.ir

کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته با ابعاد مشخص، تجهیزات و امکانات لازم ساخته میشود و به مکان مورد نظر منتقل میشود . یکی از ویژگی های این کانکس ها همین امکان جابجایی است.

این نوع از کانکس از زمانی که تولید شد بسیار مورد استقبال قرار گرفت و استفاده از آن ها بسیار رواج یافته است زیرا میتوانند جای خالی سازه هایی که با مصالح ساختمانی احداث میشوند را بگیرند.

مقاوم بودن کانکس پیش ساخته

ساخت و ساز به روش سنتی علاوه بر هزینه های زیاد و غیر قابل پیش بینی، ممکن است چندین ماه طول بکشد اما این کانکس را میتوان در یک روز خریداری کرد و از آن استفاده کرد.

این کانکس  از متریال با کیفیت و سبک به صورت یک پارچه  ساخته شده است و به همین دلیل است که در برابر زلزله مقاوم هستند و میتوانند در مناطق زلزله خیز بسیار مفید باشند.

در حال حاضر در اکثر کشور ها و به خصوص در کشور خودمان از این مدل استفاده های زیادی میشود.

کانکس پیش ساخته در ابعاد مختلف تولید میشود و نوع 6 متری و 12 متری بیشتر مورد استقبال قرار گرفته اند زیرا میتوان آن ها را به عنوان اتاق در خانه باغ هایی که امکان احداث و ساخت و ساز با مصالح ساختمانی آنجا وجود ندارد، قرار داد.

کانکس پیش ساخته _canexe.ir

کانکس پیش ساخته

بیشتر بخوانیم : قیمت کانکس 12 متری

انواع کانکس پیش ساخته

همانطور که چندین بار اشاره کردیم این کانکس چندین نوع دارد که هرکدام از آن ها ویژگی های به خصوصی دارند. در ادامه انواع آن ها را عنوان میکنیم:

کانکس مسکونی: این کانکس با همه ی تجهیزاتی که برای زندگی در یک واحد خانه نیاز است را درون خود جای داده است و میتوان برای مدت های طولانی در آن زندگی کرد.

اگر امکان حمل همه ی قسمت های این نوع از کانکس با هم مقدور نیست میتوان این نوع کانکس را به صورت قطعات جداگانه به محل قرار گیری آن منتقل کرد.

اگر در منطقه ی مورد نظر نمی توان عملیات ساختمان سازی انجام داد یا از لحاظ قیمت به صرفه نیست، خرید این نوع از کانکس گزینه ی مناسبی است.

تجهیزات کانکس پیش ساخته مسکونی شامل آشپزخانه و همه ی وسایل مورد نیاز آن، اتاق خواب، لوله کشی آب و برق و فاضلاب، سرویس بهداشتی، کمد دیواری، مخزن ذخیره آب، هال و نشیمن است.

نمای ظاهری کانکس نیز یا از نوع ساندویچ پنل است یا از نوع سایدینگ که بسیار زیبا و چشم نواز است، البته گاهی در نمای بیرونی از چوب طبیعی برای جلوه ی بیشتر استفاده میکنند.

کانکس فروشگاهی: این نوع کانکس معمولا دارای قفسه است و برای قرار دادن و چیدن کالاها استفاده میشود.

اندازه ی این کانکس از کانکس ویلایی کوچک تر است و برای کاربری های دیگری مثل: دکه روزنامه فروشی، فست فودی، باجه بلیط فروشی، کیوسک خدمات شهری و … نیز دارد.

امنیت و ایمنی کانکس پیش ساخته

این کانکس ها با توجه به کاربردی که دارند باید از لحاظ ایمنی به خوبی تجهیز شوند، کرکره های برقی علاوه بر حفظ امنیتی، زیبایی خاصی به نمای بیرونی این کانکس ها می دهد.

ورقه های کامپوزیتی و چراغ های هالوژنی که در نمای این کانکس ها به کار رفته باعث زیبایی دو چندان ظاهر کانکس فروشگاهی میشود.

کانکس سرویس بهداشتی: از پر کاربردترین کانکس ها هستند که معمولا در معابر عمومی، نمایشگاه های فصلی، ساختمان های نیمه کاره، شرکت ها و کارخانه جات، پارک ها و … مورد استفاده قرار میگیرند و با توجه به تعداد افرادی که از آن استفاده میکنند به صورت یک چشمه یا چند چشمه هستند؛ خرید کانکس چند چشمه  به جای خرید چند کانکس تک چشمه علاوه بر اینکه از لحاظ اقتصادی مناسب تر است بلکه باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری میشود زیرا تاسیسات مربوط به لوله کشی و فاضلاب در یک جا متمرکز می شوند.

کانکس چند چشمه شامل کانکس 2 چشمه، 4، 6، 10 و 12 چشمه قابل خریداری است.این نوع سازه ها به صورت متحرک و یا ثابت قابل استفاده هستند.

کانکس سرویس بهداشتی در دو نوع راهرو دار و بدون راهرو طراحی میشوند. راهرو فضایی برای قرار گیری روشویی و آیینه در اختیار افراد قرار میدهد.

کانکس پیش ساخته _canexe.ir

کانکس پیش ساخته

بیشتر بخوانیم : کانکس ساندویچ پانل

کانکس پیش ساخته دست دوم

کانکس پیش ساخته ی دسته دوم دسته ای کانکس ها هستند که پس از مدتی استفاده توسط مالک قبلی به فروش می رسد.

قیمت این دسته از کانکس ها از کانکس های نو حدود 30 تا 40 درصد کمتر است و مناسب برای کسانی است که قصد خرید آن را با قیمت مناسب دارند.

برای خرید آن باید به میزان سلامت آن نیز توجه کنید و اطمینان حاصل کنید که کارایی لازم را دارد.

قبل از خرید این سازه های پیش ساخته دست دوم باید از کانکس دیدن کنید و سلامت و میزان کارایی آن را مورد بررسی قرار دهید.

قیمت این مدل از کانکس ها بر اساس میزان کارایی، امکانات و تجهیزات و میزان سلامت آن تعیین میشود.

قیمت

قیمت این سازه های پیش ساخته بر اساس ابعاد، تجهیزات و امکاناتی که دارد تعیین میشود. برای اطلاع از قیمت آن ها باید به شرکت های تولید کننده مراجعه کنید و مناسب ترین کانکس را خریداری کنید.

یکی از معتبر ترین شرکت های تولید کننده ی انواع کانکس ها شرکت کانکس دات آی آر( conexe.ir) است. همه ی محصولات این شرکت با بهترین متریال و با بالاترین کیفیت ساخته میشوند و قیمت آن ها نیز بسیار مناسب است.

کانکس پیش ساخته _canexe.ir

کانکس پیش ساخته

کانکس پیش ساخته چیست؟
کانکس های پیش ساخته همانطور که از اسمش پیداست از قبل و بدون سفارش مشتری آماده می شود و برای موارد خاصی از آن استفاده می شود.
قیمت کانکس های پیش ساخته بر چه اساسی است؟
قیمت کانکس های پیش ساخته بر اساس ابعاد، تجهیزات و امکاناتی که دارد تعیین می شود.
مهم ترین ویژگی کانکس های پیش ساخته چیست؟
از ویژگی های اصلی کانکس های پیش ساخته امکان جابجایی آن ها است.
قیمت کانکس های پیش ساخته دست دوم بر چه اساسی است؟
قیمت کانکس پیش ساخته دست دوم بر اساس میزان کارایی، امکانات و تجهیزات و میزان سلامت آن مشخص می شود.

کلمه پیش ساخته نامی است که برای تمام سازه هایی که از پیش ساخته شده اند استفاده می شود. کانکس هایی نیز که از قبل طراحی شده و ساخته شده اند را پیش ساخته می نامند.

به طور معمول این کانکس ها دارای اندازه و ابعاد یک سانی هستند. اگر شرایطی دارید که میخواهید کانکس خود را خیلی زود تحویل بگیرید و ابعاد استاندارد برای شما مناسب است ، بهترین راه استفاده از کانکس هایی است که از قبل ساخته شده اند.

کانکس پیش ساخته

به دلیل اینکه مهم ترین مزیت این کانکس ها سرعت بالای موتاژ و ساخت است.

برای تولید این کانکس های پیش ساخته از ورق های گالوانیزه یک لایه یا چند لایه استفاده می شود و سقف این کانکس های پیش ساخته در حالت های تک شیب ، دو شیب یا بدون شیب ساخته می شوند.

این کانکس های پیش ساخته در ابعاد و حالت های مختلفی ساخته می شوند مانند:

  1. کانکس سالنی
  2. کانکس نگهبانی
  3. کانکس سرویس بهداشتی تک کابین
  4. کانکس دو اتاقه وسط آبدارخانه

کانکس ساده کارگاهی

کانکس ساده کارگاهی به طور کلی جزو پر کاربرد ترین کانکس های پیش ساخته است. در تمام کارگاه های عمرانی و ساختمانی برای استقرار کارگران از این کانکس ها استفاده می شود.

امکانات آن ها به صورت سالنی است. نسبت به دیگر کانکس های پیش ساخته دارای قیمتی مناسب می باشد. این کانکس ها در دو حالت سنگین و سبک تولید می شوند. هر کدام از این حالت ها برای کارگاه های کوتاه مدت دو بلند مدت تولید می شوند.

کانکس کارگاهی سبک

  1. ابعاد : 4*2.4
  2. ابعاد : 6*2.4
  3. ابعاد : 8*2.4
  4. ابعاد : 12*2.4

مشخصات کانکس کارگاهی سبک

در این کانکس های کارگاهی پیش ساخته از تیر آهن 14 استفاده می شود. همچنین این کانکس ها مجهز به اسکلت پروفیل آهنی هستند. بنده آن ها از گالوانیزه از پیش رنگ شده ساخته شده است.

دیوار پوش های این کانکس ها از pvc قابل شستشو ساخته شده است. دو پنجره تک جداره آلمینیومی و یک درب آلمینیومی سفید کامل کننده آن است.

سیستم برق این کانکس ها به صورت روکار با داکت طراحی شده است. همچنین در این کانکس ها کلید و پریز به همراه یک چراغ تونلی نصب شده است.

کانکس کارگاهی سنگین

این مدل کانکس های کارگاهی سنگین دارای ظاهری ساده هستند. کاربری آن ها فقط کارگاهی است. در زمینه نوع مقومت و کیفیت مصالح اولیه دو تا سه برابر کانکس های سبک است.

از این نوع کانکس های کارگاهی سنگین در پروژه های بلند مدت استفاده می شود. استفاده دیگری که این کانکس ها دارند به عنوان ساختمان سرایداری و نگهبانی نیز است. این کانکس ها در ابعاد مختلف تولید می شوند:

  1. ابعاد : 4*2.4
  2. ابعاد : 6*2.4
  3. ابعاد : 8*2.4
  4. ابعاد : 12*2.4

مشخصات کانکس کارگاهی سنگین

در این کانکس ها از شاسی تیر آهن نمره 16 استفاده می شود. اسکلت این کانکس ها از پروفیل آهنی با ضخامت 2 میلیمتر ساخته می شود. بدنه آن ها از گالوانیزه از پیش رنگ شده تولید می شود.

مجهز به تخته کفی ضد آب pvc است. دو پنجره دو جداره و یک درب آلمینیومی سنگین با رنگ سفید کامل کننده این مجموعه است. سیستم برق این مجموعه به صورت روکار و داکت است. همچنین فیوز مینیاتوری و کیلید و پریز به همراه یک چراغ بیرونی نصب می شود.

کانکس پیش ساخته پانل

این کانکس پیش ساخته نیز برای استفاده در کارگاه های ساختمانی استفاده می شود. تفاوتی که با دیگر کانکس های پیش ساخته دارد این است که آن ها برای مناطق خیلی سرد و خیلی گرم ساخته شده اند. به دلیل اینکه بدنه آن ها مانند یخچال ساخته شده است.کانکس پیش ساخته پانل

این کانکس ها از نظر قیمت نسبت به مدل های دیگر رنج بالاتری دارند. اما این قیمت بالاتر به دلیل مزیت های فراوان و عمر طولانی آن ها است.

این سازه های پیش ساخته نام های دیگری نیز دارند مانند:

  1. کانکس ماموتی
  2. کانکس یخچالی

ابعاد کانکس پانلی

  1. ابعاد : 4*2.4
  2. ابعاد : 6*2.4
  3. ابعاد : 8*2.4
  4. ابعاد : 12*2.4

مشخصات کانکس های پانلی

این کانکس ها با استفاده از تیر آهن 16 ساخته شده اند. اسکلت آن ها از پروفیل و ناودونی آهنی با ضخامت 2 میلیمتر تولید می شود.

دیواره ها و سقف این کانکس ها از نوع ساندویچ پانل ساخته شده اند. دیوار پوش ها pvc طرح دار قابل شستشو است.

یک پنجره دو جداره و یک درب آلمینیومی سنگین کامل کننده این مجموعه است. سیستم برق این کانکس ها به ورت رو کار و با استفاده از داکت تعبیه شده است. فیوز مینیاتوری و کلید و پریز برق و یک چراغ بیرونی نیز نصب شده است.

بیشتر بخوانیم : کانکس مسکونی

کانکس پیش ساخته سایدینگ

این مدل کانکس یکی از محصولاتی است که علاوه بر مقاومت دارای زیبایی نیز می باشد. از این سازه ها برای دفاتر اداری ، کلبه های مسکونی و سازه های باغی استفاده می شود. نکته هایی وجود دارد که باعث می شود این سازه برتر باشد. آن ها را نام میبریم:

کانکس پیش ساخته سایدینگ

  1. زیبایی
  2. دوام بالا
  3. عایق بندی دولایه
  4. ارتفاع بلند سقف

ابعاد کانکس سایدینگ

  1. ابعاد : 2*2 برای کاربری نگهبانی
  2. ابعاد : 2*3
  3. ابعاد : 4*2.4
  4. ابعاد : 6*2.4
  5. ابعاد : 12*2.4

مشخصات کانکس سایدینگ

این کانکس با استفاده از تیر آهن نمره 16 ساخته شده است. اسکلت این سازه مجهز به روفیل آهنی است. بدنه خارجی و سقف از نوع فولادی گالوانیزه شده ساخته شده است. تمام درب و پنجره ها از جنس دو جداره می باشد.

دیورا پوش های داخلی از جنس PVC قابل شستشو است. سیستم برق نیز به صورت رو کا و با استفاده از کات طراحی شده است. کلید و پریز و سیک کشی تلفن نیز نصب شده است.

کانکس پیش ساخته ویلایی

یکی از پر طرفدار ترین نوع سازه ها ، سازه پیش ساخته ویلایی است. این سازه ها همان خانه های قابل حمل هستند. قیمت این نوع سازه ها با توجه به ابعاد آن ها متفاوت است.

از این سازه ها معمولا به عنوان یک ویلا در باغ استفاده می کنند. تجهزیات این کانکس ها بسیار کامل است مانند:

  • سرویس بهداشتی
  • حمام
  • آشپزخانه
  • اتاق خواب

مشخصات فنی ویلای پیش ساخته

این ویلا ها با استفاده از شاسی آهن نمره 16 ساخته می شوند. اسکلت آن ها از پروفیل های آهنی با ضخامت 2 میلیمتر تولید می شود. این سازه دارای مقاومتی مناسب هستند و استحکام آن ها تضمین می شود.

همچنین این سازه ها در برابر زلزله مقاوم هستند. به دلیل استفاده از ضد زنگ اسکلت این سازه از زنگ زدگی و فرسودگی محافظت می شود. باتوجه به این موضوع از این نوع کانکس می توان در مناطق شرجی و مرطوب نیز به راحتی استفاده کرد.

کف این ویلاها را می توان با سرامیک پر کرد. که از لحاظ نظافت بتوان به راحتی آن ها را با مواد شوینده تمیز کرد. این ویلا ها دارای درب ضد سرقت نیز می باشند.

معرفی 6 نوع کانکس ارزان قیمت

عده زیادی از افراد وجود دارند که به دنبال خرید کانکس به صورت موقت هستند. در این جا سعی کردیم تعدادی از موارد ارزان را معرفی کنیم.

1.کانکس اتاق 6 متری

زمانی که شما به یک اتاق کوچک نیاز دارید برای هدف های مختلف از جمله: قرار دادن در گوشه حیاط خانه و … . در این صورت استفاده از کانکس اتاق 6 متری را به شما توصیه می کنیم.

2.کانکس سالنی 15 متری

این سازه دارای یک اتاق با طول 6 و عرض 2.4 است. مجهز به دو پنجره برای نورگیر و یک درب می باشد. استفاده از این نوع کانکس برای نگهبانی بسیار مناسب است.

3.کانکس 15 متری با نمای چوب

امروزه از چوب برای سازه های لوکس و پرطرفدار استفاده می شود. این نوع کانکس با سقف فلزی و نمای چوب طراحی شده است. این طراحی باعث شده تا با توجه به بودجه های الان بتوانید سازه ای با نمای چوب خرداری کنید.

4.کانکس نگهبانی ارزان

این کانکی یک فضای کوچک با ابعاد 2*2 است. سه طرف این کانکس مجهز به پنجره است و درب آن نیز در طرف دیگر قرار دارد. عمر مفید این سازه 3 ال 5 سال است و بسیار مناسب برای اتاقک های نگهبانی می باشد.

5.کانکس مسکونی ارزان

یکی از مهم ترین موارد خرید یک کانکی برای باغ است. در این مورد اکثر افراد به دنبال یک کانکس با ابعاد 12 تا 20 متری هستند.نیاز دارند که این سازه به سرویس بهداشتی و آبدارخانه مجهز باشد.

نمونه ای از این سازه با ابعاد 3*6 وجود دارد. این محصول دارای آشپزخانه و حمام و سرویس بهداشتی است. شما می توانید این محص.ل را با قیمت مناسب تهییه کنید.

خرید کانکس پیش ساخته

گاهی اوقات برای انجام پروژه های خود وقت و زمان ساخت و ساز را ندارید. در این شرایط خرید کانکس پیش ساخته یک گزینه بسیار ساده و در دسترس است. برای انجام این کار فقط کافی است تا با سازنده تماس بگیرید و سازه مورد نظر خود را سفارش دهید.

این کانکس های پیش ساخته در ابعاد و اندازه های گوناگون ساخته و تولید می شوند. با توجه به نوع کاربری خود می توانید یکی از آن ها را انتخاب کنید و در کمتر از یک روز به محل مورد نظر منتقل کنید.

مزایای خرید کانکس پیش ساخته

استفاده از کانکس دارامزیت های مختلفی است. مقاومت آن ها در برابر زلزله ، قابلیت جا به جایی ،صرفه جویی در هزینه و زمان نمونه هایی از مزیت های این سازه ها است.

اما استفاده کردن از کانکس های پیش ساخته بزرگ ترین مزیتی که دارند صرفه جویی در زمان است.(کانتینر) شما به راحتی می توانید سازه مورد نظر خود را سفارش دهید و به محل مورد نظر منتقل کنید.

علت این موضوع پیش ساخته بودن آن ها است. یعنی از قبل در ابعاد مختلف در کارخانه تولید شده اند و آماده اجرا می باشند. فقط باید با توجه به نوع فعالیت خود ابعاد و امکانات قرار گرفته در آن ها را انتخاب کنید.

بیشتر بخوانیم : کانتینر پیش ساخته

انواع کانکس پیش ساخته

کانکس های پیش ساخته در انواع مختلفی ساخته می شوند. به طور کلی می توان گفت که تمام سازه هایی که با عنوان کانکس مورد استفاده قرار می گیرند در نوع پیش ساخته نیز موجود هستند.

کانکس ساده کارگاهی

این مدل معمولا به عنوان پرکاربرد ترین نوع سازه های پیش ساخته است. از این سازه در کارگاه های عمرانی و ساختمانی استفاده می شود. کاربری آن ها اسکام کارگران یک پروژه است، البته از آن ها به عنوان دفاتر مدیریتی موقت نیز استفاده می شود.

این سازه ها به صورت سالنی ساخته می شوند و دارای یک قیمت بسیار مناسب هستند.

کانکس کارگاهی سنگین

این نوع هم جزو محصولاتی است که برای پروژه های عمرانی استفاد ه می شود. اما تفاوتی که با کانکس کارگاهی سبک دارد در نوع استفاده از مصالح آن است. به دلیل این که از این سازه ها در پروژه های بلند مدت استفاده می شود، از مصالح محکم تری استفاده می شود. نکته مهمی که دارد این است که قیمت آن از کانکس کارگاهی ساده کمی بیشتر است.

کانکس ساندویچ پانل

از این سازه هم بیشتر در کارگاه های ساختمانی استفاده می شود. اما تفاوتی که با دیگر سازه ها دارد این است که ساختار این سازه هها برای مناطق بسیار گرم و یا سرد طراحی شده است. (کانکس دوبلکس)

بدنه آن ها مانند یخچال ساخته می شود. در جداره ها آن فوم پلی اورتان تزریق شده است. نکته قابل توجه قیمت این سازه است که نسبت به بقیه دارای قیمت بالاتری است.

کانکس سایدینگ

این نوع سازه یکی از بهترین نوع کانکس است. علاوه بر مقاومت و دوام بالایی که دارد، ظاهری زیبای آن توجهات را به خود جلب می کند. از این سازه بیشتر به عنوان دفاتر اداری، کلبه مسکونی و سازه های خانه باغی استفاده می کنند.

این سازه دارای مزایای متعددی نیز هست. مانند: زیبایی و دوام ، عایق بندی دو لایه و ارتفاع بلند.

کانکس ویلایی

یکی از پرطرفدار ترین نوع سازه ، کانکس ویلایی است. این سازه به صورت پیش ساخته موجود است. به دلیل این که این سازه ها قابل حمل است، بسیار مورد توجه قرار گرفته اند.

این نوع سازه های ویلایی دارای امکانات مختلفی مانند حمام ، آشپزخانه و اتاق خواب هستند. می توانند پاسخگوی نیاز شما باشند. حتی می توان با توجه به مساحت در اختیار تعداد اتاق خواب ها را نیز کم و یا زیاد کرد.

فروش کانکس پیش ساخته

امروزه فروش کانکس پیش ساخته در جایگاه ویژه ای قرار گرفته است. امروزه کانکس ها نقش ویژه ای در صنعت و ایجاد اشتغال دارند.بطور کلی  کانکس ها خانه های پیش ساخته ای هستند که برای سکونت موقت کاربرد دارند.با گذشت زمان کاربردهای زیادی به کانکس ها اضافه شد برای مثال کانکس اداری، کانکس نگهبانی، کانکس فروشگاهی،  کلنکس معدن و….کانکس ها شبیه خانه هایی هستند که تمام امکاناتی که برای سکونت لازم است را دارا هستند.

دومزیت اصلی کانکس، سرعت زمان ساخت بالا و قابلیت جابجایی است که باعث پرفروش شدن این صنعت شده است.کانکس ها ابعاد و طرح های مختلفی دارند که شما می توانید طبق سلیقه و امکانات دلخواه کانکس خود را انتخاب کنید.

انواع کانکس

کانکس ها انواع مختلفی در ابعادهای متفاوت دارند.فروش کانکس پیش ساخته مانند کانکس نگهبانی که در ابعاد کوچکی بفروش می رسد که برای استقرارنگهبان ها برای کنترل عبور و مرور کارکنان و.. کاربرد دارد.فروش کانکس پیش ساخته ویلایی نیز یکی دیگر از انواع کانکس های موجود در بازار است که طرفداران زیادی دارد. این کانکس ها برای اسکان موقت کسانی که ملک و باغ دارند بکار می رود.

یکی دیگر از پرفروش ترین کانکس های موجود در بازار، کانکس فروشگاهی می باشد. فروش کانکس پیش ساخته ویلایی علاوه بر زیبایی و طراحی خاصی که دارد، باعث ایجاد اشتغال و کسب درآمد شده است. کانکس های فروشگاهی انواع مختلفی همچون کانکس کافی شاپ، رستوران، آبمیوه فروشی، گل فروشی، مطبوعاتی، سوپرمارکت و… دارد.

برای مثال کانکس گل فروشی یکی از انواع کانکس فروشگاهی است که در سطح شهر شما می توانید، در اشکال هندسی مختلف مشاهده کنید.وجود کانکس گل فروشی در سطح شهر باعث، فضایی مثبت و دلنشین می شود.

فروش کانکس پیش ساخته

شرکت کنکس با نیم قرن سابقه در حوزه تولید و عرضه انواع کانکس و کانتینر، نقش ویژه ای در فروش کانکس پیش ساخته به سراسرکشور داشته است. دغدغه بیشتر مشتریان این است که چه مواد اولیه و مصالحی در ساخت کانکس بکار می رود. برای خرید کانکس های پیش ساخته باید به نکات زیادی توجه داشته باشید. در ابتدا باید کاربرد کانکس را برای خود مشخص کنید و مطابق با کاربرد کانکس طراحی و امکانات آن را بطور دقیق مشخص و انتخاب کنید.

شرکت کنکس فعالیت های مختلفی نظیر خرید و فروش کانکس دست دوم  و کانتینر دارد.اجناس و ترکیباتی که در ساخت کانکس بکار میروند از انواع مختلفی بوده اند.هرچه جنس و متریال کانکس مرغوب تر باشد قیمت و هزینه بالاتری دارد.

قیمت کانکس

فروش کانکس در شرکت کنکس با قیمت های متفاوتی عرضه می شود زیرا قیمت کانکس به عوامل مختلفی همچون ابعاد کانکس،مصالح بکار رفته، نوع ورق بدنه، تجهیزات و امکانات کانکس بستگی دارد.امروزه باتوجه به نوسانات قیمت و تورم قیمت کانکس های پیش ساخته یکسان نیست.

کانکس های دست دوم قیمت پایین تری از کانکس نو دارند. ولی گاهی اوقات شما بدلیل قیمت پایین کانکس دست دوم را انتخاب می کنید.شما باید هنگام خرید کانکس دست دوم به نکاتی مانند سلامت بدنه کانکس و طول عمر آن دقت کنید. تا دچار اشتباه نشوید زیرا خرید کانکس نو پیش ساخته بسیار به سود شما می باشد. برای اطلاع و خرید کانکس می توانید به قسمت محصولات سایت کنکس مراجعه کنید و یا با مشاورین فروش ما تماس حاصل فرمایید.

شرکت کنکس با بیش از ۳۰ سال تجربه کاری در حوزه تولید، فروش کانکس پیش ساخته و عرضه انواع کانکس با بکارگیری مهندسین مجرب و توانمند، توانسته گام موثری در صنعت کانکس و کانتینر گام بردارد.

در این مقاله سعی کردیم انواع کانکس های پیش ساخته را برای شما معرفی کنیم. در نظر داشته باشید استفاده از این مدل کانکس ها برای زمانی مفید است که شما سرعت بالایی بخواهید.

اگر سرعت بالای ساخت و اجرای کار برای شما اهمیت زیادی دارد بهترین گزینه استفاده از این نوع کانکس ها است. اسن کانکس ها بیشتر برای کارگاه های ساختمانی استفاده می شوند.

به دلیل اینکه رقابت در بین تولید کنندگان این مدل از کانکس ها زیاد است. این کانکس ها از قیمت مناسبی برخوردار هستند.برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

b2n

zaya

rizy

Conex