کانتینر در خوزستان

کانتینر در خوزستان را می توان جزو حیاتی ترین وسایل در صنعت حمل و نقل جهانی دانست. اما بد نیست بدانید که این روزها دامنه کاربرد و کارایی آن ها تنها به حمل بار محدود نمی شود. کاربردهایی همچون سکونت، انبار کردن وسایل، راه اندازی کارگاه یا رستوران ، نگهبانی و… همگی جزو اموری است که کانتینر ها در آن دخیل هستند.

همین مورد سبب شده تا نفوذ کانتینر در خوزستان و سایر استان های در حال توسعه افزایش یابد . در حقیقت این دسته از محصولات می توانند هزینه های کمتر و البته مزیت های بیشتر را به صاحبان خود ارائه دهند.

این موضوع با توجه به شرایط اقتصادی و البته جغرافیایی خوزستان اهمیت بیشتری به خود گرفته است. به همین جهت هم بوده که میزان تقاضا برای کانتینر در خوزستان رشد چشمگیری را تجربه کرده است. همین مورد سبب شد تا ما در این مقاله مروری بر این محصول بی نظیر داشته باشیم انواع کانتینر.

کانتینر چیست؟

اگرچه روز به روز بر خریداران کانتینر در خوزستان افزوده می شود ، اما هنوز بسیاری از اهالی این استان با ماهیت کانتینر آشنایی ندارند. در واقع تصور اکثریت مردم از کانتینر ها صرفا به این جعبه های فلزی ختم می شود که برای حمل بار بکار می روند.

شاید این تصور تا چند دهه پیش درست بود. اما اکنون کانتینرها وسعت بسیار زیادی پیدا کرده اند. در حقیقت این روز ها شما می توانید انواع مختلفی از کانتینر ها را در طرح ها و ساختارهای مختلفی بیابید. این محصولات مانند نمونه های باری دارای بدنه ای فلزی هستند .

اما در داخل و خارج آنها تغییراتی اعمال می شود که این محصولات را برای سکونت و یا انجام امور مختلف مناسب می کند. برای مثال کانتینر های مسکونی دارای پنجره ، سیستم تهویه ، سیستم برق رسانی و… هستند. این موضوع متناسب با نوع کانتینر تغییر می کند.

انواع کانتینر در خوزستان

انواع کانتینر در خوزستان

انواع کانتینر در خوزستان

همانگونه که اشاره کردیم، کانتینر ها می توانند انواع مختلفی داشته باشند. خوزستان هم با توجه به تقاضایی که دارد ، در این زمینه تنوع بالایی دارد . به گونه ای که می توان انواع مختلفی از کانتینر در خوزستان را پیدا کرد . مدل های مسکونی، ویلایی، دوبلکس، باری، انباری، نگهبانی ، پلیس ، رستوران و… جزو محبوب ترین مدل های کانتینر در خوزستان می باشد.

البته باید بدانید که هر یک از این مدل ها خود زیر دسته های مختلفی دارند. برای مثال کانتینر های مسکونی به مدل های بزرگ و کوچک تقسیم می شود. مازاد بر این هر کدام از آن ها می توانند امکانات مختلفی داشته باشند. این موضوع همان چیز است که گاها باعث سردرگمی مشتریان می شود کانتینر در سمنان.

ساختار کانتینر ها

ساختار را می توان به عنوان یکی از مهم ترین و البته حیاتی ترین مولفه ها در مورد کانتینر ها دانست. این ساختار متناسب با نوع کارت تغییر می کند. به همین جهت باید در زمان خرید دقت بالایی به آن داشته باشید. در حالت عادی ساختار کانتینر ها به صورت یک مکعب مستطیل طراحی می شود. چارچوب کلی این مکعب از پروفیل های آهنی است . اما برخی از تولیدکنندگان انواع قوطی و یا میله های دیگر را نیز به کار می برند.

فضای بین این پروفایل ها به وسیله ورقه های فلزی ضخیم پوشیده می شود. ضخامت این ورقه ها دست کم سه میلیمتر می باشد . البته برای مدل هایی همچون کانکس پلیس از ورقه های ضخیم تری استفاده می شود .

قیمت کانتینر در خوزستان

قیمت کانتینر در خوزستان

قیمت کانتینر در خوزستان

قیمت کانتینر در خوزستان جزو مهمترین فاکتورهایی می باشد که خریداران این استان را دچار سردرگمی کرده است. در واقع بیشتر افراد هیچ گونه تصور دقیقی از رنج قیمت این محصول ندارند. دلیل این موضوع را می توان بالا بودن فاکتور های دخیل در آن دانست. در حقیقت قیمت می تواند به فاکتور های زیادی بستگی داشته باشد .

از نوع کانتینر گرفته تا ابعاد و متریال به کار رفته و.. می تواند در آن دخیل باشد. به همین جهت است که گستردگی قیمت بسیار زیاد می باشد خرید کانکس آماده.

اما اگر بخواهیم قیمت ها را در یک رنج قیمتی قرار دهیم باید بگوییم که از دست کم سه میلیون تومان شروع شده و تا چند صد میلیون تومان هم افزایش پیدا می کند. چنانچه تمایل دارید تا قیمت دقیق کانتینر در خوزستان را بدانید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کانکس ساندویچ پانل