کانتینر در سمنان

طی چند سال گذشته نمودار تقاضا برای خرید کانتینر در سمنان همواره صعودی بوده است . بسیاری از افراد در نخستین گام تصور می کنند که ممکن است میزان صادرات و یا واردات کالا در این استان افزایش یافته و به همین جهت کانتینر ها نیز محبوب شده اند.

اما باید عنوان کنیم که این موضوع ارتباطی به میزان تجارت ندارد. چرا که برخلاف تصور عموم مردم دیگر کانتینر ها تنها به حمل بار محدود نیستند. در واقع این روز ها کانتینر ها در مدل ها و البته طرح های مختلفی تولید می شوند کانکس.

هر کدام از این مدل ها برای امر خاصی مورد استفاده قرار می گیرند. از امر سکونت گرفته تا انجام امور اداری و یا حتی ایجاد رستوران و.. را می توان به کمک کانتینر ها هندل نمود.

نکته قابل توجه این است که این محصولات هزینه ای به مراتب پایین تری دارند. همین مورد سبب شده است تا محبوبیت آنها در استان های در حال توسعه افزایش یابد. این مورد هم به نوبه خود عاملی بوده که نفوذ کانتینر در سمنان را افزایش داده است.

با این اوصاف هنوز هم طیف زیادی از مردم به خوبی با میزان پیشرفت این محصولات آشنایی ندارند. ما در ادامه سعی داریم تا شما را با این موضوع آشنا کنیم .

انواع کانتینر در سمنان

همانگونه که قبلا اشاره کردیم ، این روز ها دیگر کاربرد کانتینر ها تنها محدود به مدل های باری نیست بلکه انواع مختلفی از کانتینر در سمنان تولید می شود. تقریبا هر جایی که نیاز به یک سرپناه امن احساس شود، می توان از کانتینر ها استفاده نمود. برای مثال مواردی همچون سکونت، اسکان نیروهای انتظامی ، سرویس بهداشتی ، ایجاد رستوران ، ایجاد کارگاه، انجام امور اداری و.. همه و همه جزو مواردی است که می توان به وسیله کانتینر ها آنها را انجام داد.

تقریبا برای هر یک از موارد فوق که ذکر کردیم، یک دسته بندی از کانتینر وجود دارد . این دسته بندی ها خود می توانند چندین زیر دسته داشته باشند. این زیر دسته ها می توانند در ابعاد ، امکانات، طراحی ظاهری و.. با دیگری متفاوت باشند. اما در هر حال اغلب آنها مبنای مشترکی دارند . این موضوع باعث شده تا برای اغلب کسب و کار ها کانتینر مناسبی ایجاد شود . این به نوبه خود سبب نفوذ کانتینر در سمنان شده است .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

طراحی کانتینر

طراحی کانتینر

طراحی کانتینر

طرحی از دیگر فاکتور هایی است که سبب شده تا محبوبیت کانتینر در سمنان رشد بالایی داشته باشد. بر خلاف گذشته این روز ها دیگر طراحی و البته ساختار کانتینر ها مثل سابق تنها یک مکعب فلزی ساده نیست. بلکه این روزها از انواع مختلفی از طراحی ها و ساختار ها استفاده می شود که مجموع آن ها در کنار همدیگر باعث می شود تا کارایی و مقاومت آن ها افزایش پیدا کند .

عموما کانتینرهای امروزی به صورت دو لایه از ورقه های ضخیم ساخته می شوند. در بین این لایه ها از مواد و متریال های مختلفی برای عایق بندی و یا افزایش مقاومت استفاده می شود. افزون بر این موارد متریال های دیگری نظیر بتن سبک، پی وی سی، چوب و… نیز در بدنه آنها به کار گرفته می شود. مجموع این موارد در کنار همدیگر باعث می شود تا دمای داخلی آن ها در فصول مختلف مناسب باشد کانتینر در شیراز.

امکانات کانتینر

این روز ها طیف زیادی از تولیدکنندگان کانتینر در سمنان حضور دارند. آنها در تلاش هستند تا با افزودن امکانات مختلف به این دسته از محصولات ، آنها را برای انجام امور مختلف مناسب نمایند . لازم به ذکر است که این امکانات می تواند متناسب با نوع محصول تغییر یابد. اما در هر حال وجود آن ها نشان دهنده ی پیشرفت تکنولوژی در زمینه ساخت کانتینر در سمنان می باشد .

وجود سیستم برق و لوله کشی از مهم ترین امکاناتی است که در این محصولات دیده می شود. عموما سیم کشی آن به صورت توکار درون این کانتینر ها استفاده می شود. این موضوع باعث می شود تا بتوان تمام امکانات روز دنیا را درون این محصولات به کار برد . امکاناتی همچون سیستم روشنایی، سیستم تهویه ، لباسشویی و… از جمله این موارد می باشد.

از طرفی دیگر در داخل بدنه این محصولات هم لوله کشی های مختلفی انجام می شود . اگرچه این سیستم ها عموما در مدل های مسکونی دیده می شود اما در نهایت باعث می شود تا افراد بتوانند مواردی همچون سینک، ماشین ظرفشویی، روشویی… را درون آنها بکار گیرند .

نکته قابل توجه این است که می توان تمام این امکانات را به صورت سفارشی اعمال نمود . از طرفی دیگر شما می توانید از تولید کننده بخواهید که امکانات را مطابق بودجه و هزینه شما پیاده سازی کند .

گروه کانسکی جزو قدیمی ترین تولیدکنندگان  کانتینر در سمنان می باشد . ما می توانیم کلیه امکانات درخواستی شما را با بهترین کیفیت ممکن در کانتینر ها اعمال کنیم . برای اطلاعات بیشتر در این زمینه با ما تماس بگیرید فروش کانکس.

کانکس ساندویچ پانل