کانتینر در اردبیل

کانتینر در اردبیل یا بارگنج وسیله ای فلزی و مستطیلی شکل می باشد که از ورق های گالوانیزه کرکره ای و ورق رنگی ساخته می شود.این وسیله دارای ابعاد و اندازه های استاندارد بوده و سلیقه شخصی در تولید آن دخالت داده نمی شود.

زیرا کانتینر را در سطح جهانی و بین المللی رد و بدل می کنند و باید طبق همین استانداردها تولید شود.این مجموعه فضایی مستحکم دارای گنجایش قابل ملاحظه ای برای حمل کالاهای مختلف بوده و همچنین نسبت به آب نفوذ ناپذیر می باشد.

به همین علت در حمل و نقل دریایی و در صنعت کشتیرانی کاربرد مهمتر و بیشتری دارد. کانکس با پیشرفت علم و تکنولوژی کانتینر در انواع گوناگون و برای کاربردهای متنوعی تولید شده است که بر اساس همین،تقاضاها را برای این سازه فلزی افزایش داده است.اساس ساخت کانتینر از ورق های فولادی گالوانیزه رنگی است.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

انواع کانتینر در اردبیل

انواع کانتینر

انواع کانتینر

کانتینر رو باز

این کانتینر فاقد سقف می باشد.به همین دلیل به آن در اصطلاح عامیانه کانتینر رو باز می گویند که اغلب کاربرد این مدل کانتینر برای کالاهایی است که دارای ارتفاع بالایی می باشند.البته بعد از قرار دادن کالا درون کانتینر رو باز،روی آن را با یک پارچه برزنتی پوشش می دهند و محکم می کنند.

کانتینر در اردبیل یخچالی

این نوع کانتینر دارای سیستم خنک کننده می باشد و برای حمل کالاهای خوراکی و فاسد شدنی مانند گوشت،مرغ،سبزیجات،میوه ها و امثال آن ها استفاده می شود.سیستم خنک کننده این کانتینر بسیار قوی بوده و به نسبت کالای بارگیری شده تغییر می نماید.(کانتینر در اردبیل)

کانتینر 20 فوت

این مدل کانتینر یکی از رایج ترین انواع کانتینر برای حمل و نقل کالا می باشد.کانتینر 20 فوتی دارای ابعاد مناسب و امکانات ضد سرقت است و به آن کانکس هم می گویند.کانتینر 20 فوتی به شکلی طراحی شده تا به عنوان فروشگاه و منزل مسکونی نیز مورد استفاده قرار گیرد.

کانتینر 40 فوت

کانتینر 40 فوتی یکی از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین انواع کانتینر برای حمل و نقل کالا می باشد.این کانتینر دارای ظرفیت زیاد و قابل قبولی است و به شاغلین حوزه حمل و نقل این امکان را خواهد داد تا یک بارگیری یکپارچه داشته باشند. (کانتینر ویلایی) با این روش هزینه های این کار مثل حمل با جرثقیل بسیار کاهش می یابد و برای تاجران مقرون به صرفه تر می باشد.از طرفی دیگر هم سرعت جا به جایی کالاها با این کانتینر بیشتر شده و می توان در همه روش های حمل و نقل دریایی،هوایی و زمینی از آن استفاده نمود.(کانتینر در اردبیل)

کانتینر عایق دار

کانتینر عایق دار

کانتینر عایق دار

حوزه فعالیت برخی کشورها فقط از طریق حمل و نقل می باشد.بنابراین برای حمل بعضی کالاها نیاز است که از کانتینر عایق دار استفاده شود.کانتینر عایق دار توسط عایق های رطوبت یا حرارتی،دارای مقاومت ویژه ای می شوند.این مدل کانتینر برای حمل و نقل راه دور دریایی که امکان بروز طوفان وجود دارد استفاده می شود.به خصوص کالاهای الکترونیکی به این روش از رطوبت و ورود آب به درون کانتینر در امان هستند.

کانتینر حمل گازی

حمل گاز موردی است که باید با نهایت آگاهی و دقت انجام بشود.به همین دلیل کانتینرهای مخصوصی وجود دارند که بدنه آن ها استانداردهای تحمل فشار بالا را دارا می باشند. (کانتینر پیش ساخته) حمل گاز با این مدل کانتینر ایمنی انتقال گاز را چندیدن برابر افزایش می دهد.

کانتینر تانکر

مایعات نیز جزو کالاهایی می باشند که لازم است به نقاط مختلف دنیا فرستاده شوند.به همین دلیل کانتینر تانکری با این هدف تولید می شود که از طریق آن مایعات مثل نفت،گازوئیل،آب و غیره را بتوان حمل کرد. (کانتینر در اردبیل)

کانتینر تهویه دار

بعضی از کالاها تا زمان رسیدن به مقصد نیاز به یک محیط خنک دارند که هوای تهویه شده در آن در چرخش باشد.لبنیات،انواع میوه و سبزیجات از این گروه کالا هستند که توسط کانتینر تهویه دار بارگیری می شوند.از دیگر انواع کانتینر می توان به کانتینر مخصوص حیوانات که دارای حفره هایی با هدف تهویه است،کانتینر مخصوص حمل ماشین جهت انتقال ماشین ها در مسیر طولانی،کانتینر پهلو باز جهت استفاده برای کالاهای خیلی بزرگ،کانتینر رو و پهلو باز،کانتینر مسطح برای حمل کالاهای خیلی بزرگ مثل ماشین آلات،کانتینر مخصوص حمل کالاهای فله به منظور حمل کالاهای بدون بسته بندی اشاره نمود.

بیشتر بخوانیم : کانکس مدیریتی

خصوصیات و ویژگی کانتینر در اردبیل

خصوصیات و ویژگی کانتینرها

خصوصیات و ویژگی کانتینرها

  1. داشتن استحکام و امنیت مناسب برای کالاهای قابل حمل
  2. داشتن گنجایش زیاد برای بارگیری کالاهای مختلف و مقرون به صرفه بودن آن
  3. سرعت بالا در عملیات حمل و بارگیری و همچنین تخلیه کالاها
  4. تولید متناسب با جایگاه،نیاز و همچنین نوع کالاها

خرید کانتینر در اردبیل

شرکت ابنیه پردازان شیراز با برند ایران کانتین،به عنوان یکی از بزرگترین واحدهای تولید و ساخت انواع کانتینر در ایران به ویژه در جنوب کشور،مجری پروژه های ساختمانی پیش ساخته و پذیرای سفارش انواع کانتینرها با کاربری های مختلف برای استان اردبیل و شهر اردبیل می باشد که با مراجعه به آن ها می توانید از خدمات و محصولات متنوع شان بهره مند شوید.

کانکس ساندویچ پانل