فروش کانتینر سیار

فروش کانتینر سیار یکی از مهمترین خدمات است. اگر در زمینه خرید و فروش کانکس اطلاعات خوبی داشته باشید، یقیناً تاکنون با کانکس های سیار مواجه شده اید. این دسته از محصولات دقیقاً مشابه مدلهای معمولی هستند. با این تفاوت که قابلیت حمل و نقل داشته  و می توان آنها را به نواحی دیگر انتقال دهد. همین قابلیت سبب شده تا بازار خرید و فروش کانکس سیار نسبت به سایر مدل ها بسیار داغ و پر رونق باشد.

اگرچه این محصولات طرفدارن زیادی دارند اما متاسفانه بخش زیادی از مردم نمی دانند که در زمان خرید یا فروش آنها به چه نکاتی دقت کرده و یا چه فاکتورهایی را در نظر بگیرند. این همان موضوعی است که ما قصد داریم تا در ادامه این مقاله به آن بپردازیم. لذا اگر شما هم قصد خرید یا فروش کانتینر سیار را دارید، بهتر از ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید.

انواع کانتینر سیار

نوع کانتینر سیار نخستین فاکتوری است که باید در زمان خرید یا فروش به آن دقت کنید. در حقیقت این روزها بیشتر مدلهای کانکس را می‌توان به صورت سیار هم تولید نمود. اما در حالت عادی کانتینرهای پلیس، کانتینرهای رستوران، کانتینر های فروشگاهی و کاروان از جمله رایج ترین مدلهای کانتینر سیار هستند. اغلب به این مدل‌ها دارای چهار چرخ در بخش زیرین خود هستند. که باعث می‌شود تا افراد بتوانند به سادگی آنها را به نواحی دیگر انتقال دهند.

البته باید این موضوع را بدانید که بخش دیگری از کانتینرهای سیار هم فاقد این چرخ‌ها است. اما افراد می‌توانند به سادگی آنها را به وسیله کامیون و یا وانت به نواحی دیگری انتقال دهند. در هر حال هر یک از مدل‌های این محصولات، دارای ویژگی‌ها و البته مزیت های منحصر به فرد خود هستند. افزون بر این موارد آنها به شیوه اختصاصی توسعه یافته اند تا برای انجام وظایف خود بهترین انتخاب ممکن باشند. لذا در زمان خرید یا فروش کانتینر سرویس بهداشتی حتماً به نوع کاربری آن دقت ویژه‌ای داشته باشید انواع کانتینر.

ابعاد کانتینر سیار

 

ابعاد کانتینر سیار

ابعاد کانتینر سیار

فروش کانتینر سیار یکی از بهترین پیشنهادها می باشد. عمر کاتیون های سیال در مقایسه با سایر مدل‌های کانتینر دارای ابعاد کوچکتری هستند در واقع مدل هایی که ابعاد بزرگی دارند نه تنها قیمتشان بیشتر می‌شود. بچه حمل و نقل آنها نیز دشوارتر خواهد بود لذا در زمان خرید حتماً به ابعاد دقت نمایید. در حالت کلی کانتینرهای سیار در محدوده بین ۳۵۰ متر مربع تولید می شود ارتفاع آنها نیز عموماً در محدوده فوت می باشد مواردی که خارج از این محدود هستند نمی‌توانند حمل و نقل ساده ای داشته باشند زیرا بهتر است شما نیز از خرید یا فروش آنها پرهیز نمایید.

 

 

 

 

امکانات موجود در کانتینر سیار

میزان امکانات موجود در کانتینرهای سیار یکی دیگر از فاکتورهایی است که تاثیر مستقیمی بر روی بورس خرید و فروش کانتینر سیار داشته است. در واقع این روزها می‌توان طیف بسیار زیادی از امکانات و قابلیت‌ها را درون کانتینرهای سیار جایگذاری نمود. کمد، کابینت، تخت خواب و… از جمله این امکانات هستند.

بدیهی است هر اندازه که تعداد این امکانات افزایش یابد، قیمت نهایی هم بیشتر می شود. اگرچه امکانات بیشتر می تواند رفاه بالاتر را به همراه داشته باشد، اما باید بدانید که حجم بالای امکانات در نهایت باعث دشواری حمل و نقل خواهد شد. از طرفی دیگر ریسک آسیب پذیری آنها در حین جابجایی بیشتر می‌شود. لذا بهتر است در این زمینه اولویت خود را بر روی خرید یا فروش آن دسته از محصولاتی قرار دهید که حداقل امکانات را در خود دارند. از طرفی دیگر باید امکانات موجود در آنها به شیوه ایده‌آل مستحکم شده است خرید کانتینر اداری.

داشتن ضمانت نامه

 

داشتن ضمانت نامه

داشتن ضمانت نامه

داشتن ضمانت نامه یا گارانتی یکی دیگر از فاکتورهایی است که ارتباط مستقیمی با نفوذ خرید و فروش کانتینر سیار داشته است. در واقع کانتینرهای سیار نسبت به سایر مدل های کانتینر، در معرض آسیب بیشتری هستند چرا که این محصولات ممکن است در طول سال چندین بار جابه‌جا شوند. همین مورد ریسک آسیب بدنه و بخش‌های زیرین آنها را بیشتر می‌کند.

در این حالت خرید مدل هایی که دارای ضمانت نامه و گارانتی معتبر هستند، می تواند بسیار مفید باشد. گروه کانکسی یکی از معتبرترین تولیدکنندگان کشور است. که برای تک تک تولیدات خود گارانتی و ضمانت نامه معتبر عرضه می کند. چنانچه تمایل دارید تا در این زمینه اطلاعات بیشتری را کسب کنید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کانکس ساندویچ پانل

Sell ​​mobile containers

b2n

yun