فروش کانتینر سرویس بهداشتی

اگر اخیراً به مراکز تفریحی خارج از شهر، رستوران های بین راهی و یا مناطق گردشگری مراجعه کرده باشید، یقیناً کانتینر های سرویس بهداشتی را دیده‌اید. این حجم از نفوذ می‌تواند به خوبی بیانگر بازار داغ خرید و فروش کانتینر سرویس بهداشتی باشد. در حقیقت این روزها قشر زیادی از مردم جامعه به دنبال این دسته از تولیدات هستند. مالکین رستوران‌های بین راهی، مراکز تفریحی، اماکن گردشگری،کارگاه ها، کارخانه ها، مدارس و …. از جمله مراکزی هستند که به این دسته از تولیدات نیاز دارند.

اما متاسفانه بخش زیادی از آنها نمی دانند که در زمان خرید یا فروش کانتینر سرویس بهداشتی به چه نکاتی دقت کنند. همین عدم اطلاع باعث می‌شود تا در دام افراد سودجو گرفتار شده و در نهایت متوجه ضرر و زیان‌های بسیاری شوند. ما در ادامه برخی از این نکات را برای شما ذکر کردیم که با پیروی از آنها می‌توانید خریدی بسیار مطمئن داشته باشید.

نوع کانتینر سرویس بهداشتی

نوع کانتینر را می‌توان به عنوان نخستین و البته مهمترین فاکتوری دانست که باید در زمان خرید یا فروش کانتینر سرویس بهداشتی به آن دقت کنید. در حقیقت این روز ها انواع مختلفی از کانتینرهای سرویس بهداشتی وارد بازار شده است. هریک از این مدل ها نقاط ضعف و قوت منحصر به خود را دارند. ما در ادامه برخی از رایج ترین مدلهای آن را برای شما ذکر کرده ایم.

  • کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه

 

کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه

کانتینر سرویس بهداشتی تک چشمه

این دسته از کانتینرهای سرویس‌بهداشتی، صرفاً دارای یک در برای ورود و خروج هستند. این درب مستقیماً بر روی توالت باز شده و بیشتر مناسب مراکزی است که مراجعین اندکی دارند. افزون بر این موارد این محصولات قیمت بسیار پایینی دارند که در نوع خود باعث شده تا محبوبیت شان بیشتر شود خرید کانتینر سرویس بهداشتی.

 

 

 

 

 

 

  • کانتینر سرویس بهداشتی دو چشمه

این دسته از کانتینرهای سرویس بهداشتی عمومی برای مراکزی استفاده می شود که دارای تعداد مراجعین متوسطی هستند. از طرفی دیگر این محصولات دارای دو درب مجزا هستند. کدام از آنها بر روی یک توالت متفاوت باز می‌شود. هر یک از این درب ها برای سرویس بهداشتی های مردانه یا زنانه استفاده می شود. طراحی ایده آل این دسته از تولیدات تاثیر مثبتی بر روی بازار خرید و فروش کانتینر سرویس بهداشتی داشته است.

  • کانتینر سرویس بهداشتی چند چشمه

 

کانتینر سرویس بهداشتی چند چشمه

کانتینر سرویس بهداشتی چند چشمه

این دسته از کانتینرهای سرویس بهداشتی عموماً دارای یک در برای ورود یا خروج هستند. این درب بر روی یک راهرو باز می‌شود که در آن توالت های مختلف قرار دارد که هر کدام دارای درب جداگانه خود هستند. این محصولات عموماً برای مراکز پرترافیک استفاده می‌شود و قیمت نسبتاً بالایی هم دارند.

 

 

 

 

 

 

مقاومت بالا

مقاومت بالا دومین مولفه ای است که باید در زمان خرید یا فروش کانتینر سرویس بهداشتی به آن دقت کنید. در حقیقت یک کانتینر سرویس بهداشتی باید اسکلت بندی از جنس پروفیل آهنی داشته باشد. از طرفی دیگر باید درب های ورودی آن دارای استحکام کافی بوده و در برابر نفوذ و خروج بخارات یا عوامل خارجی عایق باشد. این فاکتور اجازه می دهد تا این دسته از تولیدات برای محیط های خارجی به شرایط نامساعد جوی گزینه‌های ایده آل تری باشند.

ابعادی کانتینر سرویس بهداشتی

یکی دیگر از مهمترین مولفه هایی که بر روی بازار خرید و فروش کانتینر سرویس بهداشتی تأثیر دارد، ابعاد آن می باشد. در حالت کلی می‌توان گفت که کانتینرهای سرویس بهداشتی را می توان در ابعاد و اندازه های مختلفی تولید نمود. از طرفی  دیگر هر اندازه که ابعاد و اندازه بیشتر باشد. قیمت نهایی هم بیشتر می شود. با این وجود شما باید در این زمینه بر اساس نیاز خود عمل کنید کانکس سرویس بهداشتی.

داشتن گارانتی و ضمانت نامه

 

داشتن گارانتی و ضمانت نامه

داشتن گارانتی و ضمانت نامه

داشتن گارانتی یکی از فاکتورهایی است که تاثیر مستقیمی بر روی خرید و فروش کانتینر سرویس بهداشتی دارد. در حقیقت بسیاری از تولیدکنندگان معتبر برای محصولات خود، گارانتی و ضمانت نامه  عرضه می کنند. این گارانتی به مشتریان این اطمینان خاطر را می‌دهد که محصول مورد نظر آنها کیفیت و استانداردهای لازم را دارد. اما متاسفانه بسیاری از افراد اطلاعی از آن ندارند.

همین مورد باعث می‌شود تا در زمان خرید مدل‌های اشتباهی را در سبد خود قرار دهند. ما در گروه کانکسی سعی کرده ایم تا برای تولیدات خود گارانتی های معتبر و چندین ساله ارائه دهیم. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کانکس ساندویچ پانل

Sale of sanitary containers

b2n

yun