خرید کانتینر ویلایی

خرید کانتینر ویلایی در واقع نمونه ای از خانه های معمولی می باشد. که تنها فرق آن ها با خانه های مسکونی در مصالح ساخت آن ها است.

کانتینر ها تمامی امکانات خانه های مسکونی را دارند و می توان به راحتی از آن استفاده کرد. مزیت این کانتینر های پیش ساخته در قابلیت جا به جایی و انتقال سازه، بهینه بودن زمان ساخت و مقاومت زیادی در برابر حوادثی همچون زلزله می باشد.

این مزایایی که گفته شد باعث می شود از این سازه های پیش ساخته استقبال چشم گیری شود.(کانکس) مخصوصا در مناطق ییلاقی کشور که بسیار پر کاربرد می باشد.

طراحی کانتینر های ویلایی هم مانند محصولات مشابه دیگر احتیاج به طراحی معماری با شرایط آب و هوایی حاکم بر منطقه، هم چنین محاسبات ابعاد سازه و بررسی های فنی مرتبط با محل خریداری شده و جهت گیری جغرافیایی ملک مورد نظر شما می باشد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

برای بناهای کوچک تر می توان از سازه های پیش ساخته و آماده در کار خانه ها را مشاهده کرد. و بر مبنای محل قرارگیری درب و پنجره ها نور گیری سازه را مشخص و اجرا کرد.

به طور کلی سازه های پیش ساخته ویلایی به دو دسته کانتینر ویلایی ساندویچ پانل و کانتینر ویلایی سایدینگی در ایران وجود دارد. کانتینر ویلایی ساندویچ پانلی از پانل های دیواری و سقفی که دارای ضخامت 4 الی 10 سانتی متری می باشد، طراحی می شود.(خرید کانتینر ویلایی)

البته ضخامت این سازه ها قابل تغییر می باشد. این دسته از سازه های پیش ساخته در برابر گرما و سرمای زیاد دارای عایق بندی هستند.

بخاطر همین بیشتر در مناطقی که دارای شرایط اقلیمی می باشند. مورد استفاده قرار می‌ گیرند. پنجره های دو جداره و درب این سازه های یگش ساخته از نوع ضد سرقت می باشند.

بیشتر بخوانیم : کانکس ویلایی

امکانات کانتینر ویلاییامکانات کانتینر ویلایی

با توجه به توضیحاتی که ذکر شد، این محصول های یپش ساخته مانند خانه های مسکونی دارای تمامی امکانات می باشد. امکاناتی همچون : سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی ، حمام، اتاق پذیرایی و اتاق نشیمن، اتاق خواب هایی که دارای کمد دیوار هایی از جنس ام دی اف ریلی هستند.(خرید کانتینر ویلایی)

آشپز خانه های این سازه ها دارای امکاناتی همچون هود، سینک ظرف شویی، گاز، آب گرم کن، لوله های آب گرم و سرد و… می باشند.

طول عمر این سازه ها را نمی توان به طور دقیق گفت و نمی شود بازه زمانی مشخصی را تعیین کرد. ولی کارشناسان و مهندسان با توجه به بررسی هایی که داشته اند. محدوده 25 الی 30 ساله را برای طول عمر این کانتینر های یپش ساخته ویلایی تعیین کرده اند.

جا به جایی کانتینر های ویلاییجا به جایی کانتینر های ویلایی

جابجایی کانتینر های ویلایی، یکی از مهم  ترین مسائلی است که در ذهن هر خریداری مطرح می شود. این سازه ها را می توان به راحتی  به کمک جرثقیل حمل و جا به جا کرد. و هم چنین از زمین بلند کرده و به مقصد مورد نظر انتقال داد.

از سوی دیگر  باید توجه کرد مراحل قانونی داشتن بارنامه و بیمه بار و … در طی مراحل جابجایی اعمال شود. و هماهنگی های لازمه با پلیس راه صورت بگیرد. تا مشکلی برای حمل این محصولات ایجاد نشود.

اگر این سازه ها را در ابعاد های بزرگ تری سفارش دهید. برای حمل آسان تر می توانید آن ها را به دو یا چند تیکه تقسیم کنید. و به محل مورد نظر حمل کنید و در آن جا آن ها را  به راحتی به یک دیگر متصل کنید. (کانتینر رستوران)

به این نوع کانتینرهای ،کانتینر های اجرا در محل می‌ گویند .که احتمال دارد بین 20 تا 45 روز طول بکشد تا به صورت کامل ساخته شود. البته به شرایط کار و ابعاد سازه مورد نظر بستگی دارد. (خرید کانتینر ویلایی)

کانتینر های ویلایی اجرا در محل رای افرادی که ملک آن ها جایی برای تردد ماشین های بزرگ و تریلی ها را برای حمل کردن این سازه های بزرگ و یا ارتفاع بلند را ندارد.

اسکلت های این سازه از پروفیل های آهنی و شاسی تیر آهن متشکل شده است. همین طور معمولا داخل آن ها را با دیوار پوش هایی از جنس پی وی سی طراحی کرد.

این دیوار پوش ها دارای طرح ها، و رنگ بندی های‌ گوناگون و متنوعی وجود دارند. این دیوار پوش ها از جنس چوب و کاغذ دیواری تولید می شوند و جلوه خاصی را به کانتینر های شما می دهد.

کانکس ساندویچ پانل

Buy a villa container