خرید کانتینر سرویس بهداشتی

کانتینر های پیش ساخته خصوصا از نوع خرید کانتینر سرویس بهداشتی در دنیای کانتینر سازی به دو دسته متحرک و ثابت تولید می شوند.

سازه های سرویس بهداشتی سازه ای است که در ابعاد مختلف می توان آن ها را به شکل های تک چشمه ای، یا چند چشمه ای تولید کنند و مورد استفاده قرار دهد.(کانکس) البته به این چشمه ها کابین هم می گویند.

از طرفی دیگر باید به موقعیت محل، فرهنگ های مختلف دقت کرد و سازه توالت را در طرح ها، ابعاد ها، و مدل های گوناگون تولید کنند.

اکثر اوقات ا زد این سازه ها در کنار جاده ها و عوارض بین شهری استفاده می کنند. البته داخل شهر هم به طور حتمی در بین بزرگ شهر و مکان های پر تردد شهری از این سازه به راحتی می توان استفاده کرد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

اگر می خواهید کانتینر های سرویس بهداشتی خود را به صورت چند کابینه بسازید. در این حالت می توان آن ها را به صورت راهرو دار و بدون راهرو دار طراحی کنید.

برای این که در سازه های بهداشتی بتوانید فاضلاب را از توالت پیش ساخته خارج کنید. و بتوانید در قسمت زیرین کانکس مورد نظر یک منبع پلاستیکی که بدان سبتیک هم گفته می شود نصب کنید و از آن استفاده کنید.

کانکس سرویس بهداشتی از امکاناتی همچون :دستشویی، لوله کشی روکار، شیر آلات مرغوب، روشویی، مخزن مایع، فن تهویه، سیم کشی برق دارا می باشند.

ویژگی های سازه پیش ساخته سرویس بهداشتیویژگی های سازه پیش ساخته سرویس بهداشتی

قابلیت جا به جایی  یکی از مهم ترین مشخصه های کانتینر های توالت به حساب می آید. که توسط چرخ جا به جا می‌شود و می توانید آن را به هر مکانی که  می خواهید حمل کنید.

کانتینر های سرویس بهداشتی به صورت قطعات پیش ساخته در کارخانه های کانتینر سازی ساخته می شوند. بخاطر همین برای نصب و راه اندازی آن در طی مدت زمان کوتاه صورت می گیرد.

سنگ های توالت و روشویی استفاده شده در سازه آماده بهداشتی از مصالح چینی الان مستحکم و با دوام می باشد.  این سازه های پیش ساخته را می توان در ابعاد های دلخواه طراحی کرد

کانتینر های سرویس بهداشتی طی 24 ساعته شبانه روزی با آب در تماس هستند. تمامی قسمت های این سازه از سقف سازه بر گرفته تا کفی و دیواره ها توسط عایق بندی و درزبندی مقاوم می شوند تا آب نفوذ نکند.

کف این سازه را قیر پاشی می کنند تا مانع نفوذ رطوبت به داخل و ورود حشرات به داخل می شود. این قیر پاشی در دو مرحله صورت می گیرد.

بیشتر بخوانیم : کانکس سرویس بهداشتی

ایمنی در کانتینرهای سرویس بهداشتیایمنی در کانتینرهای سرویس بهداشتی

برای تامین مسئله ایمنی در این سازه ها آن را مجهز به سنسور هشدار دود و آتش طراحی می‌کنند. فن تهویه هوا می تواند به خوبی ادای داخل سازه را تعویض کند و هوای طبیعی را جای گزین هوای مکانیکی داخل سازه کند. فن های تهویه به دو صورت هستند فن دمنده، و فن هوا کش.

این فن توری کار می کند که برای عوض کردن هوا، هوای بیرون را به داخل سازه می آورد. اکثرا از این نوع فن در صنعت استفاده می شود.

این نوع فن هم به فن تخلیه معروف است. عمده ترین کاربرد آن در سرویس بهداشتی ها می باشد. که از این نوع فن در توالت های یپش ساخته استفاده می شود.

کف سازه های سرویس بهداشتی از نوع ورقه گالوانیزه است. و از سرامیک و چینی برای پوشش کف سازه استفاده می کنند. نوع دیگر کفی سازه از کف سرامیک و رزینی پوشیده می‌شود. در حالت سوم هم کف سازه به صورت یک پارچه و قالبی شکل از نوع استیل نگیر پوشیده می شود. (کانتینر دوبلکس)

سازه های سرویس بهداشتی از انواع و مدل های متنوعی بر خوردار می باشند. همان طور که می دانید هر سازه دارای یک چشمه می باشند که به این چشمه ها کابین هم گفته می شود. این نوع از سازه ها به صورت یک کانتینر در ابعاد کوچک می باشد. در برخی مواقع هم می توان این توالت را به صورت مشترک با حمام هم طراحی کرد.

  1. سرویس بهداشتی تک چشمه یا تک کابینه ( تک چشمه سبک، تک چشمه سنگین)
  2. سرویس بهداشتی دو چشمه یا دو کابینه
  3. سرویس بهداشتی چهار چشمه یا چهار کابینه
  4. سرویس بهداشتی شش چشمه یا شش کابینه
  5. سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

که هر کدام از این ها در مدل های گوناگونی تولید می شوند و از ویژگی های خاصی بر خوردار اند.

بیشتر بخوانید : کانکس ساندویچ پانل

Buy a toilet container