قیمت کانکس

قیمت کانکس

قیمت کانکس 12 متری

در این مطلب میخواهیم قیمت کانکس 12 متری را مورد بررسی قرار دهیم و در ادامه نیز در مورد تهیه کانکس 12 متری توضیحاتی خواهیم داد.

خواندن این مطلب قطعا در بالا بردن سطح آگاهی شما در مورد قیمت کانکس 12 متری موثر خواهد بود پس تا پایان مطلب همراهی مان کنید.

در این مطلب همچنین انواع کانکس 12 متری و قیمت آن ها را بررسی خواهیم کرد. خواندن این مطلب در مورد قیمت کانکس 12 متری خالی از لطف نیست زیرا سعی کرده ایم اطلاعات مفیدی در اختیارتان قرار دهیم.

قیمت کانتینر 12متری _canexe.ir

قیمت کانتینر 12متری

انواع کانکس 12 متری

منظور از کانکس 12 متری این نیست که همه ی مساحت کانکس بر اساس متر مربع 12 متر است، بلکه منظور طول کانکس است که 12 متر است.

قیمت این مدل از کانکس ها که موضوع مورد نظر ماست به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ امکانات و تجهیزات، جنس کانکس و نوع کاربری آن ها در قیمت این کانکس تاثیر میگذارد.

معمولا کانکس های 12 متری دارای 12 متر طول و 3 متر عرض یعنی در کل 36 متر هستند که دارای فضای کافی برای زندگی یا راه اندازی کارگاه هستند و در جاهای مختلف با کاربرد متفاوت مورد استفاده قرار میگیرند.

قیمت کانکس

قیمت کانکس

کانکس 12 متری کارگاهی: این نوع کانکس ها که ظاهری ساده دارند مناسب راه اندازی کارگاه های کوچک و ساخت و ساز های ساختمانی و عمرانی کوتاه مدت با کمترین هزینه هستند.

کانکس 12 متری کارگاهی درجه یک: این کانکس ها بسیار با کیفیت و مقاوم هستند و طول عمر بیشتری نسبت به کانکس کارگاهی ساده تر دارند.

این کانکس ها را میتوان به عنوان اتاقک نگهبانی یا سرایداری یا به عنوان یک اتاق مناسب در ویلا یا باغ نیز استفاده کرد. قیمت کانکس 12 متری کارگاهی درجه یک بیشتر از کانکس کارگاهی ساده است.

کانکس 12 متری سایدینگ: از ویژگی های این کانکس طول عمر بالا، مقاومت زیاد و ضد زلزله بودن است که مناسب استفاده به عنوان کانکس اداری یا مسکونی هستند.

کانکس 12 متری ساندویچ پانل: این کانکس به خاطر عایق های پلی یورتان که به بدنه ی آن تزریق شده است مناسب برای استفاده در مناطق با شرایط آب و هوایی سخت است. به خاطر این ویژگی به کانکس ماموت نیز شهرت دارد.

کانکس 12 متری کامپوزیتی: از زیباترین و لوکس ترین کانکس هاست و مقاومت آن نیز کاملا مورد قبول است و معمولا به عنوان دفتر فروش، فروشگاه های لوکس، کافی شاپ، اتاق جلسات، اتاق ملاقات و حتی کاربری نمایشگاهی استفاده میشود.

"<yoastmark

بیشتر بخوانیم : کانکس ویلایی

قیمت کانکس 12 متری مسکونی

این کانکس ها به خاطر مقاومت بالایی که دارند ضد زلزله هستند و برای اسکان طولانی مدت مناسب هستند زیرا همه ی امکانات لازم برای زندگی را دارند و درست مثل یک ساختمان مسکونی مناسب برای زندگی هستند.

قیمت کانکس مسکونی را بر اساس جنس مواد به کار رفته در ساخت کانکس و امکانات و تجهیزات تعیین می کنند.

امکانات و تجهیزاتی که در این کانکس ها موجود است شامل: وسایل آشپزخانه مثل گاز، هود، یخچال، سینک ظرفشویی و… و سایر امکانات مثل مبلمان و تخت خواب، فرش، اتاق خواب، تاسیسات لوله کشی آب، لوله کشی فاضلاب، سرویس بهداشتی، حمام، سیم کشی برق و تجهیزات روشنایی، تلوزیون و…

قیمت کانکس 12 متری دست دوم

قیمت کانکس 12 متری دست دوم به تبع نسبت به کانکس نو کمتر است و معمولا پیمانکاران برای اینکه بخشی از هزینه های ساخت و ساز یا را برگردانند اقدام به فروش کانکس 12 متری میکنند.

به طور کلی قیمت این مدل از کانکس بین 30 تا 40 درصد کمتر از قیمت اولیه است و خرید آن از لحاظ صرفه جویی در هزینه ها مفید می باشد. البته در صورتی از این خرید سود خواهید برد که کانکس 12 متری دست دوم سالم باشد و نیاز به تعمیر و بازسازی اساسی نداشته باشد.

قیمت کانکس 12 متری دست دوم با توجه به میزان سلامت محصول، شرکت تولید کننده، جنس کانکس و سال تولید مشخص میشود.

برای خرید کانکس 12 متری دست دوم بهتر است به صورت حضوری آن را وارسی کنید و مطمئن شوید که کارایی لازم را دارد سپس از کارشناس های خرید و فروش بخواهید آن را ارزش گذاری کنند و در صورت توافق با فروشنده آن را خریداری کنید.

"<yoastmark

بیشتر بخوانیم : کانکس ساندویچ پانل

خرید کانکس 12 متری

حالا که تقریبا همه ی ویژگی های مثبت کانکس 12 متری را عنوان کردیم و قیمت انواع آن ها را مورد بررسی قرار دادیم گفتن این نکته نیست خالی از لطف نیست؛ برای خرید کانکس 12 متری باید فضای کافی در اختیار داشت زیرا ابعاد آن بزرگ است و نیازمند فضای مناسب است.

همچنین قیمت کانکس 12 متری نسبت به ابعاد کوچکتر مثل 6 متری بیشتر است، البته که امکانات و تجهیزات و مقاومت این کانکس ها بالا تر است.

برای جابجایی کانکس 12 متری نیز باید تریلی ها و جرثقیل های قوی در اختیار گرفت زیرا این کانکس ها بسیار بزرگ هستند.

حالا که همه ی ویژگی ها و خصوصیات و قیمت کانکس 12 متری را بیان کردیم بهتر است در مورد خرید و تهیه ی این نوع کانکس نیز توضیحاتی ارائه دهیم.

کانکس 12 متری یکی از کانکس های محبوب و پر کاربرد است که باید آن را از شرکت های تولید کننده ی معتبر خریداری کرد.

شرکت کانکس دات آی آر (conexe.ir) یکی از شرکت های موفق در زمینه ی تولید انواع کانکس های 12 متری است.

این شرکت کانکس های 12 متری را بهترین متریال و در بهترین حالت طراحی و تولید میکند و مقاومت کانکس های تولید شده توسط این شرکت مورد قبول و تایید شده است.

این شرکت همه ی محصولات شامل انواع کانکس 12 متری، کانکس مسکونی، کارگاهی، فروشگاهی، نگهبانی، ویلایی، کانکس سرویس بهداشتی و حمام کانکس دست دوم و انواع کانتینر 20 فوت، 40 فوت، کانتینر یخچال دار، کانتینر تانکری، کانتینر رو باز را با بالا ترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.

با خرید از شرکت هایی که محصولات ایرانی تولید میکنند هم به رونق اقتصادی کمک میشود و هم به اشتغال زایی برای جوانان. علاوه بر این مزیت ها قیمت این محصولات نیز نسبت به نمونه های خارجی مناسب تر است و میتوان با صرف هزینه ی کمتر محصولات مرغوب خریداری کرد.

"<yoastmark

آیا قیمت کانکس 12 متری به صرفه است؟
به طور کلی قیمت کانکس 12 متری بین 30 تا 40 درصد کمتر از قیمت اولیه است و خرید آن از لحاظ صرفه جویی در هزینه ها مفید می باشد.
انواع کانکس 12 متری کدام است؟
از انواع کانکس 12 متری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قیمت کانکس

کانکس 12 متری کارگاهی

کانکس 12 متری کارگاهی درجه یک

کانکس 12 متری سایدینگ

کانکس 12 متری ساندویچ پانل

کانکس 12 متری کامپوزیتی
ویژگی کانکس 12 متری مسکونی چیست؟
این کانکس ها به خاطر مقاومت بالایی که دارند ضد زلزله هستند و برای اسکان طولانی مدت مناسب هستند زیرا همه ی امکانات لازم برای زندگی را دارند و درست مثل یک ساختمان مسکونی مناسب برای زندگی هستند.

قیمت کانکس

قیمت کانکس

برای جا به جایی کانکس های 12 متری چی می کنند؟
برای جابجایی کانکس 12 متری نیز باید تریلی ها و جرثقیل های قوی در اختیار گرفت زیرا این کانکس ها بسیار بزرگ هستند.