کانتینر در لرستان

این روزها دیگر نمی توان محبوبیت کانتینر در لرستان را به هیچ عنوان انکار کرد. در حقیقت این دسته از محصولات توانستند جای پای خود را در بین آحاد این استان محکم کنند. به گونه ای که ردپای آن‌ها هم در کسب و کارها و هم در زندگی عادی مردم به چشم می‌خورد. ایجاد سکونتگاه ایجاد سرپناه، انجام امور داری، برپایی رستوران، برپایی کارگاه، اسکان نیروهای امنیتی یا نگهبانان و…. از جمله رایج ترین کاربرد هایی است که این دسته از تولیدات به خود گرفته اند.

متناسب با این افزایش تقاضا هم تعداد زیادی از کارگاه ها به سمت تولید این دسته از محصولات روی آورده اند. با این وجود بخش زیادی از آنها تجربه اندکی در این زمینه داشته و یا با استانداردهای رایج در این حوزه آشنایی ندارند. همین موضوع باعث می‌شود تا آنها نتوانند به شیوه ای مناسب این محصولات را تولید و در اختیار مشتریان قرار دهند. اما در این بین متقاضیان چه راهکاری کاری را باید در پیش بگیرند تا در دام افراد سودجو گرفتار نشده و یا محصولات بی‌کیفیت را خریداری نکنند؟ ما در ادامه این مقاله قصد داریم تا مروری بر مهمترین مولفه ها برای خرید کانتینر در لرستان داشته باشیم؛ لذا اگر شما هم به دنبال یک خرید امن و پر سود هستید حتماً ما را همراهی کنید کانکس در لرستان.

اسکلت بندی کانتینر

اسکلت بندی را می توان یکی از مهمترین مولفه هایی دانست که باید در زمان خرید کانتینر در لرستان به آن دقت کنید. در واقع بدنه کانتینرها، مجموعه ای از پروفیل های ۵۰ در ۵۰ دارد. این پروفیل ها به شیوه‌ای متراکم در کنار همدیگر قرار گرفته اند. این بخش در واقع همان اسکلت کانتینرها به حساب می‌آید که آنها را در برابر ضربات مختلف حفظ می‌کند.

البته باید بدانید که این اسکلت بندی در مدل هایی با ابعاد بزرگ تفاوت‌های ویژه‌ای دارد. برای مثال در چهار گوشه آن ستون های فلزی محکمی قرار گرفته و در مواردی که ابعاد بیش از ۳۰ متر مربع دارند، عموماً یک ستون در فضای داخلی هم تعبیه می‌شود تا بتواند این استحکام را بیشتر کند. لذا اگر شما هم این مدل‌هایی را خریداری می کنید، حتما باید به وجود این بخش ها دقت کافی داشته باشید.

 

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

 

پارتیشن بندی داخلی

 

پارتیشن بندی داخلی

پارتیشن بندی داخلی

پارتیشن بندی داخلی یکی دیگر از فاکتورهایی است که می بایست در زمان خرید کانتینر در لرستان به آن دقت داشته باشید. پارتیشن‌بندی در حقیقت به بخش بندی فضای داخلی کانتینرها گفته می‌شود. این موضوع تعیین می‌کند که از فضای داخلی کانتینر شما تا چه اندازه استفاده بهینه صورت گرفته است.

عموماً تولید کنندگان، امکانات را به گونه‌ای قرار می دهند تا همزمان چند کاربرد مختلف داشته باشند. از طرفی دیگر از تمام فضای داخلی به شیوه ای مناسب استفاده شده است. این عامل باعث می شود تا ابعاد مورد نیاز برای کانتینر کاهش یافته و در نتیجه در هزینه های شما هم صرفه جویی شود؛ لذا حتماً باید به آن دقت کنید.

 

 

 

نوع کانتینر

 

نوع کانتینر

نوع کانتینر

نوع کانتینر فاکتور دیگری است که باید در زمان خرید کانتینر در لرستان به آن دقت کنید. در واقع این روزها انواع مختلفی از کانتینرها وجود دارد. هر کدام دارای شکل و بدنه خاصی هستند. از طرفی دیگر در فضای داخلی آنها نیز امکانات و بخش های مختلفی قرار گرفته است که هریک از این بخش را برای امر خاصی کاربرد دارد. برای مثال در فضای داخلی یک کانتینر اداری بخش هایی برای نگهداری تجهیزات وجود دارد فروش کانتینر اداری.

حال اینکه چنین بخشی در یک کانتینر مسکونی دیده نمی‌شود. به همین جهت است که شما باید در زمان خرید حتما مدلی را انتخاب کنید. که دقیقاً متناسب با وظیفه‌ی مورد نظر شما باشد. در حالت کلی انواع مختلفی کانتینر در لرستان وجود دارد. که از جمله آنها می توان به مدل های باری، انباری، رستوران، کارگاهی، پلیس، نگهبانی، سرویس بهداشتی، ویلایی، مسکونی، فروشگاهی، کاروان و …. اشاره کرد که هریک از آنها به شیوه ویژه توسعه یافته اند. لذا حتما در زمان خرید مدل موردنظر را متناسب با نیاز خود انتخاب کنید.

 

داشتن ضمانتنامه

 

داشتن ضمانتنامه

داشتن ضمانتنامه

داشتن ضمانت نامه یکی دیگر از فاکتورهایی است که متاسفانه بسیاری از افراد از آن غافل هستند. در حقیقت بسیاری از تولید کنندگان معتبر برای محصولات خود گارانتی ها و ضمانت نامه های چندین ساله ارائه می دهند. این موضوع می‌تواند نشان‌دهنده کیفیت محصول تولیدی باشد.

از طرفی دیگر مشتریان را نسبت به آن آسوده خاطر می کند. گروه کانکسی جز معتبرترین تولید کنندگان کانتینر در لرستان است. گروه ما برای تک تک تولیدات خود گارانتی و ضمانت نامه معتبر عرضه می کند. چنانچه به دنبال کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

Container in Lorestan

b2n

yun