کانتینر در شیراز

شیراز را می توان به عنوان یکی از بزرگترین کلان شهرهای ایران دانست و به همین جهت طیف زیادی از مراکز تجاری و صنعتی در آن دیده می شود. همین مورد سبب شده تا تقاضای زیادی برای خرید کانتینر در شیراز ایجاد شود. دلیل این موضوع را می توان کاربرد بسیار بالای کانتینر ها برای انجام امور مختلف دانست.

این موضوع در حالی است که هنوز هم بسیاری از خریداران نمی دانند که در حین خرید باید به چه نکاتی دقت نمایند. نوع فلزبکار رفته، امکانات موجود، ابعاد و… از جمله مهمترین فاکتور هایی است که می بایست در هنگام انتخاب کانتینر به آن دقت داشته باشید کانکس در شیراز.

ما در این مقاله قصد داریم به شیوه ای ساده و سریع برخی از این نکات را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. لذا اگر به دنبال خرید کانتینر در شیراز هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

انواع کانتینرانواع کانتینر

کانتینر ها انواع مختلفی دارند. همین تنوع بسیار بالا سبب شده تا بسیاری از افراد در حین خرید دچار سردرگمی شوند. از جمله معروف ترین مدل های کانتینر می توان به مدلی های باری، انباری، مسکونی، کانتینر کاروان، کانتینر نگهبانی و… اشاره نمود. هر کدام از این مدل ها خود دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند. به گونه ای که می توانند طیف مختلفی از وظایف را انجام دهند.

این وظایف را می توان به سادگی از اسم کانتینر ها متوجه شد. برای مثال کانتینر های مسکونی برای سکونت و کانتینر های باری برای حمل بار هستند . اگرچه تمام این مدل ها در یک دسته بندی قرار می گیرند اما بسیاری از آن ها دارای ویژگی های متفاوتی هستند . برای مثال کانتینر های مسکونی دارای پنجره، سیستم تهویه، بخش بندی داخلی، سیستم برق رسانی و… دارند.

حال اینکه مدل های باری چنین ویژگی هایی را ندارند. برای اینکه بتوانید در این زمینه انتخاب دقیقی داشته باشید، می بایست ابتدا نیاز خود را تعیین و سپس بر این اساس اقدام به خرید کانتینر در شیراز نمایید.

ابعاد کانتینر

ابعاد مولفه ی بسیار مهمی است که باید در حین خرید کانتینر در شیراز بدان دقت داشته باشید . کانتینر ها در ابعاد و اندازه های متفاوتی تولید می شوند. این موضوع به نوع آنها وابسته نیست و می توان تنوع ابعاد را در تمامی مدل ها مشاهده نمود. بیشتر کانتینر ها به عنوان مدل های 20 فوت یا 40 فوت شناخته می شوند تعمیرات کانکس.

منظور از این عدد، میزان ارتفاع آن می باشد که دربازه ای بین این دو رقم می باشد. در این رابطه هم باید متناسب با نیاز خود عمل نمایید. اما اگر قصد خرید یک کانتینر باری و یا انباری را دارید،  مدل های 40 فوت گنجایش بیشتری دارند و به همین سبب می توانند انتخاب مناسب تر برای شما باشند.

جنس بدنه کانتینر

جنس بدنه مولفه دیگری است که باید در حین خرید کانتینر در شیراز بدان توجه نمایید. این فاکتور متناسب با نوع کانتینر تغییر می کند. برای مثال در کانتینر های باری، صرفا از فلز آهن استفاده می شود.

حال اینکه در مدل های مسکونی علاوه بر فلز، از متریال های دیگری نظیر بتن سبک و یا چوب هم استفاده می شود. در نظر داشته باشید که وجود مصالح ثانویه در یک کانتینر باعث می شود تا دمای داخلی آن متعادل شود. لذا اگر قصد سکونت در یک کانتینر را دارید، حتما به وجود این متریال ها دقت نمایید.

قیمت کانتینر در شیرازقیمت کانتینر در شیراز

قیمت یکی از مهم ترین مواردی می باشد که این روز ها برای مردم اهمیت بسیار زیادی دارد. مردم تمایل دارند تا کانتینر ها را با حداقل قیمت و البته حداکثر کیفیت خریداری نمایند. این خواسته اگرچه معقول به نظر می رسد اما نمی توان آن را از هر تولید کننده ای انتظار داشت خرید کانتینر بزرگ.

بسیاری از تولیدکنندگان کانتینر در شیراز، کیفیت و امکانات موجود در محصول را به حداقل می رسانند تا از این طریق بتواند قیمت ها را کاهش دهند. این کار در نهایت باعث می شود تا عمر مفید کانتینر کاهش یافته و یا کارکرد آنها به حداقل برسد.

گروه صنعتی کانکس جزو قدیمی ترین و البته معروف ترین تولید کنندگان کانتینر در شیراز می باشد که تا کنون به مشتریان زیادی خدمات رسانی کرده است . اگر شما هم تمایل دارید تا باکیفیت ترین و البته ارزان ترین کانتینر در شیراز را بیابید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کانکس ساندویچ پانل