خرید کانتینر پلیس

کانتینرهای پلیس را می توان جزو ملزومات حیاتی برای ایست های بازرسیِ بین راهی دانست. این دسته از محصولات می توانند فرآیند نظارت بر امور را بسیار ساده تر نمایند. به همین جهت است که بسیاری از ارگان های نظامی به دنبال خرید کانتینر پلیس هستند. این قبیل از محصولات به کمک ساختار ویژه خود می توانند هم فضای کافی برای استراحت سرباز فراهم نمایند و هم محل ایده آلی برای انجام وظیفه یا نظارت بر محور های اطراف باشند .

بدنه مقاوم، پارتیشن بندی ویژه، محل مناسب برای نصب دوربین، محل نگهداری تجهیزات و… از جمله ویژگی های منحصر به فردی است که تنها در کانتینر های پلیس دیده می شود. اگرچه این جزئیات برای کارکرد این محصولات بسیار حیاتی است ، اما متاسفانه بسیاری از خریداران اطلاعی از آنها ندارند . به همین جهت ما تصمیم گرفته ایم تا در این مطلب مروری بر این موارد داشته باشیم . لذا اگر به دنبال خرید کانتینر پلیس هستید ، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید .

ویژگی های کانتینر پلیس

همانگونه که اشاره کردیم ، کانتینرهای پلیس دارای ساختار ویژه خود هستند. در واقع می توان گفت ساختار این دسته از محصولات با هیچ کدام از کانتینرهای دیگر تشابهی ندارد.

طراحی متمایز نخستین ویژگی این محصول به حساب می آید . در واقع می توان گفت که این محصولات به گونه ای ویژه طراحی می شوند . برای مثال در بخش بالایی آن ها یک برجستگی وجود دارد که شباهت زیادی به سقف دیده بانی دارد. این بخش از هر چهار طرف دارای پنجره است. دلیل ایجاد چنین ساختاری، نورگیری بهتر و البته اشراف کامل به تمامی فضای اطراف در زمان های اضطراری می باشد کانکس پلیس.

استفاده از ورقه های فلز مقاوم تر ، یکی دیگر از مزیت های منحصر به فرد در انواع کانتینر پلیس می باشد. در واقع برای ساخت این دسته از کانتینرها ، به ورقه های سه میلی متری اکتفا نمی شود و سعی می کنند تا میزان ضخامت را افزایش دهند .

از طرفی دیگر اسکلت بندی این کانتینرها از فلز های مقاوم ساخته می شود. ترکیب کلی این موارد در کنار همدیگر باعث می شود تا این محصولات بتوانند در شرایط اضطراری یک سنگر مناسب باشند. لذا باید شما هم در حین خرید کانتینر پلیس به میزان مقاومت و البته طراحی آن توجه کافی داشته باشید.

ابعاد کانتینر پلیسابعاد کانتینر پلیس

ابعاد کانتینر پلیس یکی دیگر از مهمترین مزیت هایی است که بسیاری از مشتریان به دنبال آن هستند. در واقع نمی توان یک ابعاد دقیق برای کانتینرهای پلیس تعیین کرد. دلیل این موضوع تفاوت در نیاز مشتریان میباشد . بسیاری از مشتریان این محصولات را تنها برای نگهبانی در داخل یک پادگان می خواهند و به همین جهت نیازمند فضای بزرگ نیستند.

از طرفی دیگر برخی از مشتریان می خواهند تا محصول مورد نظر آن ها علاوه بر فضای نگهبانی ، بخش هایی برای نگهداری تجهیزات و استراحت نیرو ها داشته باشد . تفاوت در این نیاز ها باعث شده تا ابعاد کانتینر های پلیس هم متفاوت باشد .

اما به طور کلی می توان گفت که این محصولات از ابعاد 12 متر تا 200 متر قابل ساخت هستند . از طرفی دیگر ارتفاع آنها نیز از 10 فوت تا 40 فوت متغییر می باشد. شما در بین این حجم از تفاوت، می بایست مطابق نیاز خود اقدام به خرید کانتینر پلیس نمایید .

خرید کانتینر پلیس ارزان خرید کانتینر پلیس ارزان

همانگونه که عنوان کردیم، کانتینرهای پلیس دارای تنوع زیادی در حوزه ابعاد هستند. اما زمانی که بدانید هر مدل علاوه بر ابعاد متفاوت، دارای امکانات و طراحی ویژه هم است، متوجه می شوید که این تنوع بسیار بیشتر از تصور می باشد.

با این اوصاف قیمت فاکتوری است که می تواند این تنوع را دسته بندی کند . چراکه مردم عموما از قیمت های پایین به سراغ قیمت های بیشتر می روند . به عبارتی آن ها تمایل دارند تا همواره ارزان ترین مدل ها را انتخاب نمایند. اما یافتن یک مدل ارزان و با کیفیت اندکی دشوار است . گروه کانکسی جزو قدیمی ترین تولید کنندگان کانتینر پلیس است که می تواند این دشواری را برای شما برطرف سازد .

گروه ما می تواند بهترین مدل های کانتینر پلیس را با قیمت های مناسب به شما عرضه نماید. از طرفی دیگر ما برای هر محصول هم گارانتی و ضمانت نامه کتبی ارائه ی کنیم. لذا اگر به دنبال خرید کانتینر پلیس به شیوه ای ایمن هستید، بهتر است هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کانکس ساندویچ پانل