کانکس در کرمانشاه

طی چند سال اخیر میزان خرید کانکس در کرمانشاه با سیر صعودی همراه بوده است. ریشه این محبوبیت را می توان در مزیت های منحصر به فرد این محصولات جستجو کرد . در واقع کانکس ها به گونه ای طراحی شده اند که دقیقا مطابق با نیاز مردم هستند .

همین مورد باعث شده تا بیش از پیش در بین عامه مردم محبوب شوند . مقاومت بالا ، قیمت مناسب ، قابلیت حمل و نقل ، برپایی سریع و… از جمله این مزیت ها می باشد . مجموع این موارد در کنار همدیگر باعث شده است تا نفوذ کانکس در کرمانشاه بیشتر شود .

البته متناسب با این تقاضا ، عرضه زیادی هم صورت گرفته است . به همین جهت است که بسیاری از خریداران نمی دانند که در حین خرید به چه مواردی توجه نمایند. ما در این مقاله قصد داریم تا مهمترین نکات در حین خرید کانکس را برای شما عزیزان شرح دهیم . لذا اگر شما هم به دنبال خرید کانکس در کرمانشاه هستید،  بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید .

طراحی و ساختار

طراحی و ساختار را می توان به عنوان مهمترین و البته حیاتی ترین فاکتور برای انتخاب کانکس در کرمانشاه دانست . در واقع اگر کانکس انتخابی شا طراحی و یا بدنه مناسبی نداشته باشد ، نمی توانید بهره لازم را از آن ببرید. در حالت معمولی کانکس انتخابی شما باید دارای یک اسکلت بندی از جنس پروفیل های آهنی باشد .

در نظر داشته باشید که این پروفیل ها حداقل باید ۵۰ در ۵۰ باشند . از طرفی دیگر این پروفیل ها باید به وسیله ورقه های آهنی ضخیم پوشیده شوند . دست کم ضخامت ورقه ها نیز باید سه میلیمتر باشد .

افزون بر این دو باید از متریال های دیگری نظیر بتن سبک ، پی وی سی ، چوب و… نیز بکار گرفته شود . وجود آن ها نه تنها سکونت را ساده تر می کند ، بلکه باعث میشود تا دمای داخلی هم بسیار متعادل شود .

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

انواع کانکس در کرمانشاه

انواع کانکس در کرمانشاه

انواع کانکس در کرمانشاه

انتخاب نوع کانکس هم از دیگر فاکتور های مهی است که باید در زمان خرید بدان دقت کنید . کانکس ها انواع مختلفی دارند . هر یک از این مدل ها برای امر خاصی توسعه یافته اند . به همین منظور می توان از آنها برای امر دیگری استفاده نمود. ما در ادامه برخی از رایج ترین مدل های کانکس در کرمانشاه را برای شما عزیزان ذکر کرده ایم .

  • کانکس ویلایی
  • کانکس مسکونی
  • کانکس اداری
  • کانکس سرویس بهداشتی
  • کانکس پلیس
  • کانکس نگهبانی
  • کانکس دوبلکس
  • کانکس رستوران
  • کانکس کارگاهی
  • و…

این مدل از کانکس ها را می توان جزو رایج ترین و البته پر تقاضا ترین مدل های کانکس در کرمانشاه دانست . در نظر داشته باشید که یک مدل را نمی توان برای کاری خارج از حوزه تخصصی آن استفاده نمود . برای مثال نمی توان از کانکس های اداری برای سکونت استفاده نمود چون پارتیشن بندی و امکانات لازم را ندارند .

ابعاد کانکس

ابعاد نیز از دیگر مولفه هایی است که باید در حین خرید بدان دقت کنید . عموما کانکس ها دارای ابعاد مختلفی هستند و نمی توان یک مقدار مشخص را برای آنها تعیین نمود . اما در هر صورت این محصولات نیز محدودیت های مختلفی دارند . در حالت کلی ابعاد کانکس ها در یک بازه مشخص قرار می گیرد و نمی تواند از آن بیشتر شود. این بازه برای مساحت بین ۳ الی ۲۰۰ متر مربع و برای ارتفاع بین ۱۰ الی ۴۰ فوت می باشد . این محدوده وسعت کافی برای ساخت هر نوع کانکس را دارد . اما باید دقت کنید که این مولفه ارتباط مستقیمی با قیمت دارد و لذا حین خرید کانکس در کرمانشاه حتما بدان دقت کنید کانکس در بوشهر.

قیمت کانکس در کرمانشاه

قیمت کانکس در کرمانشاه

قیمت کانکس در کرمانشاه

قیمت مولفه دیگری است که متقاضیان خرید کانکس در کرمانشاه وسواس بالایی بر روی آن دارند . در حقیقت بیشتر مردم تمایل دارند تا محصول انتخابی آنها کیفیت بالا و البته قیمت مناسب داشته باشد . این در حالی است که یافتن چنین محصولاتی اندکی دشوار می باشد . چراکه طیف زیادی از مدل های نامناسب در بازار عرضه شده که نمی تواند نیاز مشتریان را برطرف کند .

گروه کانکسی جزو قدیمی ترین تولید کنندگان کانکس در کرمانشاه می باشد . گروه ما محصولات خود را با یک قیمت رقابتی تولید می کند .از طرفی دیگر برای هر محصول هم گارانتی و ضمانت نامه چند ساله ارائه می کنیم تا مشتریان آسوده خاطر باشند . چنانچه تمایل دارید تا در این رابطه اطلاعت بیشتر را کسب کنید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید قیمت کانتینر 20 فوت.

کانکس ساندویچ پانل