کانکس در هرمزگان

در این مقاله قصد داریم تا شما را با کانکس در هرمزگان آشنا کنیم. گروه صنعتی کانکس، مدتی است که نمایندگی خود را در استان هرمزگان افتتاح کرده است. این نمایندگی به کلیه ساکنان این ناحیه خدمت رسانی می کند. این در شرایطی است که گروه صنعتی کانکس، در تلاش است تا به کلیه شهروندان استان هرمزگان و بندرعباس خدمت رسانی کند. همچنین کانکس در هرمزگان موفقیت های زیادی به دست آورده است که این موفقیت ها دسترنج تلاش تمام اعضای گروه صنعتی کانکس می باشد. کانتینر به همین دلیل در تلاش هستیم تا به انواع کانکس در مجموعه کانکس در هرمزگان اشاره کرده و دلایل موفقیت آمیز بودن این مجموعه را خدمتتان ذکر کنیم.

انواع کانکس در هرمزگان
کانکس ویلایی کانکس اداری
کانکس فروشگاهی کانکس مدیریتی

در جدول بالا سعی کردیم تا به انواع کانکس که در استان هرمزگان بیشترین استفاده را دارند اشاره کنیم. بدیهی است که تعداد این کانکس ها از موارد مذکور بسیار بیشتر است. کانکس ها به  انواع مختلف انباری، سرویس بهداشتی، رستوران، معدن، کارگاهی، حمام، پلیس و … دسته بندی می شوند. مواردی که در جدول بالا ذکر شد در استان هرمزگان بیشترین استفاده را دارند. این درحالی است که گونه دیگر کانکس ها در استان های دیگر کاربرد  بسیار زیادی دارند.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

  1. کانکس ویلاییکانکس ویلایی

کانکس ویلایی یکی از مهم ترین سازه ها در کانکس در هرمزگان به شمار می رود. این کانکس قابلیت مسکونی دارد. توجه داشته باشید که به دلیل کاربری خاص این سازه، تمام امکانات و متعلقاتی که برای سکونت به آن ها نیاز است، در کانکس ویلایی تعبیه شده است. به عبارتی این سازه ها در استان هایی مورد استفاده قرار می گیرند که فضایی زیادی برای استقرار این سازه وجود دارد و معمولا کاربری ویلایی دارند. امکانات کانکس ویلایی بسیار زیاد است.

اگر علاقه مند به خرید یک کانکس ویلایی با امکانات بیشتری هستید، می توانید کانکس لوکس ویلایی خریداری کنید. امکانات این کانکس بسیار زیاد است. عمدتا امکانات کانکس لوکس ویلایی، بسیار پیشرفته و منحصر به فرد می باشد. این امکانات شامل سیستم های خنک کننده پیشرفته، سیستم های گرمایشی مثل شوفاژ، کابینت ام دی اف، چند سرویس بهداشتی و حمام به صورت خارجی و… است. شما می توانید مطابق با سلیقه خود، این امکانات را تغییر دهید.

بیشتر بخوانیم : کانتینر آماده

  1. کانکس اداری

یکی از مهم ترین کانکس های مجموعه کانکس در هرمزگان، کانکس اداری می باشد. این مجموعه ارائه دهنده بهترین و مجهزترین کانکس اداری می باشد. کانکس های اداری در انواع مختلفی دسته بندی می شوند. گروهی از کانکس ها دارای یک واحد مستقل هستند. شما می توانید آن را در یک فضای مجزا نصب کنید. گروهی از کانکس های اداری به صورت دوقلو ساخته می شوند. یعنی آن ها دو واحد هستند که در کنار یکدیگر قرارگرفته اند. به این دسته از کانکس ها، کانکس دوقلوی اداری می گویند. البته خریدار می تواند متناسب با سلیقه خود تغییرات زیادی را اعمال کند. به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید کانکس اداری، حتما نوع آن را مشخص کنید. بسیاری از مهندسان و مدیارنی که برای انجام امور اداری خود به پرسنل زیادی نیاز دارند، از کانکس دوقلو استفاده می کنند.

  1. کانکس فروشگاهیکانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی بکی از مهم ترین و پر کاربردترین انواع کانکس در کشور به شمار می رود. حتما شما در مناطق پرازدحام و مناطق تفریحی و گردشگری انواع کانکس فروشگاهی را مشاهده کرده اید. این کانکس ها قابلیت فروش کالا و محصولات مختلف خوراکی و فرهنگی و هنری را دارند. به عبارتی خریداران از آن برای معرفی کسب و کار خود به شهروندان استفاده می کنند. به همین دلیل می توان گفت که کانکس فروشگاهی در اندازه های متفاوت  به اشکال مختلفی فروخته می شود. این یکی از مهم ترین سازه ها با قابلیت فروشگاهی است.

  1. کانکس مدیریتی

کانکس در هرمزگان اقدام به ساخت انواع کانکس مدیریتی می کند. این کانکس ها انواع مختلفی دارند. شما می توانید این سازه را به صورت یک طبقه و دوبلکس خریداری کنید. خرید کانکس دوبلکس  سبب می شود تا مقدار فضای بیشتر و اتاق های بیشتری برای انجام امور لحاظ شود. این کانکس دارای اتاق های مجزا برای کار مدیر و معاون و دیگر پرسنل است. هر کدام از بخش های کانکس، از یکدیگر تفکیک شده اند. کانکس در هرمزگان، اقدام به ساخت کانکس مدیریتی در ابعاد متفاوتی می کند. شما می توانید این کانکس را خریداری کنید.

کانکس ساندویچ پانل