کانکس در البرز

کانکس در البرز توانسته یکی از بهترین و مرغوبترین خانه های پیش ساخته را به کل کشور توزیع کند.

کانکس ها خانه های پیش ساخته هستند که برای اسکان موقت یا دائمی بکارمیروند .مثلا کانکس نگهبانی برای پروژه های درحال ساخت کاربرد دارد. یکی از دلایل مهمی که کانکس، طرفدار زیادی دارد صرفه جویی در زمان است. کانکس معادا انگلیسی کیوسک است اما تفاوتی که دارد این است که کیوسک از نظر ابعادی کوچکتر از کانکس است.

کانکس هایی که مقاومت ،طول عمر و دوام بیشتری دارند، کیفیت بهتری دارند. بطور کلی کانکس های ساندویچ پانل نسبت به کانکس های دیگر طول عمر و قیمت بالاتری دارند.(کانکس در البرز)

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

قیمت انواع کانکسقیمت انواع کانکس

امروزه بدلیل نوساناتی که وجود دارد نمیتوان قیمت ثابتی را برای کانکس تعیین کرد. امکانات و ابعاد کانکس و تجهیزاتی که در آن بکار رفته است تعیین کننده قیمت است. کانکس دست دوم بخاطر اینکه سرعت دسترسی آن زیاد است، همیشه خریداران خود را دارد. و قیمت آن نسبت به کانکس نو بسیار پایین تر است.(کانتینر)

برای اطلاع از قیمت ها می توانید با مشاوران شرکت ما تماس گرفته یا به سایت ما مراجعه کرده و از قیمت ها اطلاع یابید.

کانکس دست دوم

کانکس دست دوم به راحتی بفروش می رسد، چون قیمت آن از کانکس نو ارزانتر است و مشتریان ترجیح می دهند کانکس دست دوم بگیرند. وای گاهی اوقات هزینه بازسازی کانکس دست دوم خیلی بیشتر است و صرفه اقتصادی ندارد.(کانکس در البرز)

نکاتی راجب خرید کانکسنکاتی راجب خرید کانکس

  • هنگام خرید کانکس باید به ابعاد و جایی که می خواهید کانکس را در آنجا بگذارید توجه کنید چون عوامل محیطی روی کانکس تاثیر گذار است. مثلا کانکس گل فروشی در تمام مدت در تماس با آب است و به سرعت دچار فرسایش می شود، پس باید موادی در آن بکار رود که ضد آب باشد.
  • سعی کنید مطابق با بودجه موردنظر، کانکسی را انتخاب کنید که طول عمر بالایی داشته باشد.

انواع کانکس

کانکس ها انواع مختلفی دارند که در ادامه ما پرکاربرد ترین آنها را برای شما آورده ایم.

  • کانکس اداری

کانکس اداری سه اتاقه

کانکس سه اتاقه به وسیله دو پارتیشن به سه قسمت نامساوی تقسیم شده است. عموما برای کانکس های مسکونی، کانکس اداری ، کانکس ویلایی و… که نیاز به فضای جداگانه دارند کاربرد دارد.(کانکس در البرز)

کانکس با آبدارخانه

یکی از مزیت های کانکس هایی مثل کانکس سالنی ، داشتن آبدارخانه است که باعث راحتی و رفاه بیشتر کارکنان می شود که توسط پارتیشن جدا شده. آبدارخانه این امکان را به کارکنان می دهد تا به راحتی غذا سرو کنند و از امکانات آن در فضایی جدا استفاده کنند.

کانکس اداری لوکس

کانکس اداری بخاطر تشریفاتی بودن و امکانات ویژه، جهت جذب مشتری ومخاطب های خاص که میخواهند خدمات خاصی را به مشتریان ارائه بدهند، کاربرد دارند.(کانکس در البرز)

خرید و فروش کانکسخرید و فروش کانکس

بدلیل نوسانات قیمت نمی توان قیمت ثابتی را برای کانکس ها درنظر گرفت. بهتره برای اطلاع از قیمت های کانکس به مشاوران فروش شرکت کانکس درالبرز تماس حاصل فرمایید. قیمت کانکس سفارشی بیشتر از کانکس های آماده است، چون براساس طرح و سلیقه مشتری ساخته می شود.

شرکت کانکس در البرز، با بیش از 30 سال سابقه کاری در حوزه تولید و توزیع  انواع کانکس، با کادری مجرب و کارآزموده، همراه با بروزترین، بهترین تکنولوژی روز دنیا و بهترین تیم مهندسین، با بالاترین کیفیت ممکن در بازار تولید و بدست مشتریان می رساند.

کانکس ساندویچ پانل