کانتینر در هرمزگان

حتما می دانید یکی از مهم ترین صنایع در هرمزگان، صنعت کانتینر سازی است. این صنعت از جمله صنایعی است که در جنوب کشور در حال گسترش و توسعه می باشد. امروزه به دلیل پیشرفت در علم و تکنولوژی، ما شاهد هستسم که کانتینر در هرمزگان به یک صنعت بی بدیل در جنوب کشور مبدل شده و خدمات زیادی را به شهروندان جنوب کشور و حتی نواحی دیگر ارائه می دهد. کانکس اگر می خواهید که با کانتینر در هرمزگان آشنا شوید به شما پیشنهاد می کنیم که حتما ادامه مقاله را مطالعه کنید.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

معرفی کانتینر در هرمزگانمعرفی کانتینر در هرمزگان

کانتینر در هرمزگان یکی از صنایعی است که چند سالی است که در این استان شروع به فعالیت کرده است و در تلاش است تا نمایندگی های خود را در این استان افزایش دهد. این شرکت همزمان با شروع فعالیت خود، اقدام به ساخت و تولید انواع کانتینر کرده است. این کانتینر ها انواع مختلفی دارند که توسط کانتینر در هرمزگان به دست مصرف کنندگان رسانده می شود. در ادامه به انواع کانتینر اشاره خواهیم کرد.

  • کانتینر مسکونی
  • کانتینر پلیس
  • کانتینر انباری
  • کانتینر فروشگاهی
  • کانتینر رستوران

کانتینر مسکونی یکی از کانتینر هایی است که کاربری مسکونی دارد. این کانتینر به صورت دوبلکس و یک طبقه به شهروندان ارائه خواهد شد. این کانتینر در ابعاد و با امکانات متفاوتی طراحی و ساخته می شود. به شما پیشنهاد می کنیم که در صورت نیاز به جای خریداری سازه های سنتی، از کانتینر مسکونی استفاده کنید.

این کانتینر بی شک مزایای بسیار زیادی دارد که شما را علاقه مند به استفاده از این سازه ها می کند. کانتینر پلیس یکی از کانتینرهایی است که توسط سازمان نیروی انتظامی خریداری می شود.

کانتینر انباری در هرمزگان

کانتینر انباری از جمله کانتینر هایی است که  هم به منظور مصارف شخصی و هم در خط تولید کارخانه ها مورد استفاده قرار می گیرد. وجه اشتراک هر دوی آن ها، ایجاد یک فضایی برای نگهداری از وسایل شخصی می باشد. کانتینر فروشگاهی از جمله سازه هایی است که به صورت های مختلفی طراحی می شود.

گروهی از آن ها کانتینر ها، سوپرمارکت هستند که به صورت سیار و ثابت مورد استفاده قرار می گیرند. بعضی از آن ها هم در میوه فروشی ها و پاساژ ها و مراکز خرید مورد استفاده قرار خواهند گرفت. کانتینر رستوران یکی دیگر از  سازه هایی است که غذا در آن طبخ و به صورت های مختلف سرو می شود.

مواردی که تحت عنوان انواع کانتینر به آن اشاره کردیم، تنها بخشی از کاربردی ترین کانتنیر ها به شمار می روند. گروهی از کانتینر ها هستند که صرفا در امور صنعتی و حمل و نقل مورد استفاده قرار می گیرند و ما به این دلیل از ذکر آن صرف نظر کردیم.

بیشتر بخوانیم : خرید کانکس پیش ساخته

خرید کانتینر در هرمزگانخرید کانتینر در هرمزگان

به هنگام خرید یک کانتینر مناسب لازم است تا به موارد زیادی دقت شود. بهتر است که قبل از خرید کانتینر حتما به مواردی که در جدول زیر قرار دارد دقت کافی داشته باشید تا بتوانید بهترین کانتینر را انتخاب و خریداری کنید.

اندازه گیری محیط در نظر گرفتن مشخصات فنی
توجه به جنس و کیفیت کانتینر توجه به قیمت سازه

اندازه گیری محیط می تواند به شما کمک کند تا کانتینر را در اندازه ای مناسب خریداری کنید. دیواره های کانتینر متناسب با کاربری، دارای طول و عرض متفاوتی است. طول و عرض بعضی از کانتینر ها با دیگری متفاوت است .معمولا کانتینرهای مسکونی در ابعاد بزرگتری ساخته می شوند. فرد خریدار می بایست ضمن داشتن مقدار فضای کافی یعنی حداقل 40 متر، باید اندازه طول و عرض سازه خود را انتخاب کند. کانتینر مسکونی از 40 متر ساخته و می تواند توسط خریدار در اندازه های بزرگ تری ساخته شود.

در نظر گرفتن مشخصات فنی

کانتینر در هرمزگان از جمله صنایعی در این استان است که به مشخصات فنی کانتینر خود توجه بسیار ویژه ای دارد. معمولا کفه کانتینر هایی که کاربری مسکونی و اداری دارند از نوع ضد آب است و ورقه سازه از نوع ورقه گالوانیزه می باشد. همچنین کانتینر معدن از جمله سازه هایی است که می بایست دوام زیادی در شرایط نامتعادل آب و هوایی داشته باشد. ورقه این کانتینر، فولادی و ضخیم است. دیوارپوش سازه هم می تواند از نوع ام دی اف باشد.  می شود برای دیوارپوش کانتینر ها از نوع دیگری استفاده کرد. به شما پیشنهاد می کنیم که حتما به این موارد دقت داشته باشید.

توجه به جنس و کیفیت کانتینرتوجه به جنس و کیفیت کانتینر

یکی از مواردی که حتما باید آن را مدنظر قرار بدهید، جنس و کیفیت کانتینر است. لازم است که حتما به جنس سازه خود توجه لازم را داشته باشید تا بتوانید بهترین گزینه را انتخاب کنید.

توجه به قیمت سازه

یکی خدماتی که کانتینر در هرمزگان به مشتریان خود ارائه می دهد، قیمت گذاری مناسب کانتینر ها است. تمام خدمات کانتینر در هرمزگان با قیمتی بسیار مناسب به شما عرضه می شوند. این خدمات شامل فروش کانتینر، فروش امکانات و تعمیر سازه می باشد.

کانکس ساندویچ پانل