کانتینر در بندرعباس

در این مقاله می خواهیم تا به معرفی یکی از پرقدرت ترین صنایع کانتینر سازی در کشور بپردازیم. بدیهی است  شهرهایی که در مناطق ساحلی واقع شده اند به صورت تخصصی به توسعه این صنعت می پردازند. کانتینر در بندرعباس، یکی از همین صنایع است. این صنعت سال های زیادی است که به تولید و ساخت انواع کانتینر در کشور می پردازد. علاوه بر آن سعی دارد تا بقیه کشور ها را با کانتینر های خود آشنا کند تا دیگر کشور ها بتوانند این سازه ها را به کشور خود وارد و در نتیجه صادرات افزایش پیدا کند. در ادامه مقاله می خواهیم که به قابلیت های کانتینر در بندرعباس اشاره کنیم و هر کدام را به تفکیک توضیح دهیم.

قابلیت حمل بار به صورت منسجم ایمنی مناسب
سرعت بالا در انتقال مقاوم در شرایط جغراافیایی متفاوت

 

کانتینر به سازه ای گفته می شود که معمولا به طرق مختلف از آن برای انتقال کالا استفاده می شود. از کانتینر برای انتقال کالا به صورت زمینی و دریایی استفاده می شود. کانکس به این نکته توجه کنید که این کانینر ها مناسب تمام شیوه های حمل و نقل ساخته شده اند و برای تجار و صنعتگران محدودیتی را به بار نمی آورند. این یکی از نقاط قوت کانینر بندرعباس است.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

  1. قابلیت حمل بار به صورت منسجم

یکی از مهم ترین قابلیت های کانتینر در بندرعباس، قابلیت حمل بار به صورت منسجم می باشد. توجه داشته باشید که کانتینر از جمله معدود وسایلی است که بار را به صورت یکپارچه تحویل گرفته و تخلیه می کند. قطعا یکی از نقاط قوت در کانتینر در بندرعباس، همین عامل به شمار می رود. این عامل سبب می شود تا در زمان، بسیار صرفه جویی شود. اگر قرار بود تا بار به صورت جداگانه در کانتینر گذاشته شود، در این شرایط مدت های زیادی طول می کشید تا بارگیری انجام و کار به اتمام برسد. با توجه به این موارد، استفاده از کانتینر می تواند بسیار به صرفه باشد. به تمام صنعتگران، بازرگانان، تاجران و… پیشنهاد می کنیم که اگر قصد انتقال محصول خود را دارند، حتما از کانتینر در بندرعباس استفاده کنند.

  1. ایمنی مناسبایمنی مناسب

بدون شک  بخشی از علاقه افراد به کانتینر در بندرعباس، به دلیل ایمنی مناسب این سازه ها است. این سازه ها به گونه ای ساخته می شوند که در طول مسیر نه تنها آسیب نمی بینند. بلکه به کالایی که در آن ها قرار گرفته هیچ آسیبی وارد نمی کنند. به عبارتی حمل و نقل با کانتینر در بندرعباس، کاملا تضمین شده است. ضمن این که این کانتینر ها انواع متفاوتی دارند. گروهی مناسب حمل مواد دارویی هستند که معمولا مجهز به سیستم های خنک کنندهمی باشند. به همین دلیل هیچ آسیبی به کالا و مواد وارد نمی شود و این محصولات با سلامت کامل به مقصد می رسند. لازم به ذکر است کانتینر در بندرعباس، دارای ضمانت نامه و گارانتی کتبی می باشد. به همین دلیل هیچ آسیبی به کالا  وارد نمی شود.

بیشتر بخوانیم : کانتینر ویلایی

  1. سرعت بالا در انتقال

همان طور که اشاره کردیم کانتینر در بندرعباس، سرعت بسیار بالایی در انتقال دارد. به عبارتی کالا به سرعت در کانتینر بارگیری می شود و در محل مورد نظر تخلیه می شود. علاوه بر آن انرژی کمتری صرف بارگیری و تخلیه بار می شود. به همین دلیل با صرف مدت زمان اندک. فرآیند انتقال امکان پذیر است.

  1. مقاومت در شرایط جغرافیایی متفاوتمقاومت در شرایط جغرافیایی متفاوت

یکی از قابلیت های کانتینر در بندرعباس، مقاومت این سازه در هر  شرایط آب و هوایی است. این سازه به گونه ای ساخته شده است که رطوبت به دلیل بارش، به داخل کانتینرنفوذ پیدا نمی کند. کانتینر کوچک این سازه به گونه ای ساخته شده است که که در سطح بیرونی آن لایه ها و فرم هایی قرار دارد که از کانتینر  مقابل ورود سرما و گرما محافظت می کند.

در انتهای این مطالب لازم است به این نکته اشاره کنیم قطعا یکی از مواردی که سب شده است تا کانتینر در بندرعباس به یکی از شناخته شده ترین صنایع کانتینر سازی تبدیل شود، توجه به تمام این موارد می باشد. اگر قرار بود که کانتینر ها بدون توجه به این موارد ساخته شوند، ممکن بود که کانتینر ها کارایی لازم را نداشته باشند. به همین دلیل متخصصان شرکت با رعایت تمام این موارد اقدام به طراحی و مهندسی این سازه ها کرده اند تا بتوانند رضایت شما را به بهترین نحو جلب کنند.

کانکس ساندویچ پانل