فروش کانتینر مسکونی

کانتینر مسکونی را می توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین مدل های کانتینر در کشور تلقی نمود. این دسته از محصولات را می توان ایمن ترین جایگزین برای خانه های معمولی در نظر گرفت. همین مورد هم سبب شده تا بازار خرید و فروش کانتینر مسکونی بسیار داغ و پرطرفدار باشد. البته باید عنوان کنیم که این دسته از تولیدات خود دارای شتنوع بسیار زیادی هستند.

هر مدل از این محصولات تفاوت های شاخصی در ساختار، پارتیشن بندی، جنس و.. با سایرین دارد. این موضوع هم باعث شده تا در قیمت های آنان تفاوت های زیادی ایجاد شود. عدم آگاهی از این تفاوت ها همان چیزی است که باعث شده تا مشتریان در زمان خرید دچار سردرگمی شوند. ما در این مقاله سعی داریم تا برخی از این آگاهی ها را خدمت شما عزیزان ارائه دهیم. لذا اگر شما هم به دنبال خرید کانتینر مسکونی هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

کانتینر مسکونی چیست؟

کانتینر های مسکونی همانگونه که از نامشان پیداست، برای امر سکونت مورد استفاده قرار می گیرند. در حقیقت این دسته از تولیدات به گونه ای طراحی شده اند که میتوانند به سادگی جایگزین خانه های مسکونی شوند. فضای پذیرایی، فضای پخت و پز، مکان استراحت، پنجره، سیستم تهویه و…. از جمله امکاناتی است که در اغلب کانتینر های مسکونی دیده میشود.

وجود این بخش ها باعث میشود تا میزان رفاه موجود در این محصولات به حداکثر حالت خود برسد. البته باید بدانید که برخی از مدل ها می توانند امکانات بیشتر و یا کمتری داشته باشند. همین کم و زیاد بودن عاملی است که می تواند قیمت ها را به شدت تغییر دهد. لذا باید در زمان خرید یا فروش کانتینر مسکونی، توجه زیادی به آن داشته باشید. ما در ادامه برخی از آنها را ذکر می کنیم.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

نکات مهم برای خرید یا فروش کانتینر مسکونی

نکات مهم برای خرید یا فروش کانتینر مسکونی

نکات مهم برای خرید یا فروش کانتینر مسکونی

همانگونه که عنوان کردیم، کانتینر های مسکونی درعین داشتن ماهیت ثابت، اما تفاوت های ریز زیادی دارند. این تفاوت ها همان چیزی است که می تواند قیمت را به شدت تحت تاثیر قرار دهد. برخی از این فاکتورها به شرح زیر است کانکس مسکونی.

  • ابعاد کانتینر مسکونی

ابعاد را می توان از مهمترین مولفه هایی دانست که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت دارد. در حقیقت کانتینرهای مسکونی می توانند تا ۲۰۰ متر مربع هم مساحت داشته باشند. این ابعاد همان چیزی است که تاثیر مستقیمی بر روی قیمت ها می گذارد. لذا حتما در زمان فروش کانتینر مسکونی بدان دقت داشته باشید.

 

 

  • متریال بکار رفته و جنس کانتینر مسکونی

متریال بکار رفته و جنس کانتینر مسکونی

متریال بکار رفته و جنس کانتینر مسکونی

برای ساخت کانتینر های مسکونی از متریال و مواد مختلفی استفاده می شود. پروفیل های آهنی، ورقه های فلزی، ساندویچ پانل، چوب، بتن سبک، پی وی سی و… از جمله این متریال ها می باشد. البته باید بدانید که اغلب مدل ها صرفا به یک متریال محدود نمی شوند فروش کانکس پیش ساخته.

بلکه در فضای داخلی و خارجی آنها از متریال های مختلفی استفاده می شود. حجم و میزان این متریال ها تاثیر زیادی بر روی قیمت دارد. برای مثال زیاد بودن متریال های فلزی می تواند قیمت را افزایش دهد. لذا باید حتما در زمان خرید یا فروش کانتینر مسکونی بدان دقت کنید.

  • امکانات کانتینر مسکونی

امکانات هم از دیگر فاکتورهای مهمی است که باید در زمان خرید یا فروش کانتینر مسکونی بدان دقت نمایید. این دسته از محصولات می توانند تقریبا تمام امکانات یک خانه عادی را در خود داشته باشند و به همین جهت گستردگی زیادی دارند. بدیهی است که هر اندازه این امکانات بیشتر شود، قیمت نهایی هم افزایش پیدا می کند.

قیمت فروش کانتینر مسکونی

قیمت فروش کانتینر مسکونی

قیمت فروش کانتینر مسکونی

تمام نکاتی که ما تا به این لحظه ذکر کردیم، برای بهینه سازی قیمت بوده است. در حقیقت تنظیم موارد فوق به شما کمک می کند تا قیمت دقیق تری از محصول دلخواه خود داشته باشید. البته این کار می تواند زمان زیادی از شما بگیرد کانتینر سرویس بهداشتی.

برای سهولت در این امر می توانید با یک مرکز فروش کانتینر مسکونی مشورت نمایید. گروه کانسکی را می توان جزو قدیمی ترین و البته منحصر به فرد ترین تولید کنندگان کانتینر مسکونی در کشور دانست. به همین جهت کارشناسان ما می توانند در این زمینه راهنمایی های لازم را خدمت شما ارائه دهند.

کانکس ساندویچ پانل

Selling residential containers