خرید کانتینر بزرگ

در چند دهه ی گذشته تقاضا برای خرید کانتینر بزرگ رشد چشم گیری را تجربه کرده است . دلیل این موضوع را می توان افزایش کارایی و کاربرد های این دسته از محصولات دانست. در واقع از این مدل کانیتنر ها برای امور مختلفی همچون سکونت، رستوران و… استفاده می شود. افزون بر این موارد مدل های بزرگ تر گزینه های بهتری برای حمل و نقل بار هستند.

با وجود افزایش دامنه کارایی ها،  اما بسیاری از مردم هنوز هم با ماهیت این دسته از تولیدات آشنایی ندارند. این موضوع ما را ملزم کرد تا در یک مقاله به دقت این محصول و کاربرد های آن را شرح دهیم. لذا اگر قصد خرید کانتینر بزرگ را دارید، حتما ما تا انتهای این متن همراهی کنید.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

کانتینر بزرگ چیست؟

زمانی که صحبت از کانتینر بزرگ می شود، در واقع منظور از ابعاد کلی آن ها و به ویژه ارتفاع می باشد. عموما مدل هایی با ارتفاع 40 فوت به عنوان کانتینر های بزرگ شناخته می شوند.(کانکس)

این محصولات به اندازه ای بزرگ هستند که می توان حجم زیادی از محصولات را در آن جای داد و یا متناسب با نوع نیاز، آن را تغییر داد. به همین جهت است که بیشتر متقاضیان خرید کانتینر بزرگ این دسته از تولیدات را انتخاب می کنند.

چرا که می توان آن را برای طیف بسیار زیادی از امور استفاده نمود. در واقع این محصولات برای رستوران، سکونت، ویلا، انبار، حمل بار و… استفاده می شوند. جزئیات برخی از این کارایی ها به شرح زیر است.

  • کانتینر بزرگ برای سکونت کانتینر بزرگ برای سکونت

کانتینر های بزرگ اولین و بهترین گزینه برای ساخت سکونتگاه موقت هستند. این دسته از محصولات به شیوه ای مدرن تغییر داده می شوند و در نهایت به یک کانتینر مسکونی بدل می شوند. در این محصولات حداقل امکانات اولیه برای زندگی تعبیه شده است کانکس مسکونی .

از محل استراحت گرفته تا سیستم برق رسانی و…. که همگی آنها یک سکوت ساده تر را ایجاد می کند. به همین سبب است که این روز ها بسیاری از باغدار ها و کشاورزان این دسته از محصولات را بر احداث یک خانه ویلایی ترجیح می دهند. مجموع این موارد در کنار همدیگر تقاضا برای خرید کانتینر بزرگ را افزایش داده است .

  • کانتینر بزرگ برای رستوران

ساخت رستوران به کمک کانتینر های بزرگ یکی از بهترین و البته ایده آل ترین گزینه های موجود به شمار می آید. در واقع این روزها سرآشپز های سیار ، کانتینر های بزرگ را تغییر داده و از آن ها رستوران های منحصر به فردی می سازند . این رستوران ها بهترین گزینه برای مناطق گردشگری خارج از شهر می باشد .

این تولیدات به دلیل ابعاد بزرگی که دارند، می توانند فضای عالی برای پخت و پز باشند. چرا که می توان تمام امکانات لازم برای راه اندازی یک رستوران را در آن مستقر نمود. نکته قابل توجه این است که بسیاری از این محصولات به صورت دو طبقه ساخته می شوند و همین باعث می شود تا ابعاد آن ها دو برابر باشد .

وجود یک فضای بزرگ تر باعث می شود تا مکان لازم برای غذا خوردن مشتریان هم فراهم شود. به همین جهت است که تعداد زیادی از افراد به دنبال خرید کانتینر بزرگ برای تبدیل نمودن آن به رستوران سیار هستند .

بیشتر بخوانیم : کانکس بزرگ

  • کانتینر بزرگ برای انباری کانتینر بزرگ برای انباری

این روز ها تعداد زیادی از مردم به دنبال خرید کانتینر بزرگ برای انبار هستند . این افراد به دنبال مکانی موقت برای قرار دادن وسایل و محصولاتشان هستند . از طرفی دیگر بسیاری از کشاورزان و یا تولید کنندگان هم به چنین فضایی نیاز دارند تا بتوانند برای مدتی معین محصولات خود را در آن قرار دهند .

کانتینر های بزرگ فضای بسیار بزرگی دارند که باعث می شود تا هر نوع وسیله ای در آن جای گیرد . برخی از این تولیدات به اندازه ای بزرگ است که حتی می توان یک یا دو خودرو را نیز درون آنها جای داد .

البته باید در حین خرید کانتینر بزرگ دقت کافی به خرج دهید و آن را متناسب با نیاز خود خریداری نمایید. چراکه محصولات بیش از اندازه بزرگ خرج اضافی روی دستتان می گذارد و مدل های بیش از اندازه کوچک هم گنجایش کافی ندارند. پس بهتری است همواره متناسب با نیاز خود عمل نمایید.

گروه صنعتی کانکس جزو قدیمی ترین تولیدکنندگان کانتینر بزرگ در ایران است. گروه ما با توجه به تجربه ای که دارد. می تواند این کانتینر ها را در مدل ها و ساختار های متنوعی تولید نماید. چنانچه شما هم به دنبال خرید کانتینر بزرگ هستید، می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرموده و اطلاعات تکمیلی را دریافت نمایید.

کانکس ساندویچ پانل