کانتینر در کردستان

کانتینرها را می توان به عنوان یکی از منحصر به فرد ترین تولیدات قرن بیستم دانست که توانسته به خوبی جای پای خود را در بین عامه مردم باز کند. در واقع این دسته از تولیدات با تکیه بر مزایا و ویژگی‌های خود توانسته اند به یکی از بهترین گزینه های ممکن برای ایجاد سرپناه امن بدل شوند. به همین جهت است که در استانهای در حال توسعه ای همچون کردستان، رشد بسیار بالایی داشته اند. به گونه‌ای که طبق آمار رسمی میزان نفوذ کانتینر در کردستان روز به روز بیشتر می شود. این موضوع دو دلیل عمده دارد. دلیل اول را می‌توان شناخت بیشتر و بهتر مردم از این دسته از تولیدات دانست کانتینر اقساط.

در حقیقت آنها بهتر درک کرده اند که کانتینر ها تا چه اندازه می‌توانند برای آنها مفید باشد. افزون بر این موارد تولیدکننده‌ها نیز تکنولوژی ها و فناوری های بیشتری را برای ساخت این محصولات به کار گرفته‌اند. به نحوی که این روزها انواع مختلفی از کانتینرها برای امور گوناگون تولید می شود. هر یک از این کانتینرها ویژگی‌های مختص به خود را دارند. با این وجود بخش زیادی از مردم با شنیدن نام کانتینر به یاد مدل‌های باری آن می‌افتند که برای حمل و نقل دریایی مورد استفاده قرار می گیرد. در حالی که واقعیت ، تفاوت زیادی با این موضوع دارد. ما در ادامه قصد داریم این تفاوت را بررسی کنیم. این موضوع به خوبی می تواند دلیل نفوذ کانتینر در کردستان را برای شما مشخص سازد.

مقاومت بالای کانتینر

 

مقاومت بالای کانتینر

مقاومت بالای کانتینر

مقاومت بالای کانتینر ها را می‌توان به عنوان یکی از مهمترین فاکتورهایی دانست که باعث شده تا این دسته از تولیدات نفوذ بسیار بالایی در بین مردم داشته باشند. در حقیقت کانتینر ها دارای یک اسکلت فلزی از جنس پروفیل های ۵۰ در ۵۰ هستند.  افزون بر این موارد متریال های مختلفی همچون ورقه های فلزی، چوب و pvc بر روی آن قرار می گیرد. وجود این متریال ها در کنار اسکلت بندی قوی آن باعث می‌شود تا کانتینرها در برابر ضربات مختلف دوام بالایی داشته باشد. از طرفی دیگر جنس ویژه آنها مانع از آسیب دیدن در اثر ضربات و فشارهای مختلف می شود. این مقاومت این عاملی است که سبب شده تا کانتینر در کردستان محبوبیت بیشتری داشته باشد چرا که با شرایط سخت و دشوارِ جغرافیایی کردستان سازگاری بیشتری به خود می گیرد کانتینر در کرمان.

 

 

 

 

ابعاد کانتینر

 

ابعاد کانتینر

ابعاد کانتینر

ابعاد کانتینر ها از دیگر فاکتورهایی است که توانسته تاثیر مستقیمی بر روی میزان محبوبیت آنها در کردستان داشته باشد. در واقع کانتینر کانتینر ها در ابعاد مختلفی تولید می شوند. این عامل اجازه می دهد تا تمام افراد و کسب و کارها بتوانند سرپناهی متناسب با نیاز و البته محیط خود در اختیار داشته باشند. در حالت کلی کانتینرها در محدوده‌ای بین ۳ الی ۲۰۰ متر مربع ساخته می شوند. ارتفاع آنها نیز بین ۱۰ الی ۴۰ پول متغیر خواهد بود. این ابعاد و میزان باعث می شود تا فضای لازم برای هر نوع اقدامی فراهم شود. این در نوع خود یک مزیت منحصر به فرد است که توانسته سازگاری کانتینرها با نیاز عامه مردم را بیشتر کند.

 

 

 

انواع کانتینر در کردستان

 

انواع کانتینر در کردستان

انواع کانتینر در کردستان

همانگونه که در ابتدای متن هم اشاره کردیم، این روزها انواع مختلفی از کانتینرها در کردستان تولید می‌شود. هر یک از این محصولات دارای ساختار و طراحی خاصی هستند که با تکنولوژی ویژه ای ساخته می شود. در حالت کلی می توان گفت که بیش از ۱۵ نوع کانتینر در کردستان تولید می‌شود که هر کدام از آنها ویژگی های ساختاری خاص خود را دارند. برای مثال کانتینر های مسکونی دارای امکانات مختلفی همچون کمد، کابینت و موارد مشابه هستند که برای سکونت مورد نیاز است. در حالی که چنین امکاناتی در کانتینر های سرویس بهداشتی و کانتینر های انباری یا باری دیده نمی شود. این ساختار بندی اختصاصی باعث می‌شود تا این محصولات انطباق بیشتری برای با نیاز عامه مردم داشته باشند. ما در ادامه برخی از رایج‌ترین مدل های کانتینر در کردستان را برای شما ذکر کرده ایم.

این موارد را می توان جزء رایج ترین مدل های کانتینر در کردستان دانست. گروه کانکسی یکی از معتبرترین تولید کنندگانی است که می تواند این مدل ها را با بالاترین کیفیت ممکن تولید نماید. چنانچه شما هم به دنبال خرید کانتینر در کردستان هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کانکس ساندویچ پانل

Container in Kurdistan

b2n

yun