کانکس انباری

کانکس انباری پیش ساخته از جمله سازه های پیش ساخته‌ای می‌باشد . که در بسیاری مکان ها  از مثل مسکونی، اداری، صنعتی، کشاورزی و … یا حتی کارگاه ها در صورت لزوم می‌تواند توسط افراد مورد استفاده قرار گیرد.

انباری پیش ساخته  سازه ایی با کاربرد فراوان می باشد که افراد با توجه به نیازشان از ان در محیط هایی مثل حیاط .پارکینگ و یا پشت بام استفاده می کنند . امروزه با  توجه به افزایش تعداد جمعیت در شهر ها و متراژ کوچک آپارتمان ها انباری وجود ندارد. و افراد مجبورند از این سازه ها جهت نگهداری وسایل خود استفاده نمایند.

برای اندازه این نوع از کانکس ها هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد  و با توجه  به فضایی که دارید می توانید اندازه آن را تعیین نمایید.

 

 

کانکس انباری

کانکس انباری چیست؟

کانکس انباری نوعی کانکس  است برای استفاده در  مکانهایی که امکان ساخت بنای سنتی وجود ندارد، این مدل کانکس از نظر کیفیت و نوع ساخت تاحد زیادی با تولید کانکسهای دیگر تفاوت دارد.

در بیشتر مواقع از کانکس در پشت بام استفاده می شود . این نوع کانکس را میتوان به صورت تکی ویا چند واحدی برای ساختمان ها تولید کرد.

کانکس را در محل مورد نظر اجرا می نمایند زیرا در بعضی مواقع امکان انتقال آن مثلا به طبقه چهارم امکان پذیر نمی باشد.

از مشخصات فنی کانکس انباری می توان به موارد زیر اشاره کرد.:

  1. جنس اسکلت اصلی و شاستی از پروفیل های فولادی سنگین
  2. جنس اسکلت دیواره ها وسقف از پروفیل های فولادی سنگین
  3. جنس اسکلت داخلی و پارتشین کانکس دکوراتیو از پروفیل های فولادی سنگین
  4. جنس  کلیه اتصالات اسکلت از نوع جوش ممتد در نقاط مختلف با الکترودآما نوع حرفه ای می باشد
  5. دیواره ها از نوع پانل و یا ورق گالوانیزه با دانسیته بالا
  6. نمای سقف  از ورقهای گالوانیزه طرح سفال می باشد.
  7. ورقهای بدنه وسقف به وسیله پرچ آلومینیومی وفولادی نصب می شوند
  8. جنس کف داخلی کانکس از ام دی اف
  9. جنس درب ورودی اصلی وپنجره ها upvc
  10. استفاده از سیم نمره استاندارد
  11. نصب چراغ روشنایی
  12. نصب کلید وپریز
  13. انواع کانکس

کانکس انباری در موارد زیادی قابل استفاده هستند از جمله  میتوان به کانکس انبار اثاثیه، کانکس انبار مواد مصرفی، کانکس انبار مواد بهداشتی و کانکس انبار کارگاه و … از کاربری های کانکس اشاره کرد..

اداره ها و ارگان های مختلف و ساختمان های مسکونی مکان های  کارگاهی و تولیدی و … همیشه  با کمبود فضا جهت انبار روبرو هستند که با استفاده از کانکس انباری مشکلشان حل می شود . این نوع کانکس قابلیت جابجایی توسط جرثقیل را دارد .از ویژگی های این نوع کانکس مقاومتددر برابر زلزله وعایق بودن در برابر سرما وگرما می باشد.

مزیت های انباری پیش ساخته یا کانکس انباری

  1. قابل جابجایی وانتقال هستندمزایا کانکس انباری

این نوع کانکس این قابلیت را دارد که در محل مثل پشت بام قطعات آن از هم جدا شوند و در محل دیگری نصب شوند . در این صورت از نظر اقتصادی هم به صرفه خواهد بود .

  1. مقاوم بودن در برابر حوادث طبیعی

این نوع از کانکس ها با توجه به اینکه از مواد ومصالح سبک و قوی ساخته شده اند در برابر حوادث غیر مترقبه  مثل زلزله، آتش سوزی، سیل ایمن هستند که وقوع چنین حوادثی آسیب چندانی به آنها وارد نخواهد کرد.

  1. خاصیت عایق

در کانکس های انباری به دلیل اینکه بر روی پشت بام ساختمان ساخته می شوند باید از بهترین عایق هااستفاده شود و در برابر رطوبت، حرارت و همچنین صدا بسیار مقاوم می باشند.

بنابراین پوسیدگی و یا خوردگی در آنها بسیار پایین می باشد .این نوع کانکس به عنوان یکی از بهترین گزینه ها برای نگهداری وسایل به شمار می روند.

  1. وزن سبک

مهمترین مزیتی  که موجب می شود این سازه نسبت به سازه های دیگر وزن بسیار سبک آنهاست و این به دلیل موادی است که برای ساخت این نوع کانکس ها استفاده می شود .

اگر ساختمان هایی که این سازه ها بر روی آنها اجرا می شود استحکام خوبی نداشته باشند باز هم  قدرت تحمل کانکس ها را دارند.

  1. طول عمر بالا

این نوعه در پشت بام استفاده می شوند و مدام در معرض نور خورشید و بارندگی هست از مواد عالی ساخته می شوند و طول عمر بالایی دارند .

  1. قابلیت شستشو

این نوع کانکس قابلیت شست وشو دارند و با اینکار آسیبی به آنها وارد نمی شود .

نحوه ساخت کانکس بر روی پشت بام

در صورتی که ساختمان از طبقات زیادی تشکیل شده باشد و این امکان وجود نداشته باشد که  از جرثقیل برای بالا بردن کانکس به محل مورد نظر استفاده شود در این صورت میتوان کانکس را در پشت بام ساخت.

همچنین کانکس باید در محلی ساخته بشود که مزاحمتی برای افراد ساختمان نداشته باشد .در غیر اینصورت باید مکان دیگری برای ساخت انباری در نظر گرفت . (تعمیرات کانکس)

داشتن برق خانگی در اجرای کانکس مهم است.و باید به  آن توجه کرد و اگر به برق خانگی دسترسی نبود  می توانید از ژنراتورهای سیار برای تامین برق استفاده کنید.

کانکس انباری در حیاط

گاهی اوقات امکان حمل کانکس به پشت بام وجود ندارد. برای حل کردن این مشکل می توانیم کانکس را در حیاط اجرا کنیم. اکثر آپارتمان های مسکونی دارای حیاط هستند. زمانی که به یک انباری داخل حیاط خود نیاز دارید می توانید از این سازه های پیش ساخته استفاده کنید.

کانکس انباری ساده

این نوع سازه ها اتاقک هایی هستند بسیار ساده برای قرار دادن وسایل اضافی. این انباری های ساده برای استفاده در محیط های مسکونی بسیار مفید هستند. البته برای واحد های صنعتی از نوع بزرگ تر آن ها استفاده می کنند.

این سازه ها دارای یک درب هستند.سیم کشی برق در آن ها انجام شده. البته مشتری با توجه به نیاز های خود می تواند در آن قفسه های مختلفی جای گذاری کند. (کانکس ویلایی)

کانکس انباری آماده

این نوع سازه ها همانطور که از اسم آن ها مشخص است آماده هستند. انباری های پیش ساخته ای که فقط باید به محل مورد نظر منتقل شوند. البته شما باید با توجه به ابعاد و شرایط محل خود یکی از آن ها را انتخاب کنید.

کانکس انباری پیش ساخته

استفاده از کانکس های پیش ساخته بسیار مرسوم شده است. همه ما می دانیم که تمام سازه ها به دو صورت ساخته می شوند. یا پیش ساخته یا باتوجه به طراحی مشتری.

برای کانکس های انباری نوع پیش ساخته بیشتر مورد توجه است. به دلیل اینکه هزینه مناسب تری دارد. فقط با توجه به محل قرارگیری باید ابعاد آن را انتخاب کنید.

نکات مهم در ساخت کانکس انباری باید به آن توجه کرد ؟نکات مهم در ساخت کانکس انباری

در ساخت کانس انباری باید از استحکام و دوام ساختمانی که قرار است کانکس بر روی آن اجرا شود مطمئن باشیم. کلیه ساختمان هایی که با استفاده از مصالحی مانند بتن و یا فلز ساخته می شوند از مقاومت خوبی برخوردارند .

توانایی تحمل وزن سازه هایی مثل کانکس را دارند چون سازه های پیش ساخته وزن سبک تری در مقایسه با ساختمان های ساخته شده با استفاده از بتن و یا فلز دارند.

خرید کانکس انباری

برای ساخت و خرید کانکس باید یک سری از مزایا و طراحی چنین کانکسی را در نظر گرفت. و همچنین طریقه ی ساخت این نوع کانکس باید از روش های باشد که بتوان از جهت خرید مفید و لازم باشد. برای ساخت این نوع کانکس ها را می توان بعضی ها را در محل و یا در کارخانه اجرا می شود.

ساخت انواع کانکس انباری

درون فضای خانه جایی برای آنها نداریم به خصوص در واحد های آپارتمانی کوچک نیاز به فضایی بنام انباری داریم. که معمولا به صورت پیش فرض در اکثرا ساختمان های آپارتمانی وجود دارد. کانتینر اما در بعضی از آنها که چنین فضایی تعبیه شده است.کانکس انباری با روش ها و مصالح مختلفی ساخته می شود. تا کمبود فضایی موجود در خانه های آپارتمانی امروزی را برطرف کند.

البته همانگونه که در ابتدا نیز گفته می شود. محل استفاده از کانکس انباری محدود به واحد های مسکونی نبوده است. و گاها در کارخانجات تولیدی یا کارگاه های عمرانی نیز برای حذف مصالح اولیه نیز مورد استفاده قرار می گیرد. و همچنین ساخت کانکس انباری برای واحد مسکونی در یک آپارتمان خریده اید.

در این شرایط می توان آن را در پارکینگ و هم در پشت بام قرار داد. زیرا شرایط هر آپارتمان با دیگری متفاوت است. و باید دید که بستر لازم جهت اجرای این کار در کدام محل محیا می شود. و حتی می توان در حیاط ساختمان نیز آن را به اجرا در آورد. و حتی برای خرید کانکس انباری روی پشت بام باید به نکاتی توچه کرد.(خرید کانکس انباری)

در هنگام ساخت در چنین فضایی بای به جهت گیری و وزش بادهای منطقه توجه نمود. و در صورت نیاز کانکس انباری را از محل های مناسبی به قسمت از ساختمان این کانکس ها در نظر باید گرفت. تا در هنگام وزش بادهای شدید و طوفان از پایداری سازه اطمینان حاصل نموده باشیم. کانتینر انباری و از دیگر نکات تداخل نداشتن سازه با کولرهای مستقر بر روی بام بوده و حتی نباید در فاصله نزدیک به خنک کننده ها ساخته شود.

چرا که از تهویه صحیح هوای آنها جلوگیری نموده ضمن اینکه باعث گرم شده کانکس می شود.

خرید کانکس انباری ساده و آماده

در این کانکس های انباری ساده با ابعاد استاندارد بنا به خریداران ابعاد آن قابل تغییر است یعنی بصورت سفارشی نیز تهیه می شوند. و گاها تا 4 متر در 2.5 متر بوده است این سازه شامل یک درب و سیستم برق کشی بوده است. در واقع یک اتاق ساده برای قرار دادن اجناس خود تعبیه شود این شکل از انباری ساده ترین نوع انباری در کانکس انباری ساده است.

اما در واحد های صنعتی معمولا از ابعاد خیلی بزرگتری استفاده می شود و یک سری کانکس ها نیز وجود دارد. که معمولا به آن ها کانکس آماده می گویند که برای صرفه جویی در زمان خریداری می شود. کانتینر معدن و برای آن هایی که می خواهند درکمترین زمان و سریع ترین وقت ممکن به دست شان برسد.(خرید کانکس انباری)

از این کانکس های آماده استفاده می کنند زیرا از زمان کمتری برای ساخت آن ها استفاده می شود. و با ابعاد مختلف و طراحی های داخلی آن سفارش خود را ثبت می کنند و به محض خریداری به محل می توان حمل نمود. البته ناگفته نماند که این سازه برای کابرانی مناسب است که امکان انتقال آن را به محل مورد نظر خود دارند.

برای خرید کانکس انباری کارگاه های عمرانی

برای خرید این نوع کانکس برای کارگاه های ساختمانی و عمرانی که در روزهای آینده قرار است. مورد استفاده قرار گیرند مورد استفاده قرار می گیرد. و دراین شرایط کانکس انباری یکی از راه حل های برای این مسئله است که با توجه به نیاز هر کارگاه ساختمانی و یا شرکت تولیده کننده باید برآورده شود.

قیمت کانکس برای خرید

برآورد هزینه ها بستگی به ابعاد و طرح و اندازه مورد نظر دارد.

فروش کانکس

فروش کانکس انباری درشرکت کنکس با بیش از 3 دهه تلاش در حوزه تولید و عرضه انواع کانکس توانسته گام موثری در صنعت کانکس و کانتینر بردارد. کانکس انباری نوعی کانکس پیش ساخته است، که برای انبار کردن و نگهداری وسایلی که از آنها به ندرت استفاده می کنیم. کانکس انباری در مکان هایی مانند مجتمع های مسکونی، کارگاه، آرپارتمان و… که امکان ساخت بنا سنتی وجود ندارد، استفاده می شود. کانکس انباری می تواند در حیاط، پارکینگ، پشت بام و… استفاده شود.

کانکس انباری برای قراردادن وسایلی که ما گاه به گاه به آن ها نیاز داریم و درون خانه فضایی برای قراردادن این وسایل نداریم، کاربرد دارد. گاهی ممکن است در مجتمع مسکونی، انباری ساخته نشده باشد به این منظور ما می توانیم از کانکس انباری برای نگهداری وسایل خود استفاده کنیم.

انواع فروش کانکس انباری

فروش کانکس انباری در شرکت کنکس انواع مختلفی دارد. گاهی بدلیل فضای کم و نبود انباری اهالی ساختمان تصمیم به خریداری کانکس انباری می کنند. کوچکترین  حالت انباری 2*1 است. کانکس های انبار می تواند بصورت تکی یا متصل به هم اجرا شود. برای مثال کانکس انباری درحیاط باید، درمکانی از حیاط اجرا شود که، موجب بهم ریختگی فضای سبز و زیبایی حیاط نشود.(کانکس کوچک)

احداث کانکس انباری در حیاط بهتر از پشت بام است، زیرا درصورت نبود آسانسور و پله زیاد، دسترسی و حمل کردن وسایل به پشت بام سخت و دشوار است. فروش کانکس انباری آماده در شرکت کنکس این امکان را به مشتریان می دهد که در کمترین زمان ممکن کانکس خود را خریداری و در محل اجرا کنند. کانکس انباری آماده به محض خریداری میتوان آن را در محل موردنظر اجرا نمود.اگر امکان اجرا کانکس در حیاط و پارکینگ را ندارید، می توانید از پشت بام آپارتمان استفاده کنید.

بیشتر بخوانیم : کانتینر انباری

مزیت کانکس

فروش کانکس انباری مزیت های فراوانی برای شما دارد. یکی از مزیت های اصلی کانکس ، قابلیت حمل آسان و جابجایی آن است. کانکس بخاطر مقاومت وطول عمر بالایی که دارد، در برابر حوادث طبیعی مانند زلزله مقاوم و  و استحکام بالایی دارد. کانکس انباری مقرون به صرفه و اقتصادی تر از ساخت یک بنا با مصالح است.

فروش کانکس بصورت دست دوم به سود شما می باشد. شما می توانید برحسب سلیقه، طرح و رنگ دلخواه خود را سفارش دهید.

مصالح بکار رفته در کانکس  بگونه ای می باشد که عایق رطوبتی، حرارتی و صدا می باشند.

قیمت کانکس انباری

قیمت فروش کانکس انباری به عوامل زیادی همچون ابعاد، امکانات کانکس، مصالح بکاررفته درآن و… بستگی دارد.البته کانکس انباری نسبت به کانکس ویلایی و مسکونی قیمت پایین تری دارد. همچنین کانکس های آماده هزینه کمتری نسبت به کانکس هایی که در محل ساخته می شوند دارد. امروزه بدلیل و نوسانات قیمت و تورم نمی توان قیمت ثابتی را برای کانکس ها تعیین کرد. برای اطلاع از قیمت کانکس انباری می توانید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

فروش کانکس انباری در شرکت کنکس با بیش از 30 سال تجربه و بهره گیری از دانش فنی روز، باکادری مجرب و کارآزموده توانسته  در زمینه انواع کانکس، راهی نو همگام با صنعت در جهت پیشبرد مشتریان در پیش گرفته است.

جمع بندی نهایی

امروزه به دلیل کم بودن فضاهای مسکونی و کارگاهی وجود انباری بسیار ضروری است. با توجه به اینکه ساخت و ساز به روش سنتی نیازمند زمان وهزینه است. بنابراین به این نتیجه می رسیم که استفاده از این سازه ها بسیار مناسب است.

با استفاده از این نوع کانکس ها با کاربری انباری می توانید از فضاهای بدون استفاده بهره بگیرید. به طور کلی پشت بام ها یا حیاط ها فضاهایی هستند که استفاده چندانی ندارند. می توانید سازه خود را در آن جا قرار دهید.

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.

کانکس ساندویچ پانل

b2n

rizy

Buy a warehouse