خرید کانتینر پیش ساخته

خرید کانتینر پیش ساخته یک از کانتینر های پر کاربرد به حساب می اید. و بخاطر ساخت فوری ان طرفداران زیادی را مجذوب خود می کند . این سازه های پیش ساخته دارای ابعاد های مختلفی از 4 تا 12 متری موجود می باشند. وهمین طور به راحتی می توان ان ها را حمل کرد .

کانتینر های پیش ساخته در طرح ها  رنگ ها و ابعاد های گوناگونی تولید می شوند .همین طور همه ی مراکز های بهداشتی  نیروهای انتظامی  شرکت های ساختمانی و راه سازی  و پروژه های ساختمانی در صورت نیاز فوری از ان استفاده می کنند .

همچنین در کار خانه جات های کانتینر سازی کانکس ،کانتینر هایی نظیر:کانیتر های سرویس بهداشتی،کانتیینر های مسکونی،کانتینر های ساختمانی و یا کانتینر های مخصوص نگهبانی  و سایر کانتینر های دیگر هستند که اماده تحویل می باشند .

کف و دیوار ها و  سقف های سازه های پیش ساخته از جنس پروفیل های سنگین فولادی به طور یک نواخت طراحی شده اند.  و این کانتینر های پیش ساخته در ابعاد های  40*40  و یا 80*40 متر وجود دارند .

سازه های پیش ساخته و یا اماده از شاسی های مستحکمی و مقاومی به صورت موازی با پل های عرضی طراحی شده اند .این شاسی کشی ها از تیر اهن های استاندارد ساخته شده اند .این تیر اهن های شاسی در ابعاد ای 14 16 18 20 موجود است که این هم متناسب با ابعاد سازه مورد نظر می باشد .

کانتیر های پیش ساخته در قسمت زیرین سازه از قیر پاشی استفاده شده است. این قیر پاشی ها باعث جلوگیری از ورود هر گونه حشرات موذی به داخل سازه و هم چنین ورود رطوبت به داخل کانتیر می شود.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

 مشخصات کانتینر های پیش ساخته

مشخصات کانتینر های پیش ساخته

مشخصات کانتینر های پیش ساخته

سازه های پیش ساخته نما های بیرونی اش از دیوار پوش هایی از جنس ورقه های گالوانیزه به صور ت سخت فرم دار پوشیده شده است.این ورقه های گالوانیزه دارای رنگ کوره ای الکترو استاتیک  می باشند . ضخامت ورقه های گالوانیزه این سازه ها نیم میلی متری می باشد .

نمای سقفی این کانتینر های اماده هم از جنس همان ورقه های گالوانیزه ساده طراحی شده است. که ضخامتش هم نیم میلی متر است. عایق دیوار پوش ها و سقف سازه های پیش ساخته از شیت های جنس پلی استایرن محکم  و فشرده است .این عایق بندی ها از ورود هر گونه سرو صدا و همین طور سرما و گرما به داخل سازه جلوگیری می کند.

ورقه های بدنه این کانتینر ها هم به وسیله پرچ های المینیومی و یا سر پهن فولادی طراحی شده اند. که با یک دیگر فاصله های کمی دارند.از تسمه کوبی هم در این سازه های اماده استفاده می کنند و ازاین  در نقاط اور لب ورقه ها و تسمه های المینیومی استفاده می شود کانکس پیش ساخته.

سطح داخلی سازه های پیش ساخته از جمله دیوار ها و سقف های سازه از تایل های پی وی سی روکشدار و ضد اشتغال پوشیده شده است .هم چنین می توان برای پوشش دیوارهای داخلی سازه هم از شیت های ام دی اف استفاده کرد.

مشخصات داخلی کانتینر پیش ساخته

مشخصات داخلی کانتینر پیش ساخته

مشخصات داخلی کانتینر پیش ساخته

کف داخلی کانتیر های پیش ساخته از جنس تخته های استاندارد ام دی اف می باشد . هم چنین می توان برای کفی این سازه ها از تخته های فابریک کاریندو هم استفاده کرد.ضخامت این تخته ها از 12 تا 16 میلی میتر می باشد و در برابر هر گونه صدا و لرزش بسیار مقاوم هستند کانتینر اداری . این کف پوش ها به صورت ضد اب طراخی شده اند و قابلیت شست و شویی هم دارند .

پنجره  ها و درب سازه های اماده از جنس پروفیل های المینیومی. با رنگ الکترو استاتیک کوره ای و شیشه های رفلکس رنگی. و یا ساده همراه با توری هایی در قسمت بیرونی درب و پنجره ها نصب میکنند. تا از ورود حشرات و یا گرد و غبار به داخل کانتینر جلوگیری کند. این توری ها را با چسب های سیلیکونی اب بندی می کنند .

در داخل این کانتینر ها می توان پرده های لوردابه  کپسول های اتش نشانی. و همین طور جعبه های کمک های اولیه را نصب کرد تا  در مواقع نیاز از ان ها استفاده کنند.

این سازه های اماده از امکاناتی نظیر : سرویس بهداشتی حمام   اتاق خواب اشپز خانه که دارای کابینت های ام دی اف و یا فلزی .که هم به صورت زمینی و هم به صورت دیئاری می توان نصب کرد .

کانکس ساندویچ پانل

Buy prefabricated containers