خرید کانتینر رستوران

خرید کانتینر رستوران ها را می‌توان به عنوان یکی از بهترین تولیداتی دانست که می‌توان از آن برای برپایی یک رستوران شیک و البته بادام استفاده نموده. همین موضوع باعث شده تا تقاضای زیادی برای خرید کانکس رستوران ایجاد شود. نکته قابل توجه در رابطه با این محصولات، قیمت مناسب و البته کارایی بالای آنها می باشد که این در نوع خود اجازه می دهد تا این تولیدات سازگاری بیشتری با شرایط اقتصادی فعلی داشته باشند.

با این وجود کم نیستند افرادی که اطلاعات دقیقی پیرامون کانتینر ها  ندارند. به همین جهت از چه نمی توانند قضاوت صحیحی در رابطه با آنها داشته باشند و یا اینکه آنها را در لیست انتخاب های خود قرار دهند. ما در ادامه این مقاله مروری بر روی این تولیدات داشته و جنبه های مختلف آنها را مورد نقد و بررسی قرار می دهیم. لذا اگر شما هم به دنبال خرید این رستوران هستید این مقاله را از دست ندهید.

کانتینر رستوران چیست؟

قبل از اینکه بخواهیم فاکتور های موثر بر روی خرید کانتینر رستوران را برای شما شرح دهیم، بهتر است ماهیت این محصول را زیر ذره‌بین قرار دهیم. این موضوع می تواند پاسخ بسیاری از پرسش های شما باشد. در واقع کانتینر رستوران ها را می توان مدل های پیشرفته ای از کانتینرها دانست که برای برپایی رستوران ها توسعه یافته اند. در واقع این محصولات دارای بدنه مقاوم و البته بخش بندی های ویژه برای این کار هستند. برای مثال در این محصولات بخش هایی برای پخت غذا، نگهداری غذا، سرو غذا و موارد مشابه گنجانده شده است. از طرفی دیگر ساختاری کاملاً بهداشتی و البته مقاوم دارد. همین باعث می‌شود تا تمام استانداردهای لازم برای این کار را در خود جای دهد کانکس رستوران.

مزایای کانتینر رستوران‌ها

 

مزایای کانتینر رستوران_ها

مزایای کانتینر رستوران_ها

یکی از مهمترین فاکتورهایی که میزان تقاضا برای خرید کانتینر رستوران را افزایش داده، مزایای منحصر به فرد آنها می باشد. در حقیقت این محصولات دارای مزیت های ویژه ای هستند که باعث می شود تا بهترین انتخاب ممکن برای نیاز عامه مردم باشند.ما برخی از این مزیت ها را خدمت شما عزیزان بیان کرده‌ایم.

  • ابعاد مناسب
  •  قیمت ایده آل
  •  مقاومت بالا
  •  پارتیشن بندی مناسب
  •  بر پایی سریع
  •  امکانات مختلف
  • قابلیت سفارشی سازی
  •  و …

 

برپایی کانتینر رستوران‌ها

 

برپایی کانتینر رستوران_ها

برپایی کانتینر رستوران_ها

همانگونه که اشاره کردیم بر پایی سریع، یکی از مهمترین عواملی است که توانسته تاثیر مثبتی بر روی میزان خرید کانتینر رستوران داشته باشد. در واقع می توان این محصولات را در مدت زمان بسیار اندکی برپا نمود. برای مثال برپایی یک کانتینر رستوران متوسط می تواند زمانی بین چند ساعت تا چند روز را از شما بگیرد خرید کانتینر بزرگ.

این مدت زمان در مقایسه با ساخت بناهای آجری مشابه بسیار اندک و ناچیز است. همین مورد باعث می‌شود تا این محصولات گزینه های بسیار کارآمد تری در مقایسه با انتخاب های دیگر باشند. به همین جهت است که رستوران های بین راهی و اماکن تفریحی این تولیدات را در صدر انتخاب های خود قرار می دهند.

 

 

 

پارتیشن بندی مناسب

پارتیشن بندی مناسب یکی دیگر از فاکتورهایی است که می‌تواند به نفوذ بهتر و بیشتر کانتینر رستوران ها کمک کند. در واقع این محصولات به شیوه مناسب بخش بندی شده اند. به گونه‌ای که فضای لازم برای تمام نیازها در آنها گنجانده شده است. برای مثال بخش‌هایی همچون بخش سرو غذا، بخش نگهداری از غذا، پخت و پز و….. از جمله بخش‌هایی است که در داخل این محصولات به چشم می خورد. البته باید این موضوع را در نظر داشته باشید که پارتیشن بندی متناسب با تجربه تولید کننده تغییر می کند. لذا بهتر است در زمان خرید کانتینر رستوران، حتماً به تجربه تولید کننده دقت کافی داشته باشید.

خرید کانتینر رستوران

 

قیمت کانتینر رستوران

قیمت کانتینر رستوران

قیمت مناسب یکی دیگر از مهمترین مولفه هایی است که توانسته بر روی میزان خرید کانتینر رستوران ها موثر باشد. در حقیقت این کانتینر ها دارای قیمت های بسیار اندکی در مقایسه با سایر بناهای آجری هستند. قیمت این محصولات از یک و نیم میلیون تومان به ازای هر متر مربع شروع شده و تا ارقام بالاتر هم ادامه پیدا می کند خرید کانتینر آماده.

این تغییر قیمت متناسب با جنس بدنه، میزان امکانات، مدل کانکس و … تغییر می کند. چنانچه به دنبال خرید کانتینر رستوران هستید و یا می خواهید قیمت دقیق را بدانید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در گروه کانکسی تماس حاصل فرمایید.

کانکس ساندویچ پانل

Buy container restaurant

b2n

yun