کانکس در خراسان جنوبی

این روز ها تنوع کانکس در خراسان جنوبی به سطح بسیار بالایی رسیده است . همین موضوع امر انتخاب را اندکی دشوار کرده است.  بطور کلی بیش از ده نوع کانکس در بازار وجود دارد که هر کدام از آنها می توانند در چندین مدل و طرح متفاوت ساخته شوند. برای مثال یک کانکس مسکونی می تواند در بیش از ۱۰۰ طرح و حالت مختلف ساخته شود .

همین مورد باعث می شود تا فرآیند انتخاب کانکس در خراسان جنوبی اندکی دشوار شود . ما در این مقاله سعی داریم اندکی از این دشواری را برای شما کاهش دهیم. بدین جهت نکات لازم در حین خرید این محصولات را برای شما بیان کرده ایم . پس اگر قصد خرید کانکس در خراسان جنوبی را دارید ، کافی است با ما همراه شوید کانتینر در خراسان جنوبی.

نوع کانکس

مهم ترین مولفه برای انتخاب کانکس در خراسان جنوبی ،  تعیین نوع آن می باشد . می توان تمام مدل های کانکس را در ۱۱ نوع دسته بندی نمود. این ۱۱ مورد به شرح زیر هستند .

  • کانکس مسکونی
  • کانکس اداری
  • کانکس نگهبانی
  • کانکس پلیس
  • کانکس ویلایی
  • کانکس سرویس بهداشتی
  • کانکس انباری
  • کانکس باری
  • کانکس رستوران
  • کانکس دوبلکس
  • کانکس کارگاهی

این موارد را میتوان مهم ترین دسته بندی ها برای کانکس دانست. لازم به یادآوری است که هر کدام از این مدل ها خود میتوانند چندین زیر دسته ی دیگر داشته باشند .

برای اینکه بتوانید در این بین انتخاب دقیق تری داشته باشید، باید نوع کانکس را مطابق نیاز و کار مورد نظر خود انتخاب نمایید . بدیهی است که کارایی هر مدل از اسم آن مشخص می باشد.

جهت مشاوره و خرید انواع کانکس و کانتینر با شماره 09120554003 تماس حاصل فرمایید.

امکانات موجود

امکانات موجود

امکانات موجود

امکانات موجود دومین مولفه مهم برای انتخاب کانکس در خراسان جنوبی می باشد . شما باید به طور دقیق امکانات درخواستی خود را ذکر نمایید . برای مثال برخی از کانکس های مسکونی دارای سرویس بهداشتی هستند و برخی دیگر فاقد آن می باشند. بدون شک داشتن چنین قابلیتی می تواند قیمت نهایی را افزایش دهد.

از طرفی نداشتن آن هم برای محیط هایی که هیچ گونه توالتی ندارد ، می تواند بسیار ناخوشایند باشد. به همین جهت ابتدا شرایط و محیط برپایی آن را در نظر داشته باشید و سپس بر این اساس انتخاب نمایید . چرا که هر گونه افراط و تفریط در آن باعث زیان می شود .

ابعاد کانکس

ابعاد مقوله دیگری است که باید در حین خرید کانکس در خراسان جنوبی بدان دقت نمایید . این فاکتور هم تا حدی مانند مورد قبلی نباید در آن افراط و تفریط به خرج داد . البته باید بدانید که شما در این زمینه با محدودیت هایی مواجه هستید.  محدودیت اول این است که نمی توانید هیچ کانتینری بزرگ از ۲۰۰ متر مربع و مدلی کوچکتر از سه متر مربع بیابید .

از طرفی دیگر نمی توان کانکس ها را در بیش از دو طبقه تولید نمود . لذا باید انتخاب شما در چارچوب این محدودیت ها باشد . در نظر داشته باشید که افزایش ابعاد می تواند قیمت را به شدت بالا ببرد. لذا سعی کنید تا انتخاب شما دقیقا مطابق با نیازتان باشد خرید کانتینر بزرگ.

قیمت کانکس در خراسان جنوبی

قیمت کانکس در خراسان جنوبی

قیمت کانکس در خراسان جنوبی

قیمت آخرین مولفه و البته مهمترین آن می باشد . در واقع تمام موارد فوق در جهت تنظیم این مولفه می باشد . بدین جهت خریداران کانکس در خراسان جنوبی توجه زیادی بدان دارند.

این توجه خریداران موجب شده تا بسیاری از تولید کنندگان تازه کار ، کیفیت محصول خود را کاهش دهند و از این طریق قیمت های رقابتی را ایجاد نمایند . این موضوع در حالی است که چنین کاری می تواند موجب کاهش عمر محصول شما شود .

گروه کانکسی جزو قدیمی ترین تولید کنندگان کانکس در خراسان جنوبی می باشد . ما سعی داشته ایم تا با حفظ کیفیت ، قیمت ها را به حد معقولی برسانیم . از طرفی دیگر ما تنوع بسیار بالایی را در محصولات خود داریم و می توانیم تمام نیاز مشتری را پوشش دهیم . برای اطلاعات بیشتر در این زمینه بهتر است با ما تماس حاصل فرمایید .

کانکس ساندویچ پانل