کانتینر 20 فوت

کانتینر ها با ابعادی که بر اساس استاندارد جهانی مشخص شده اند شامل کانتینر 20 فوت، کانتینر 40 فوت هستند و کانتینر کیوب ( کانتینر ارتفاع بلند) که بر اساس استاندارد جهانی نیست اما برای کالاهای با ارتفاع زیاد کاربرد دارد.

کانتینر ها اتاقک های فلزی بسیار مستحکمی هستند که در انتقال و جابجایی کالا ها برای مسافت های کوتاه و طولانی نقش موثری دارند.

ما در این مطلب میخواهیم بدانیم کانتینر 20 فوت چیست و از کجا میتوان کانتینر20 فوت تهیه کرد؟ امیدواریم خواندن این مطلب در افزایش سطح آگاهی تان در مورد کانتینر ها موثر باشد.

قیمت کانتینر 20 فوت

قیمت کانتینر 20 فوت بر این اساس که در چه سالی تولید شده است، توسط کدام شرکت ایرانی یا خارجی ساخته شده، کیفیت و متریال به کار رفته در ساخت آن و میزان سلامت کانتینر تعیین میشود.

همه ی اطلاعاتی که برای خرید این مدل کانتینر به آن نیاز دارید روی بدنه ی آن نوشته میشود و میتوان با بازدید از آن میزان سلامت آن را مورد ارزیابی قرار داد و اطلاعات لازم در مورد ویژگی ها و امکانات آن را نیز دریافت کرد.

اگر امکان بازدید حضوری ازاین نوع کانتینر برایتان مقدور نیست میتوانید از شرکت تولید کننده یا فروشنده بخواهید از تمام قسمت ها و زوایای کانتینر برایتان عکس ارسال کند و از طریق عکس ها کیفیت آن را ارزیابی کنید.

قیمت این کانتینر در مقایسه با طول عمر و کارایی که دارد مناسب است. کانتینر را بعد از استفاده میتوان به فروش رساند البته با قیمت کمتر و به عنوان کالای دست دوم و کار کرده.

کانتینر 20 فوت _canexe.ir

کانتینر 20 فوت

بیشتر بخوانیم : کانکس ساندویچ پانل

کانتینر 20 فوت و 40 فوت

همان طور که در ابتدا گفتیم کانتینر ها بر اساس استاندارد جهانی در ابعاد 20 فوت و 40 فوت ساخته میشوند.

ابعاد این کانتینر 6 متر طول، 2.4 عرض و 2.75 ارتفاع دارد. این کانتینر به راحتی روی کفی تریلی قرار میگیرد و با وجود قلاب هایی که در 4 سمت کانتینر برای اتصال به جرثقیل تعبیه شده برای حمل بار مناسب است.

این کانتینر بسیار محکم است و از کالاهای که درون آن قرار داده شده به خوبی حفاظت میکند.

همین استحکام کانتینر است که باعث شده گاه از آن به عنوان مغازه، کیوسک و یا حتی به عنوان سازه مسکونی استفاده شود.

معمولا این کانتینر ها را برای جابجایی کالا ها به صورت زمینی یا از راه های آبی مورد استفاده قرار میدهند.

ابعاد کانتینر 40 فوت نسبت به20 فوت بزرگتر است و به طبع میتوان کالا های بیشتری را با آن جابجا کرد. این کانتینر 12 متر طول و 2.4 متر عرض دارد و برای کالاهای که در کانتینر های کوچکتر جا نمی شوند مناسب است.

کانتینر 40 فوت دارای 8 قلاب در قسمت های مختلف برای سهولت در اتصال و جابجایی با جرثقیل است.

کانتینر 20 فوت _canexe.ir

کانتینر 20 فوت

کانتینر 20 فوت یخچال دار

مواد غذایی، دارو ها، مواد فاسد شدنی نیازمند نگهداری در محیط های سرد همچون یخچال هستند. این مواد فاسد شدنی را نمیتوان با کانتینر های معمولی و در مسافت های طولانی جابجا کرد.

برای رفع این مشکل کانتینر 20 فوت یخچال دار تولید و عرضه شدند و امکان انتقال همه ی مواد غذایی، مواد گوشتی، سبزی ها، دارو های حساس به گرما، تجهیزات پزشکی و …با کیفیت اولیه فراهم شد.

به همین دلیل است که از کانتینر 20 فوت یخچال دار نسبت به سایر کانتینر ها استقبال بیشتری به عمل آمد.

کانتینر یخچال دار به واسطه ی وجود تهویه ها و هوای سردی که از کف کانتینر به کل فضای کانتینر به کمک پوشش T منتقل میشود کیفیت مواد خوراکی و دارویی را حفظ میکنند.

کانتینر یخچال دار در دمای منفی 40 تا 30 درجه ی سانتی گراد از فساد مواد غذایی و دارویی جلوگیری میکند.

کانتینر های یخچال دار به ژنراتور برق مجهز هستند و در صورتی که برق کشتی قطع شود با کمک این ژنراتور تا رفع مشکل باز هم به کار خود ادامه می دهد.

همچنین سنسور های هشدار دهنده در صورت اشکال در عملکرد به کشتی هشدار می دهد. این کانتینر را میتوان با سیستم های آنلاین رد یابی کرد.

مزایای استفاده از کانتینر

استفاده از کانتینر میتواند در کاهش هزینه های بارگیری، تخلیه، بسته بندی موثر باشد و سرعت بارگیری را بهبود بخشد.

این کانتینر به خاطر استحکام و مقاومتی که دارد میتواند به بهترین شکل از کالا ها در برابر نفوذ آب و رطوبت، ضربه و فشار، گرما و سرما محافظت کند.

کانتینر 20 فوت _canexe.ir

کانتینر 20 فوت

بیشتر بخوانیم : کانکس ویلایی

کانتینر ها به گونه ای طراحی شده اندکه میتوان چندین عدد از آن ها را روی هم قرار داد و به این ترتیب فضای بیشتری برای حمل بار در اختیار خواهید داشت.

کانتینرهای 20 فوت هزینه های خسارت و شکستگی بار را به شدت کاهش می دهند و از به سرقت رفتن کالا ها جلوگیری میکنند.

کانتینر ها برای حمل و نقل کالا ها به وسیله ی هواپیما های باری، قطار های باری، کشتی های حمل بار و کامیون مناسب هستند و از این طریق امکان ارسال کالا به داخل و خارج از کشور فراهم میشود.

برای خرید این کانتینر میتوانید به شرکت های ایرانی یا خارجی که در زمینه ی طراحی و تولید و عرضه ی این ابزار ها فعالیت میکنند مراجعه کنید.

یکی از شرکت های معتبر ایرانی که در تولید انواع کانتینر 20 فوت، 40 فوت، کانتینر کیوب، کانتینر یخچال دار، انواع کانکس، کانکس فروشگاهی، کانکس نگهبانی، کانکس اداری، کانکس ویلایی، کانکس مسکونی، انواع کانکس سرویس بهداشتی و حمام، کانکس فروشگاهی، کانکس فست فودی، کانکس روزنامه فروشی و … بسیار با تجربه هستند و با چندین سال سابقه ی تولید این محصولات آن ها را با بهترین کیفیت ممکن می سازند و با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیز قرار میدهند.

تمامی محصولاتی که در این شرکت عرضه میشود میتواند با نمونه های خارجی رقابت کند و از لحاظ قیمت نیز مقرون به صرفه تر از محصولات وارداتی هستند.

حمایت از تولیدات ملی به رونق اقتصادی و اشتغال زایی جوانان کمک میکند و استفاده از این محصولات در خود کفا شدن و عدم نیاز به صادرات محصولات با قیمت گزاف کمک میکند.

b2n

rizy

zaya

container