کانتینر دست دوم

در این مطلب میخواهیم  با کانتینر دست دوم آشنا شویم و  بدانیم از کجا میتوان بهترین کانتینر دست دوم را خریداری کرد؟

کانتینر ها جعبه های فلزی محکمی هستند که در حمل و نقل کالا ها برای مسافت های طولانی انقلابی عظیم به پا کردند.

کانتینر ها به کمک قطارها، کامیون ها، هواپیما های مخصوص ارسال محموله، کشتی های باری و … کالا ها را جا به جا میکنند.

کانتینر ها از کالا ها تا رسیدن به مقصد به خوبی محافظت میکنند و جلوی هر گونه آسیب و یا به سرقت رفتن کالا ها را میگیرند.

لطفا تا انتهای مطلب را مطالعه فرمایید زیرا در ادامه به نکات مفیدی اشاره خواهیم کرد که قطعا برایتان مفید خواهد بود.

"<yoastmark

قیمت کانتینر دست دوم

اگر به علت مشکلات اقتصادی امکان خرید کانتینر نو را ندارید میتوانید به گزینه ی خرید کانتینر دست دوم فکر کنید. البته خرید آن همیشه به علت کمبود سرمایه نیست؛ اگر به طور موقت و برای مدت زمان کوتاهی به کانتینر نیاز دارید اما اجاره ی انبار یا کانتینر برایتان مقدور نیست میتوانید نوع دست دوم آن را خریداری کنید.

قیمت کانتینر دست دوم نسبت به نو آن کمتر است. البته خرید هر کالای دست دوم مستلزم بررسی های حضوری و اطمینان پیدا کردن از سلامت محصول می باشد.

در صورتی که این نوع از کانتینر سالم باشد و کارایی لازم را داشته باشد میتوان با خرید آن به سود زیادی دست پیدا کرد.

کانتینر کالای مصرفی نیست که پس از مدتی استفاده تمام شود، بلکه میتوان برای سال های طولانی از آن استفاده کرد.

استفاده از کانتینر دست دوم مزیت های زیادی دارد که آن ها را با هم مرور میکنیم:

حفاظت از محصولات در برابر آسیب، ضربه، شکستگی، فشار و به سرقت رفتن

امکان چیدن چندین عدد کانکس روی هم وجود دارد که این مزیت فضای بیشتری در اختیارتان قرار میدهد و برای مثال درون کشتی میتوان تعداد بیشتری از آن ها را قرار داد.

استفاده بهینه از فضای در اختیار.

عدم نفوذ آب و رطوبت، گرد و غبار با وجود نوارهای عایقی که در ساخت آن ها به کار رفته است.

کاهش هزینه های بسته بندی، بارگیری، تخلیه، چیدن و…

امکان شمارش و بررسی راحت تر کانتینر ها.

با وجود کانتینر ها تحویل کالا ها در محل تولید انجام میشود و در مقصد نیز به طور مستقیم و با حذف واسطه گری به دست مصرف کننده میرسند.

بیشتر بخوانیم : کانکس ساندویچ پانل

قیمت کانتینر دست دوم 20 فوت و 40 فوت

این نوع کانتینر در دو اندازه ی استاندارد 20 فوت و 40 فوت همواره مورد استقبال قرار گرفته اند. زیرا خرید این کانتینر ها به صرفه تر از کانتینر نو است. برای خرید کانتینر های 20 فوت و 40 فوت بهتر است به صورت حضوری به بررسی آن ها بپردازید و از سلامت آن ها مطمئن شوید.

این کانتینر باید کارایی لازم را داشته باشد یعنی همه ی قسمت های آن ها سالم باشد. نوار عایق دور درب ها و لولای درب ها نباید آسیب دیده باشند زیرا در صورت آسیب دیدن این قسمت ها کانتینر دسته دوم آب و گرد و غبار به کانتینر نفوذ میکند. دیواره ها، بدنه وسقف باید سالم باشد تا کالایی که درون این کانکس قرار میگیرد به خوبی محافظت شود.

بعد از بازدید حضوری از نوع دست دوم کانتینرها و اطمینان یافتن از سلامت آن میتوانید با توافقی که با فروشنده میکنید قیمت آن را پرداخت کنید.

میزان سلامت فیزیکی، ابعاد، تجهیزات و امکانات، سال ساخت، شرکت تولید کننده و… تعیین کننده ی  قیمت کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت است. همه ی اطلاعاتی که خریدار باید در مورد کانکس بداند روی بدنه ی کانتینر نوشته شده است.

"<yoastmark

انواع کانتینر دست دوم

انواع کانتیر دست دوم توسط شرکت ها و سایت هایی که در این زمینه فعالیت میکنند انجام میشود. انواع کانتینر شامل:

کانتینر 20 فوت و 40 فوت: به کانتینر های 6 و 12 متری معروف هستند و به خاطر اندازه مناسبی که دارند برای حمل و نقل کالا از راه های هوایی و زمینی و دریایی مناسب هستند.

کانتینر یخچال دار: به جهت حمل و نقل مواد فاسد شدنی مثل دارو ها و مواد غذایی مثل انواع گوشت و … مورد استفاده قرار میگیرد.

کانتینر  تانکری: برای حمل مایعات از این کانتینر استفاده میشود.

کانتینر حمل گاز: بدنه ی این کانتینر ها به گونه ای طراحی شده که در برابر فشار مقاومت کند.

کانتینر رو باز: مناسب برای حمل کالاهایی است که ارتفاعشان بلند تر از دیواره کانتینر است. برای پوشاندن کالاهایی که در این کانتینر قرار میگیرد از پارچه برزنتی محکم استفاده میشود. این پارچه از کالاها در برابر تغییرات آب و هوایی و نفوذ آب و گرد و غبار محافظت میکند.

همانطور که در ابتدا نیز به این موضوع اشاره کردیم، خرید کانکس دست دوم به شرط سلامت آن نیاز به پرداخت هزینه ی کمتری دارد. در صورتی که کانکس نیاز به تعمیر و یا باز سازی داشته باشد هزینه ی بازسازی و تعمیر از کل مبلغ خرید کانکس دست دوم کسر میشود.

بیشتر بخوانیم : کانکس ویلایی

برای تهیه ی نوع کارکرده ی کانتینر ها پس از مشخص کردن این که چه نوع کانتینری کاربرد بیشتری برایتان دارد میتوانید به شرکت های تولید کننده کانتینر یا شرکت هایی که در زمینه ی خرید و فروش کانتینر های دست دوم فعالیت میکنند مراجعه کنید.

شرکت ایرانی کانس دات آی آر (conexe.ir)  در زمینه ی طراحی و تولید انواع کانتینر فعالیت دارد. همه ی محصولاتی که توسط این شرکت ساخته میشود از بالاترین استاندارد های لازم برخوردار هستند و میتوان این محصولات ایرانی را جایگزین محصولات خارجی کرد.

شرکت کانکس دات آی آر علاوه بر طراحی و عرضه ی انواع کانتینر های حمل بار، کانتینر های یخچال دار، کانتیر دست دوم، کانتینر تانکری، کانتینر 20 فوت و 40 فوت، تولید کننده ی برتر انواع کانکس نیز هست. انواع کانکس فروشگاهی، کانکس کارگاهی، کانکس نگهبانی، کانکس اداری، کانکس مسکونی، کانکس ویلایی، کانکس سرویس بهداشتی و حمام، کانکس روزنامه فروشی، کانکس فست فودی نیز توسط این شرکت تولید میشود.

شرکت کانکس دات آی آر میتواند همه ی  این محصولات را به صورت سفارشی یا پیش ساخته در اختیار مشتریان قرار دهد.

"<yoastmark

مزایای استفاده از کانتینر دست دوم چیست؟
استفاده از کانتینر های دست دوم مزیت هایی مثل: حفاظت از محصولات در برابر آسیب، ضربه، شکستگی، فشار و به سرقت رفتن،استفاده بهینه از فضای در اختیار،عدم نفوذ آب و رطوبت، گرد و غبار،کاهش هزینه های بسته بندی، بارگیری، تخلیه، چیدن و…همچنین امکان شمارش و بررسی راحت تر کانتینر ها را دارد.
انواع کانتینر دست دوم کدام است؟
از انواع کانتینر دست دوم می توان به موارد زیر اشاره کرد:

کانتینر 20 فوت و 40 فوت

کانتینر دست دوم یخچال دار

کانتینر دست دوم تانکری

کانتینر دست دوم حمل گاز

کانتینر رو باز

استفاده از کانتینر دست دوم چه برتری نسبت به کانتینر های نو دارد؟
برتری اصلی کانتینر های دست دوم در اصل برای صرفه جویی در قیمت و کاهش قیمت است و یک مزیت برای افرادی است که میخواهند هزینه ی زیادی نکنند.
کانتینرهای 20 فوت و 40 فوت چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟
این کانتینر ها به کانتینر های 6 و 12 متری معروف هستند و به خاطر اندازه مناسبی که دارند برای حمل و نقل کالا از راه های هوایی و زمینی و دریایی مناسب هستند.

b2n

zaya

rizy

container