قبل از اینکه بخواهیم به قیمت کانتینر 20 فوت بپردازیم ابتدا بهتر است اطلاعات کلی در مورد کانتینر 20 فوت را در اختیارتان قرار دهیم.

 کانتینر 20 فوت چیست

کانتینر 20 فوت یک جعبه ی فلزی است که استاندارد جهانی برای ابعاد آن 20 و 40 فوت است. کانتینر از وسایلی برای انتقال و جابجایی کالا ها در مسافت های طولانی است. گنجایش بالا برای انتقال کالا، عدم نفوذ پذیری آب و رطوبت، استحکام و مقاومت بالای این سازه از دلایلی است که استفاده از آن را بیش از پیش رونق بخشیده است به خصوص برای انتقال کالا از راه های آبی.

در ادامه قیمت کانتینر 20 فوت را بررسی میکنیم. امیدواریم خواندن این مطلب اطلاعات شما را در مورد قیمت کانتینر 20 فوت افزایش دهد. استفاده از کانتینر 20 فوت مزایایی از جمله محافظت از کالا در برابر عومل طبیعی، حفاظت از کالا در برابر ضربه و فشار، جابجایی راحت تر و اصولی تر و همچنین تخلیه ی آسان تر، سهولت در شمارش و قرار گیری کالاها، محافظت از کالا ها در برابر به سرقت رفتن و بارگیری آسان تر دارد.

قیمت کانتینر 20 فوت

قیمت کانتینر 20 فوت

قیمت کانتینر 20 فوت دست دوم

تعیین قیمت کانتینر دست دوم بر اساس سلامت کانتینر، ابعاد و اندازه، سال ساخت، شرکت تولید کننده، تمیز بودن و عدم پوسیده شدن کفی کانتینر ، عدم وجود هرگونه سوراخ و روزنه در سقف کانتینر صورت میگیرد. قیمت کانتینر دست دوم نسبت به نو بسیار مناسب تر است البته در صورتی که کانتینر از سلامت ظاهری برخوردار باشد و کارایی لازم را داشته باشد.

بیشتر بخوانیم : کانکس ساندویچ پانل

برای خربداری کانتینر دست دوم باید به صورت حضوری از آن بازدید کنید و مطمئن شوید که این کانتینر سالم است و دلیل فروش آن خرابی و آسیب دیدگی نیست. اکثر کسانی که کار جابجایی با کانتینر را انجام داده اند و دیگر نیازی به آن ندارد برای فروش یا اجاره ی آن با قیمت مناسب اقدام میکنند.

قیمت کانتینر نو

سال تولید کانتینر در قیمت کانتینر 20 فوت نو بسیار تاثیر گذار است. قیمت کانتینر 20 فوت نسبت به کارایی که در انتقال کالا به صورت دریایی و زمینی دارد مناسب است. کانتینر های 20 فوت که حدودا 6 متری هستند و 8 فوت ارتفاع دارند دارای ابعاد مناسب برای جابجایی کالاها هستند.

وزن خود کانتینر حدودا 2 تن می باشد.کانتینر نو را از لحاظ سلامت ظاهری چک کنید و مطمئن شوید درب ها به خوبی بسته میشوند و لولا ها سالم هستند.قبل از خرید کانتینر برگ سبز کانتینر و مجوز های آن از مراکز قانونی را بررسی کنید تا برای حمل کالا و انتقال آن دچار مشکل نشوید.

قیمت کانتینر 20 فوت نو

قیمت کانتینر 20 فوت نو

قیمت اجاره کانتینر

کانتینر 20 فوت را میتوان برای انبار کردن کالا ها یا وسایل منزل اجاره کرد. قیمت اجاره ی کانتینر به مدت اجاره ی کانتینر و کالای انبار شده بستگی دارد. شاید این سوال برای شما پیش آمده که چه کالاهایی را میتوان در کانتینر 20 فوت انبار کرد؟

بیشتر بخوانیم : کانکس ویلایی

برای پاسخ به این سوال ادامه ی مطلب را بخوانید:

اجاره ی کانتینر 20 فوت برای وسایل منزل که قرار است به خارج از کشور یا به شهر دیگر فرستاده شوند.

کالاهای تجاری که لازم است پیش از صادر شدن در محلی مطمئن و حفاظت شده جمع آوری شوند.

انبار شدن بار های تعلیقی.

از شرایط استاندارد اجاره ی انبار کانتینر 20 فوت این است که جهت اطمینان خاطر مشتری، مشتری میتواند با قفل شخصی کانتینر ها را قفل کند.

نظافت و سلامت کانتینر برای محافظت از کالا های انبار شده بسیار مهم است.

نگهبانی از کالاهای انبار شده در کانتینر ها باید به بهترین نحو و به کمک دوربین های مدار بسته و نگهبانان با تجربه انجام شود.  فراهم کردن این شرایط بر عهده شرکت اجاره دهنده ی کانتینر 20 فوت است.

فضای داخلی کانتینر 20 فوت

فضای داخلی کانتینر 20 فوت

اجاره ی کانتینر 20 فوت برای بعضی از کالاها امکان پذیر نیست:

بارهای شیمیایی را نمی توان در کانتینر 20 فوت انبار کرد زیرا این بار ها ممکن است به گرما واکنش نشان دهند و دچار آتش سوزی شوند.

مواد غذایی را که باید در یخچال های صنعتی بزرگ و یا کانتینر های یخچال دار نگه داری کرد را نمی توان در کانتینر معمولی 20 فوت انبار کرد. مواد غذایی مثل گوشت ها، مواد غذایی منجمد، خمیر ها و …

بار های اسیدی، قابل اشتعال، پر خطر و … در دسته ی کالاهای خاص قرار دارند و نمی توان آن ها را در کانتینر های 20 فوت نگهداری کرد.

بیشتر بخوانیم : کانتینر 40 فوت

قیمت کانتینر 20 فوت و 40 فوت

اگر بخواهیم قیمت کانتینر 20 فوت و 40 فوت را با هم مقایسه کنیم متوجه میشویم که قیمت کانتینر 20 فوت نسبت 40 فوت کمتر است و علت آن ابعاد کمتر آن است. به طور کلی قیمت کانتینر 20 فوت و 40 فوت را سال تولید، شرکت سازنده تعیین میکند.

اگر کسی بضاعت خرید کانتینر های نو را نداشته باشد میتواند به گزینه ی خرید کانتینر دست دوم نیز فکر کند.اگر برای انبار کردن و دپو کردن کالاها نیاز به خرید یا اجاره ی کانتینر دارید میتوانید به شرکت کانکس دات آی آر (conexe.ir)  مراجعه کنید.

این شرکت ایرانی سال هاست در زمینه ی طراحی، ساخت و عرضه ی انواع کانتینر، کانتینر 20 فوت، 40 فوت، انواع کانکس، کانکس های کارگاهی، کانکس فروشگاهی، کانکس فست فودی، کانکس روزنامه فروشی، کانکس ویلایی، کانکس اداری، کانکس مسکونی، کانکس سرویس بهداشتی و حمام، کانکس های نگهبانی و … فعالیت میکند.

قیمت کانتینر 20 فوت

کانتینر 20 فوت

تمامی محصولاتی که توسط این شرکت تولید و عرضه میشود با بهترین و با کیفیت ترین متریال ساخته شده اند. انواع کانکس و کانتینر ساخته شده توسط این شرکت طبق استاندارد جهانی و قابل رقابت با نمونه های خارجی هستند. در چند سال گذشته تولید محصولات ایرانی بسیار رونق گرفته است و مثل گذشته فقط محصولات خارجی با هزینه های گزاف یکه تاز میدان نیستند.

استفاده از محصولات ایرانی علاوه بر کاهش هزینه ها، باعث راه اندازی چرخ تولید بسیاری از کارخانه های ایرانی میشود و با اشتغال زایی برای جوانان به خود کفایی میرسیم و دیگر نیازی به استفاده از محصولات خارجی نخواهیم داشت. شرکت ایران کانکس از جمله شرکت هایی است که بهترین محصولات را با مناسب ترین قیمت در اختیار هموطنانمان قرار میدهد.

دلایل استفاده از کانتینر چیست؟
گنجایش بالا برای انتقال کالا، عدم نفوذ پذیری آب و رطوبت، استحکام و مقاومت بالای این سازه از دلایلی است که استفاده از آن را بیش از پیش رونق بخشیده است به خصوص برای انتقال کالا از راه های آبی.
مشخصات کانتینر 20 فوت چیست؟
. کانتینر های 20 فوت که حدودا 6 متری هستند و 8 فوت ارتفاع دارند دارای ابعاد مناسب برای جابجایی کالاها هستند. وزن خود کانتینر حدودا 2 تن می باشد.
تفاوت قیمت بین کانتینر 20 فوت و 40 فوت چیست؟
قیمت کانتینر 20 فوت نسبت 40 فوت کمتر است و علت آن ابعاد کمتر آن است. به طور کلی قیمت کانتینر 20 فوت و 40 فوت را سال تولید، شرکت سازنده تعیین میکند.
مواد غذایی را در کانتینر 20 فوت میشود انبار کرد؟
مواد غذایی را که باید در یخچال های صنعتی بزرگ و یا کانتینر های یخچال دار نگه داری کرد را نمی توان در کانتینر معمولی 20 فوت انبار کرد. مواد غذایی مثل گوشت ها، مواد غذایی منجمد، خمیر ها و …

b2n

zaya

rizy

container